Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Muszę wymienić amorki z przodu, kupiłem komplet łącznie z mocowaniami i osłonami (oczywiście u Stonesa - polecam), dzisiaj próbowałem wymienić i pojawił się problem z odkręceniem łącznika stabilizatora. Zalałem wd40, walczyłem torxem i oczkowym, ale bezskutecznie. Jedyne co mi przychodzi do głowy to nakręcić dwie nakrętki i skontrować, jest szansa że to coś da? Znacie jakąś inną dobrą metodę na to?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co sie dzieje ze chcesz to skontrować ?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Jaka jest to wersja łącznika? Ta z miejscem na imbusa w śrubie? Czy bez? Jeśli nie ma oczka na imbusa tzn że musisz użyć dwóch kluczy jeden z przodu na nakrętkę a drugi z tyłu łącznika. Wtedy zablokujesz sworzeń przed obracaniem i będziesz mógł odkręcić nakrętkę.
Opublikowano
Niestety jest to wersja z dziurą -to jest torx czy imbus? U mnie ta dziura jest obrobiona więc chcę nakręcić dwie dodatkowe cienkie nakrętki, skontrować je i spróbować potem odkręcić dwoma kluczami bo póki co cała śruba się kręci wraz z nakrętka.
Opublikowano
To jest na pewno imbus. Spróbuj z imbusem. Jeśli nie próbuj kontrować, ale z tego co pamiętam to tam raczej nie ma miejsca na kontrę. W ostateczności szlifierka kontowa i wymiana łącznika na nowy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze by było gdybyś miał tzw widelec wbijasz go między amortyzator a tym łacznikiem przez co sworzeń jest naciągniety i odkręcasz nakretke

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Jest mniej więcej 1cm gwintu więc odpowiednio cienkimi nakrętkami myślę że jest szansa skontrować, jutro spróbuję kupić bo miałem w garażu tylko grube. Z widelcem dobry pomysł, spróbuję coś wcisnąć, jak nie to zostanie cięcie. Mechanika wolę uniknąć bo nie mam żadnego zaufanego :/
Opublikowano
Sprawdź dla pewności czy oprócz oczka na imbusa nie ma z tyłu miejsca na klucz( zaraz przy kulce sworznia). Ja u siebie w oryginalnych miałem oczko w śrubie, ale nie było ono na imbusa tylko takie bezużyteczne oczko, ale za to z tyłu było miejsce na klucz płaski bodajże 19.
Opublikowano
Jak widzisz tu też jest oczko w śrubie, ale jest też miejsce na klucz płaski. Raz się spotkałem, żeby nie było tam miejsca na klucz, ale wtedy było bardzo głębokie oczko-otwór na imbusa.
Opublikowano
Jak coś to tnij mnie łącznik stabilizatora kosztował ostatnio (przy wymianie sprężyn) 30 zł a podchodzi z audi 80 :D i co najlepsze jest grubszy i solidniejszy niż zamiennik do e46 który wsadził mi mechanik (tu ukłony w jego kierunku :mad2: ) z firmy maxgear i po odkręceniu łacznika gwint prawie że znikł że nie dało się nakrećic nakrętki
Opublikowano
No i niestety żadną metodą nie udało mi się odkręcić tego badziewia, nie wiem jak mógł jakiś geniusz wymyślić patent z imbusami w takim miejscu :duh: Skończyło się na cięciu kątówką, strata o tyle mała że okazało się że łączniki i tak są wybite.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.