Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam panowie ponownie. Z tą moją bumą są same problemy. Jak już wczoraj napisałem przegrzała się ale po zrobieniu normalnie odpalała i jeździła. Dzisiaj rano chcąc wykonać podobną czynność odmówiła mi posłuszeństwa;/ Już przedstawiam problem. Otóż prąd jest, zabezpieczenie wyłączone kręcić kręci ale nie chce odpalić. Wygląda to tak jak by nie było benzyny ale jeszcze wczoraj wieczorem byłem na stacji. Prosił bym o schemat bezpieczników i przekaźników do tego modelu oraz naprowadzenie mnie na prawdopodobne usterki. Dodam jeszcze że zamontowany jest gaz sekwencja.
Opublikowano
Już przedstawiam problem. Otóż prąd jest, zabezpieczenie wyłączone kręcić kręci ale nie chce odpalić. Wygląda to tak jak by nie było benzyny ale jeszcze wczoraj wieczorem byłem na stacji.
Jakie to niby zabezpieczenie?

 

Prosił bym o schemat bezpieczników i przekaźników do tego modelu oraz naprowadzenie mnie na prawdopodobne usterki. Dodam jeszcze że zamontowany jest gaz sekwencja.
Schematów szukaj na forum - FAQ, i te sprawy. Co do prawdopodobnych przyczyn, to jest ich dużo, gdyż raczej z poprzednią awarią obecna sytuacja nie ma żadnego związku (bo i z jakiej racji).

 

Szczerze to musisz posprawdzać sprawy związane jednak z paliwem zdecydowanie. Punkt pierwszy na liście to pompa paliwa czy chodzi, jeśli nie to mogła się skończyć, lub zawiesić (porządne "łup" może ją uruchomić, ale z wymianą należy się liczyć), względnie faktycznie problem może leżeć po stronie jej przekaźnika lub bezpieczników. W każdym razie priorytetem jest sprawdzenie bezpieczników i ustalenie czy paliwo dochodzi do wtryskiwaczy.

Opublikowano

tak jak mowi kolega wyzej, pompa mogla sie zawiesic lub pasc,

 

 

Z tą moją bumą są same problemy.

 

pozatym zmien nastawienie, to ze poprzedni wlasciniel (lub Ty) potraktowal ten samochod tak a nie inaczej teraz sa problemy.

Opublikowano
CEWKA ZAPŁONOWA,ja kiedyś założełem od poloneza i chodziła jak złoto.
O tyle trafna uwaga, że jakoś mi umknęło, że chodzi o M20, a nie M50 :wink: Chociaż ja bym od razu nie wymieniał, tylko najpierw sprawdził czy daje iskrę.
Opublikowano
pozatym zmien nastawienie, to ze poprzedni wlasciniel (lub Ty) potraktowal ten samochod tak a nie inaczej teraz sa problemy.

 

Ja jestem jej właścicielem od miesiąca, tak że poprzedni właściciel trochę ją zaniedbał.

 

Z tego co dzisiaj zauważyłem to w ogóle nie chodzi pompka paliwa. Bezpieczniki są całe ale jeszcze nie sprawdziłem przekaźnika. I nie wiem jak go sprawdzić. Ma ktoś jakąś propozycje?? Jeszcze jutro będę wykręcał pompę żeby zobaczyć czy się nie zawiesiła lub zatarła.

Opublikowano
Z tego co dzisiaj zauważyłem to w ogóle nie chodzi pompka paliwa. Bezpieczniki są całe ale jeszcze nie sprawdziłem przekaźnika. I nie wiem jak go sprawdzić. Ma ktoś jakąś propozycje??
Pewnie że mam - podłącz ją "na krótko" - jak zaskoczy masz właściwie pewność, że to przekaźnik, a jak nie to pompę strzeliło
Opublikowano
Panowie wymieniłem pompę bo to była jej wina i po tygodniu znowu to samo... Od czego to może być?? Nie włożę kolejnej pompy dopóki się nie dowiem od czego się zacierają. Chyba wyciągnę zbiornik i zleje benzynę może jakiś syf w baku jest chociaż nie powinno go być bo tankuje na renomowanych stacjach a nie w budkach z lodami... I czy warto montować nowy zamiennik czy używany oryginał??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.