Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

 

kumpel sprzedaje bmw is i odkupuje od niego szpere i mam zamiar załozyc ją do swojego is'a

 

wyjołem już mój dyfer ale niestety przeguby (wewnetrzne) zostały na aucie bo nie mogłem odkręcic tych śrub na torksa które są przy wejściu pzegubu do dyfra i tu moje pytanie czy flansze razem z frezem który wchodzi do dyfra spasuja do tego ze szperą ? i czy szpera jest na małej czy dużej głowie?

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem otrzymasz ostrzeżenie. mattiss

tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano

Dyfer powinien być z małą głową.

Flansze które zostały u Ciebie przykręcone do przegubów pasują do zwykłego jak i do dyfra ze szperą.

Tuning is not a crime it's a way of life!!
Opublikowano
Potwierdzam wszystko musi pasić :cool2:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
ok, dzieki chłopaki za odpowiedzi :cool2:
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
witam.zadam tu moje pytanie bo nie chce zakladac nowego tematu. mam pytanie w sprawie szpery 25%. chcialbym sie dowiedziec jakie sa zalety szpery oprocz tego ze latwiej samochod pojdzie bokiem.mam tu na mysli np. wchodzenie w zakrety ,czy np wyjezdzanie z jakiejs zaspy snieznej.i czy szpera jest bezpieczna podczas wchodzenia w zakrety z dosc duza predkoscia. czy auto lepiej przyspiesza ze szpera czy bez? z gory dzieki za odpowiedzi. ogolnie zalety i wady szpery mnie interesuja.

Moje Coupe------------------> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=160279


Potrzebujesz nowych części ? Dobrych znanych marek ?lub tańszych zamienników? pisz na pw.

Opublikowano
Generalnie szpera jest po to by cieszyć :D w praktyce pozwala na lepsze kontrolowanie poślizgu i większą kontrole nad autem. Nie wpływa ujemnie na prowadzenie w zakrętach,choć jak się przesadzi np na rondzie no to można pójść bokiem,więc należy troszkę bardziej uważać. Oczywiście przyśpieszenie można osiągnąć lepsze ponieważ nie tracisz przyczepności jak na zwykłym dyfrze. Z własnego doświadczenia wiem że tak jest
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Oj kolego nie myl spawania mostu ze szperą .Szpera to opcja wyposażenia pojazdu.Niektóre auta je miały montowane zamiast zwykłego mostu,M3 wszystkie mają. Możesz na Allegro kupić.Szpera zacieśnia dyferencjał o 25% ,przez co lepiej się prowadzi. Zespawanie daje ci 100% i w czasie skrętu oba koła kręcą się z taką samą prędkością co doprowadza do poślizgu koła wewnętrznego,a co za tym idzie utratę przyczepności. Nie polecam do jazdy dziennej spawania mostu :twisted:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

ok dzieki powiedz mi tylko jeszcze czy cos takiego moze byc?

 

http://moto.allegro.pl/dyferencjal-z-szpera-bmw-duza-glowa-2-65-i1432864263.html

 

aha jeszcze sie zapytam Ciebie bo wiem ze jestes w temacie czy znasz jakies modyfikacje do ok 1000 zl ktore podniosly by moc w moim aucie?czytalem na temat chipu od bagora ale niestety do mojego silnika nie ma.odrazu mowie ze swap nie wchodzi w gre.chodzi mi o jakie 20 Koni no chyba ze da sie wiecej.

Moje Coupe------------------> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=160279


Potrzebujesz nowych części ? Dobrych znanych marek ?lub tańszych zamienników? pisz na pw.

Opublikowano

Jest to szpera do diesla jak zdążyłem zauważyć. Ty raczej znajdź 3.15 przełożenie minimum. Ma za małe przełożenie.

Co do mocy ... nie wiele ci pomogę ,swap wydaje się być najtańszą opcją.Za 1000zł masz 2.5 M50 z 192KM

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.