Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem, na własne życzenie.. Ostatnio pozwoliłem przejechać się mojemu dobremu znajomemu autem.. palił troszkę gumę!!

Po tej przejażdżce auto przestało jeździć na benzynie.. Gdy odpalę samochód na gazie (zwykły gaz) to obroty skaczą tzn. 1000-1500 obrotów!

Pedał gazu chodzi tak jakby z opóźnieniem...takie odczuwam wrażenie.. Co może być przyczyną!? Pompa paliwa?! Szczerze, nie mam żadnych pomysłów!

 

Proszę o jakieś wskazówki.. i z góry dziękuje!! ;)

Pozdrawiam ;)

BMW E91 ( 16.01.2008 ); N43B20 A
Opublikowano

Zupełnie nie pali na benzynie czy szarpie trochę?

Masz może jakiś czujnik antywstrząsowy?

Sprawdź czy przekaźnik pompy paliwa cyka (w komorze po lewej przy sterowniku sa dwa przekaźniki: biały od pompy paliwa i drugi od sterownika). Jeśli się zawieszą nie uruchomisz na benzynie.

Sprawdź czy bzyczy pompa w zbiorniku -> najlepiej podczas kręcenia (jak Ci powie ktoś że pompa zawsze się załącza po przekręceniu z pozycji 1 na 3 to bzdury plecie. Tak jest w fiacie...)

Jeśli nie bzyczy no to bezpiecznik pompy albo przekaźnik albo plus nie idzie na pompe paliwa.

Jak świecą sie kontrolki ?

Opublikowano

Z tym słuchania brzęczenie to jest ciężko tak określić bo raczej słabo to słychać , lepiej radziłbym Ci zdjąć przewód od regulatora ciśnienia na wejściu i zobacz czy podczas kręcenie na benzynie wypluwa tam ( tłoczy ) benzynę z baku ?

 

Od tego najlepiej zacznij , wtedy wykluczysz pompkę , może zwyczajnie tak jak u mnie poluzował Ci się kabelek od pompy

 

Pozdro

Sebo

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Biały przekaznik to zawsze sterownik.Co do reszty to podejrzewam że kolega ma 3 przekazniki bo auto bez vanosu.Pomarańczowy to grzałka sondy a niebieski to pompa paliwa.Ilość przekazników 2 albo 3 zależy od wersji sterownika.Co do pompowania wstępnego u mnie jest przed każdym rozruchem i to nie jest fiat :D wersja sterownika to motronic 3.1Należy wyciągnąć przekaznik pompy paliwa i płączyć wyjścia 30 i 87,po przekręceniu kluczyka w pozycje 2 pompa ma pracować.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Rzeczywiście biały to przekaźnik sterownika :)

Środkowy to przekaźnik pompy paliwowej, a skrajnie od błotnika auta przekaźnik od DME. Wszystkie trzy są w rzędzie. U mnie są tylko dwa -> sterownik i pompa.

U mnie pompa zawsze pracuje podczas kręcenia + pracuje przez chwilę za pierwszym przekręceniem na pozycję 2 za pierwszym razem.

Czyli jak przekręcę na pozycje 2 to pompa zakręci kilka sekund ale następnym razem będzie kręcić na pozycji 2 tak po około 5 min. Tak też jest w oficjalnej serwisówce BMW...

Natomiast podczas kręcenia zawsze pracuje również pompa.

Mam sterownik Siemensa (dokładnie nie znam modelu).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.