Skocz do zawartości

[320i]silnik, odcina zaplon na 2000 obrtow dlaczego?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
silnik sie dlawi, gdy dochodzi do 2000 obrotow, odcina zaplon. co sie stalo? Edytowane przez Anonymous
Opublikowano
przewaznie on chodzi normalnie czyli bardzo dobrze. a nie raz tak sie zachwuje, ze pracuje do 2000ob odcina zaplon i potem silnik sie dlawi sam soba. musze go wylaczyc i zapalic jeszcze raz wtedy chodzi normalnie. jak zaskakuje przy odpaleniu za pierwszym razem (bez "kurblowania"), to tak ma 2000obr i odcina. a jak zapala duzej "kurbluje", by sie zapalic to chodzi normalnie. wiec to moze byc wina pompy paliwowej, ze raz chodzi jak burza, a raz ma takie odbicia hmmm....? czy sie silnik sypie?
Opublikowano
dziekuje za odpowiedz - podpowiedz, co nie tak :wink: ale, zeby przez pompe odcinal zaplon rowno po przekroczeniu 2000 obr hmm... mial by problemy z odpalaniem, a on odpala bez problemu....
Opublikowano
Diagnostyka prawdę ci powie

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
bylam mial jakies trzy bledy. przed podlaczeniem, go do komputera mechanik kopla pod klapa i recznie dawal mu maksymalnie gazu. silnik nie chial wejsc na wyzsze obroty i nagle byl okropny huk. co to moglo byc? czy mogl cos zepsuc?
Opublikowano
Może walnęło w dolot,kolektor ssący. Ja bym sprawdził czujnik położenia wału i wałka ssącego ,te dwa. Dowiedz się co to za błędy były,będzie łatwiej coś powiedzieć :cool2:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
nie zapislam sobie co to za bledy byly( jednego nie umieli rozszyfrowac). ale bedzie z nia trzeba podjechac, czy znow sie one nie ukazaly, bo wtedy zostaly skaksowane. ona palila jak smok ( wskaznik byl na maximum) jezdzila z predkoscia zolwia. on jej tak przygazowal, ze bardzo huklo. po skasowaniu bledow znow chodzi bardzo ladnie, ale nie wiem czy ten huk to cos groznego bylo. a jak sprawdzic te czujniki mogla bym prosic jakas wskazowkę? dziekuje
Opublikowano
Najlepiej podmienić,czasem nie pokaże błędu a wina dalej tkwi w czujniku. Hmm ja bym pojechał do jakiegoś innego warsztatu,gdzie maja porządny sprzęt i kazał zrobić pomiar tzw Live Data albo testy tych czujników.To że pali jak smok to na to składa się kilka czynników tj: Przepływka,sonda lambda(możliwe że masz 2),lejące wtryski. Te rzeczy wpływają najbardziej na spalanie.W twoim przypadku sprawdził bym te czujniki i pompę paliwa wraz z filtrem paliwa. jedź do jakiegoś innego warsztatu jeżeli masz możliwość. Dowiedz się koniecznie jakie błędy wyskoczyły,wtedy bardziej pomożemy
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
ona teraz juz pali i chodzi bardzo fanie, szybko sie wkreca na obroty i pali tyle ile przed tym dziwnym zachowaniem czyli malo. jedzie dzisiaj na komputer to zapisze bledy jak jakies wyskocza ( szkoda, ze tam tych nie zapisalam). ja sie zastanawiam czy cos w niej nie zepsul jak tak huknelo przez to jego gazowanie hmmm.
Opublikowano
No to jak już działa jak należy to błędy mogą już nie wyskoczyć. Ale to przecież dobrze :cool2:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
bylo zalecenie by sprawdzic po czasie czy te bledy znow nie wyskocza. :wink: jak juz nie wyskocza to bardzo dobrze :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.