Skocz do zawartości

530d nie pali (2550 rail pressure control at start)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ten sam problem ten sam błąd,wymiana czujnika przy pompie CR pomogła.Ten błąd określa wiele przyczyn,tez myślałem ze wtrysk,dobrze ze miałem stary czujnik ze starej pompy podmiana okazała się sukcesem,skończył się tez problem z falującymi obrotami,z którymi walczyłem parę lat.Także na wiele babka wróżyła,chybił trafił.Pozdrawiam
Opublikowano
Ten sam problem ten sam błąd,wymiana czujnika przy pompie CR pomogła.Ten błąd określa wiele przyczyn,tez myślałem ze wtrysk,dobrze ze miałem stary czujnik ze starej pompy podmiana okazała się sukcesem,skończył się tez problem z falującymi obrotami,z którymi walczyłem parę lat.Także na wiele babka wróżyła,chybił trafił.Pozdrawiam
Opublikowano
Miałem używke swoją,ponieważ miałem wymieniana pompę CR, i został mi stary czujnik że stara pompą,wcześniejszą pompa CR padła mi po 180000km, kupiłem pompę razem z czujnikiem, więc stary miałem w zapasie. Pozdro
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Moje rozwiązanie problemu - na czujniku okazał się delikatnie uszkodzony o-ring, po wymianie problem znikł z falowaniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.