Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
przede wszystkim diagnoza INPĄ, następnie rutynowa wymiana WSZYSTKICH wężyków podciśnienia [najlepiej sylikony 3,5mm średnicy]... dlaczego wszystkich?? ponieważ układ vacum jest rozgałęziony na 4 inne układy [dla M47], w których może być nieszczelność powodująca "zamulanie" się całego układu. Następną ważna sprawą jest czyszczenie zaworu AGR oraz czujnika ciśnienia doładowania, wymiana filtra ODMY, oraz wymiana wężyków przelewowych wtryskiwaczy [też na sylikony z tym że 3mm średnicy]. Co do elektrozawów N75 i N18 to nie ma co się za przeproszeniem p i e p r z y ć w czyszczenie tylko kupić nowy... tak naprawdę czyszczenie membrany nic nie da ponieważ w środku zaworu jest kolejny filtr, który także się zapycha [temat rozkminił Kolega Kameleon3000 :cool2: ]

 

Kolego jak dokładnie diagnozować auto inpą? Tzn. jakie powinny być odczyty (i z czego) np. na postoju a jakie w jeździe? Co dokładnie powinna pokazywać inpa? (disa jeszcze nie mam) pozdrawiam

Opublikowano
po obserwacji wartości zadanych przez ECU w stosunku do wartości aktualnie mierzonych. Powinny być identyczne, jeśli nie będą można podejrzewać konkretne podzespoły.
Opublikowano
w niektórych przypadkach ważne jest też jak szybko dane wartości są osiągane bo co z tego że turbo napompuje ciśnienie jak zajmie mu to sporo czasu .....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.