Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam czy ktos wie jakie cisnienie powinna dawac pompa paliwa? i czy jak daje za male to obroty moga falowac? bo mi faluja a sprawdzilem juz wszystko tzn szczelnosc dolotu krokowca przeplywke nawet sade wymienilem na nowa.i juz niema sil obroty jak falowaly tak faluja ale nie zawsze :(

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem otrzymasz ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
Widze że masz silnik M40.No wiec moim zdaniem głowice trzeba robić.Falowanie to jeden z objawów wytartego wałka.Jeżeli na wyższych obrotach jest ok to pompa odpada
Opublikowano
tak mam 1.8 m40 a wiec faluja czasem jak odpale to chwile faluja i przestana a czasem podczas jazdy jak wzuce na luz jesli chodzi o glowice to robiona byla z 2 lata temu i wymienialem walek chydraulike dziwigienki i pestki pod nimi tak ze juz nie wiem skad te fdalowania obrotow
Opublikowano
Z tego co mi wiadomo to pompa paliwa powinna dawac cos okolo 3-3,5 bara. Co do obrotów to kiedy ci nie faluja bo nie opisales.

bzdura.

sprawdzałem cisnienie pompki paliwa przy 1.6m40 ok 6-6,5 bara. nie sugerujcie ze na regulatorze cisnienia pisze 3.5 bar to i pompka tyle podaje, nie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.