Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
przejrzałem całe forum o wahaczach spoko dużo informacji ale nikt nie wspomniał czy wahacze można regenerować czy tylko wymiana na nowe wchodzi w gre.Mam BMW 316 E36 z XII 1991r.Pozdrawiam wszystkich.Hej. Edytowane przez siejuch
Opublikowano
Jakby co mi się ostał lewy tylni wahacz, w dobrym stanie, potrzebowalem piasty, facet nie chciał sprzedać samej, to kupiłem z wahaczem. Mam 318i sedan. W razie czego chętnie się złomu pozbędę z piwnicy :)
Opublikowano
Można.Z tym że sworzeń przy piaście nie występuje jako oryginał,tylko zamiennik.Musisz poszukać zakładu z prasą hudrałliczną
Opublikowano

W E36 sworznie zewnętrzne zalecam wymieniać, a nie regenerować, z tym że na sworznie standardowe, a więc bez poduszki sworznia.

Oryginalne tak zwane komfort często obrywają sie na poduszce pomimo braku luzu w obsadzie sworznia, co kwalifikuje je do wymiany - nie wytrzymują naszych dróg.

Firma MAYLE produkuje już takie sworznie standardowego rozwiązania co przedłuża okres pomiędzy wymianami sworzni

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Wg ETK nie ma osobno sworznia środkowego, jest on kompletny z wzchaczem ale chyba FEBI oferuję sworzeń środkowy.
Opublikowano

sworzeń środkowy czyli długi jest tak samo wymienialny jak zewnętrzny krótki!!! robiłem oba swożnie u siebie w wachaczu bez żadnych problemów.

koszt zew 55 a długi wewnętrzny 75zł i tuleja za 30zł plus prasa 30zł za wszystko z wymianą i dojazdem na prasę i demontażem wachacza 2 godzinki roboty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.