Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam przed zimą wymienilem chlodnice na nowa ze starej ubywalo cieczy sadziłem ze na pewno jest pęknięty zbiorniczek wyrownawczy gdyz od spodu był klejony... tak czy siak jest nowa i niestety tez kapie z niej

niemoge zlokalizowac miejca wycieku co dziwne czasem pod autem jest plama a czasem jej niema wyciek jakby z chlodnicy ale niewidac skad weze niby tez cale opaski zacisniete... jest tez pewna zaleznosc jesli naleje polowe zbiorniczka wyrownawczego lub wiecej leci duzo mocniej niz gdy stan w zbiorniczku jet minimalny... dodam ze np przez kilka dni potrafi niekapac po czym znowu kilka dni z rzedu ubywac plynu... (M50b25)

moze ktos mial podobne przeboje? na lezenie caly dzien pod autem narazie jeszcze jest za zimno...

Edytowane przez max619
Opublikowano
Jesteś pewien że to z chłodnicy? Zdemontuj osłonę pod silnikiem i podkładaj pod auto na czas postoju karton, ale musi być na tyle duży żeby sięgną od zderzaka do połowy skrzyni biegów. Plamy jednoznacznie wskażą skąd cieknie. Co do chłodnicy, to chińskie podróbki często mają problem z uszczelnieniem korka chłodnicy. Często złe wykonanie wlewu płynu powoduje uszkodzenie oringów które są na korku, a skutkiem są nieszczelności. W takim przypadku płyn ucieka niezauważalnie od spodu zbiorniczka przez kanał przelewowy.
Opublikowano
Jesteś pewien że to z chłodnicy? Zdemontuj osłonę pod silnikiem i podkładaj pod auto na czas postoju karton, ale musi być na tyle duży żeby sięgną od zderzaka do połowy skrzyni biegów. Plamy jednoznacznie wskażą skąd cieknie. Co do chłodnicy, to chińskie podróbki często mają problem z uszczelnieniem korka chłodnicy. Często złe wykonanie wlewu płynu powoduje uszkodzenie oringów które są na korku, a skutkiem są nieszczelności. W takim przypadku płyn ucieka niezauważalnie od spodu zbiorniczka przez kanał przelewowy.

 

 

podejrzewałem przez chwile nieszczelny korek bo pojawiał sie płyn koło korka wlewu... ale po mocnym dokreceniu (korek jest orginalny z poprzedniej chlodnicy) plamy na gorze znikły .

karton był podkładany i to moze byc tak ja mowisz spod zbiorniczka wyrownawczego... mozna to jakosc uszczelnic? troszke mi głupio pod robota zostawiac tłuste plamy na parkingu...

Opublikowano
Jeżeli masz to samo co było u mnie, to chyba pomoże tylko zmiana zbiorniczka na oryginalny. Wymieniałem 2 razy chłodnicę na podróbkę i za każdym razem problem ze szczelnością korka i wyciekiem płynu przez przelew.
Opublikowano

a wiesz ze mam eden orginalny :D bo w porzedniej chłodnicy chciałem zbiorniczek wymieniac az wkoncu kupiłem cała chłodnice:)

pytanie uszczelke kupie orginalna? czy wystaczy czyms przesmarowac stara? i jak stwierdzić czy to napewno zbiorniczek?

bedzie pasować do chłodnicy chińskiej produkcji?

Opublikowano
Oryginalny zbiorniczek nie będzie pasował do żadnego zamiennika

 

 

 

czyli niema sensu taka przekładka? moge jakoś ten przelew spróbować uszczelnić w inny sposób?

Opublikowano

Jak zbiorniczek jest cały nigdzie nie pęknięty to go wyciągnij i wymień na nowe oringi ale mimimalnie grubsze oringi posmaruj płynem do mycia naczyń i powinno sie wcisnąć bez problemu jak to niepomoże to tylko wymiana chłodnicy.Na niebiesko masz zaznaczony maksymalny poziom płynu na zimnym silniku

http://img27.imageshack.us/img27/7079/1368805361.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

dziekuje za pomoc chyba bede musiał sprobowac zamienic te gumki kupie je gdzies?

chociaz mam jeszcze jeden pomysł nowa chłodnica "zamiennik" jak ja montowałem to nie bardzo pasowała na łapki od spodu wiec ja lekko przymocowałem z jednej strony na opaski ... tak sobie mysle moze opaska ja delikatnie rościaga ? musze dostac sie na podnosnik i to sprawdzic

Opublikowano
To są zwykłe oringi kupisz w każdym sklepie,tak jak pisałem muszą byc minimalnie większe czyli grubsze
Opublikowano

Witam

Podłacze sie pod temat bo mam podobny problem. z tym ze ja mam nowa chlodnice BEHRa. i zauwazylem ze przez noc zrobi sie mala plama. ale co dziwne ... jak silnik sie nagrzeje to wyciekow spod auta nie widac. troche mnie to zastanawia bo tak na chlopski rozum powinno byc na odwrot.. Nie zmienia to jednak taktu ze jutro i tak musze podniesc auto i zdjac oslone. moze pojawi sie jakis wyciek ktory da sie usunac.

Opublikowano
umnie nie widac skad jest wyciek wie zakladam ze cglopaki maja racje i uszczelki sa za małe... bo przy uzupełnieniu plynu leci bardziej (niz gdy poziom jest na min) wiec pewnie cisnienie wypycha plyn uszczelką
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam. Mam podobny poroblem w moim TDSie. Problem polega na tym ze pewnego razu na autostradzie przy wiekszej predkosci zaczal grzac mi sie silnik. Zjechalem na stacje i okazało się że wyciekł płyn chociaż nie wiem skąd. Uzupełniłem i płyn i pojechałem dalej. Ale problem się powtórzył, więc na chwilę obecną dolałem wody, do czasu naprawienia usterki. Problem pojawia się za każdym razem gdy silnik pracuje na wyższych obrotach ok 3-4 tysiące. W dosłownie kilka chwil jest w stanie uciec cały płyn z chłodnicy i nie wiem skąd bo nigdy nie zdażyłem tego zaobserwować. Teraz pytanie. Czy może to byc problem którejś uszczelki lub węża czy samego zbiorniczka bądź chłodnicy? Jest ktoś w stanie mi odpowiedzieć na to pytanie czy musze jechać na kanał?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.