Skocz do zawartości

tarcze pełne MIKODA, czy cos innego?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej

W najblizyszm czasie musze wymienic tarcze przód + tył, a ze musze kupic tez alufelgi i oponyletnie, to szukam oszczednosci...

Czy tarcze pełne Mikoda sa godne uwagi? Czy zalozenie ich do beemki to profanacja?

Na komplecie zaoszczedzilebym jakies 150zł,w porownaniu do TRW czy Brembo...

Czy nie przejade sie na tych oszczednosciach? Opinie w necie sa rozne, dlatrego pytam na forum.

Kupilem juz nowe klocki przód - TRW, tył - Bosch.

Opublikowano
Musisz sam zdecydować. Bylebyś nie miał tak, że za pół roku tarcze jak żyletki a klocki nietknięte bo to na pewno nieopłacalne.
Opublikowano

Jak zauważyłeś są różne opinie są różne, a to wynika m.in. z tego, że w ofercie mają tarcze w wersji podstawowej (gładka), a także na zamówienie tzw. tunigowe: malowana, malowana i nacinana, malowana i wiercona oraz GT (malowana+nacinana+wiercona). Często zdarza się, że ludki zamawiają te drugie, zupełnie nie pasujące do danej wersji silnikowej i stąd negatywne opinie. Polska firma z Częstochowy, zajmująca się tylko tarczami/bębnami i myślę, że jak kupisz tarcze w wersji podstawowej nie stracisz.

Tu viewtopic.php?p=843300#p843300 jeszcze parę osób wypowiadało się na ich temat.

Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano

Tak, czytalem ten watek, przegladalem tez inne fora i opinie sa rozne i skrajne, z tym ze ludzie czesto pisza wlasnie o tarczach nacinanych, nawiercanych itd. a mi chodzi wlasnie o tarcze pelne niewentylowane...

Nie wiem czy te oszczednosci sa warte nerwów, nie chcialbym za pol roku znowu wymianiac tarcz, jak nikt mnie nie przekona kupie TRW :)

 

U mnie w miescie panuje jakas zmowa cenowa, bo czesci w porownaniu do tego co mozna znalezc w necie sa sporo drozsze...

Ja rozumiem ze kazdy chce za5robic, ale bez przesady. Sklepy w necie tez zarabiaja, chociaz maja minimalne marze.

Przyklad: wspomniane TRW tył - w necie niecałe 200zł z przesylką, u mnie w sklepie 280zł

 

Ktos jeszcze wypowie sie na temat tych tarcz?

Moze przy moim 115KM i bardzo rzadkim dawaniu w opór by sie sprawdzily?

W sumie to sam nie jestem przekonany :]

Opublikowano

Ja w mojej beacie mam tarcze mikoda gt przod + klocki jurid a tył narazie seria.

W porownaniu z tym co było to teraz sa hamulce a wczesniej tylko imitacja.

Wazna sprawa zeby wymienic całkowicie płyn hamulcowy

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano

Ok, tylko Mikoda GT to tarcze nacinane, nawiercane, o ktorych jest multum opinii, a ja pytam o zwykle tarcze pełne...

Płyn miałem częściowo wymieniany przy wymianie wysprzęglika, jak będzie czas to przy zmianie tarcz wymienie cały :P

 

Dogadałem sie z jednym sklepem i dostałem bardzo dobrą ofertę, komplet tarcz TRW wyszedłby mnie 406zł z przesyłką, i wtedy rożnica do Mikody zmmniejsza się na 76zł - chyba Mikoda nie jest warta niepewności i nerwów w czasie eksploatacji, no chyba ze ktos mnie przekona?

Moze ktos jeszcze sie wypowie?

 

EDIT:

Nikt sie nie wypowiedział :]

Kupilem Brembo na przod i Lucas na tył

Jak znajde czas bede zakladal :D

 

p.s. wyszlo mniej niz wymienione wyzej TRW :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.