Skocz do zawartości

e36/316i wymieniona pompa i magiel dalej huczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
pompa nie chodzila w tym aucie dlugi czas bo wiem poprzedni wlasciciel nie wiedzial ze wspomaganie to nie tylko to ze kiera sama wraca do srodka trzeba wlac tam tez olej a gosc latal na suchara. zaczelo sie od tego ze wlalem nowy plyn poczekalem az powietrze zejdzie z ukladu ale nic caly czas bulgotalo pod korkiem zostala wsadzona inna pompa i dzialo sie to samo a potem jeszcze jedna bez zmian wiec wsadzilem swoja ona raczej jest dobra maglownica równiez zostala wymieniona i bez zmian tez zamontowalismy z powrotem moja zwrucilem uwage na drzacy przewod pomyslalem ze jest zapchany ale nie byl:( naprawde nie wiem co jest nie tak?????? czytalem ze czyszczenie cos daje i jeszcze jakis zaworek tam niby jest tylko ze ja juz 2 pompy sprawdzalem to raczej nie mozliwe ze wszystkie byly padniete pozdrawiam i dziekuje Edytowane przez pajo
Opublikowano

ok obiecuje poprawe :lol: i nie wiesz o co moze chodzic? wiem ze to dziwne naprawde hmm co robic jutro jade do warsztatu a tu u mnie jest to troszke ograniczone jestem w NL ciezko o dobrego fachowca co prawda znalazlem jednego i tylko u niego zawsze robie jestem przy calym cyklu naprawy (pomagam) hehe nie ma lipy ale niestety juz niczego nie jestesmy pewni wszystko sprawdzone

nawet alternator wymieniony nie wiem z reszta ale spoko autko po za tym jest super nic nie lata a przez ta usterke jest tak glosno ze asz sie ludzie ogladaja nie da sie jezdzic kierownica drga jak wibra w tel w telefonie (przy skrecie) a wyje caly czas przed tom proba wymiany pompy na zimnym silniku bylo ok wspoma chdzila i po paru minutach bylo ja juz slychac a teraz jest masakra co robic pozdrawiam!

Opublikowano

heh pewnie rydwan na polskich blachach i niezłą polską siarę tam robicie :]

.....wkleję mój post kolejny raz bo niechc emi się pisać ....może to ci pomoże:

 

Przechodziłem podobny motyw ....wyło i zgrzytało w skrajnych skręceniach kół

i po przeczytaniu kilku farmazonów forumowych ...stwierdziłem ze mam walnięta pompę i jak frajer zamówiłem na allegro używkę i dalej to samo (owszem wymieniony płyn został także).

 

Ręce mi opadły i w końcu pojechałem do fachowca od przekładni kierowniczych ..pokazał mi wszystko co i jak i wytłumaczył, że wycie pompy bierze się tylko z tego że pompa pompuje zapowietrzony płyn. W zbiorniczku wtedy widać, że płyn jest spieniony (który ma nomen omen barwę 'kawy z mlekiem'). Wyje i rzęzi w skrajnych położeniach bo w tych położeniach pompa jest najbardziej wysilona (co ważne: też nie powinno się trzymać kierownicy za długo na max skręceniu bo to dobija pompę nawet przy sprawnym działaniu całego układu)

Jak się układ zapowietrza to gdzieś musi być nieszczelność ...i jak mi Pan powiedział najczęściej nieszczelność przekładni występuje na tym trzpieniu zębatym przekładni kierowniczej ...nieszczelności powstają przez piach i syf, który się tam może dostać w przypadku dziurawej gumy osłaniającej właśnie ten trzpień (dlatego warto kontrolować stan tych gum osłaniających)

finał taki że musiałem regenerować przekładnię ...oddałem starą i włożyli mi regenerowaną ....koszt 800zł

 

...a druga pompa leży w piwnicy na półce i czeka ...ale nie wiem na co

 

...a propos NL, tam są właśnie prawdziwi fachowcy ...którzy zapomnieli już o takich szrotach jak E36. :]

Opublikowano
jak nie masz zamiaru pomuc to pal gume kolo a nie tu czadzisz :nienie:

Nie pisz swoich postów jeden pod drugim tylko edytuj poprzedni . A tak poza tym to do kogo to było?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.