Skocz do zawartości

M43 1.6Bicie kierownicy przy hamowaniu..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć wam koledzy jakie tarcze sa dobre chce zwykle nie jakies sportowe zwykle w sensie standardowe ale wytrzymale ja chyba mam nie wentylowane bo sie nie znam pomożcie /telepie kierownica jak hamuje tylko wtedy!
Opublikowano

A jesteś pewien że to wina tarcz ?? Też miałem taki problem i trzeba bylo wymienic klocki i łącznik stabilizatora oraz gumy na wahaczu.

pozdrawiam :)

Bawaria Może Więcej :)


( OO=[][]=OO )

Opublikowano

Co do tarcz to opinie są różne, Ja mam Mikoda GT od kilku dni wcześniej miałem ATE i uważam że to syf wytrzymały ok 9000 tys. i się pogięła jedna, też miałem bicie powyżej 90km/h

Znajomy ma Zimmermanny i jest zadowolony.

tel. 514.99.46.99
Opublikowano
mi takie zachowanie samochodu objawiało że gałka kolumny kierowniczej jest walnieta ...
Opublikowano

krzywe tarcze....

pozapiekane zaciski...potrzebna regeneracja....

klocki....

Opublikowano
krzywe tarcze....

pozapiekane zaciski...potrzebna regeneracja....

klocki....

 

koła do wyważenia

alebo... Dokręcić śruby kilkadziesiąt kilometrów po wyjechaniu z wulkanizacji :8) Miałem ten problem. Dokręcali przy mnie dynamometrykiem (znajomi więc "nie ma lipy"), jedno upalanko, kilka dni jazdy i jedno koło się poluzowało leciutko. Efekt jak przy krzywych tarczach.

Opublikowano

najpierw zawieszenie.

Jak nie ma luzów to wywazyc koła (ja miałęm taki problem) jak nie koła to tarcze.

Opublikowano
Jak już będziesz wymieniał tarcze, to ja proponuje Brembo i do tego klocki Ferodo. Też miałem bicie na kierownicy przy hamowaniu, lewa tarcza była krzywa po wymianie jak ręką odjął. Cena przystępna za komplet tarcze + klocki dałem ok. 350zł.
Opublikowano
Więc tak chłopaki wczoraj z 2kolegami przemienilismy kola z tylu na przód ale nadal bije kiera wiec kola odpadaja patrzylismy na tarcze obracalismy dookola tarczą lewą prawą prawa lzej sie obraca lewa troche ciężej ale nie mocno patrzylismy tez na gume stabilizatora prawa troche jest luzna luzy sa a lewa nie drgnie wiec dobra chyba.Ale niestety nie mozemy stwierdzic nic na 100% zapomnielismy na sworzenie zobaczyc jeszcze w Polsce na szarpaki bym pojechał ale tu niestety w Holandi nie orientuje sie gdzie sa te szarpy i wiadomo to nie to co u nas i pewnie kasuja sporo.
Opublikowano

To może być też przekładnia kierownicza .

Jeśli masz sporo km na liczniku , to są na to duże szanse.

Rozwiązaniem jest wymiana przekładni na nową lub dokręcenie śrubki regulacyjnej/jest to tymczasowe rozwiązanie ...

Uwaga: jak przedobrzysz to się nie będzie kręcic .

panta rei
Opublikowano

Przekładnię kierowniczą wymieniałem w escorcie przy ok.200tys.km .

Wymieniałem , bowiem było stukanie "w zawieszeniu" i drgania kierownicy ... / inne opcje -co to stuka... - były sprawdzane

W escorcie , koszt nowej przekładni/bez wspomagania to 270zł...

Po wymianie O.K.

 

Natomiast

u mnie w e36 1,8i - aktualnie też 200tys.km - jest wszystko O.K. / a sprowadzona z Włoch przy stanie 175tys.km

panta rei

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.