Skocz do zawartości

318ti Compact - wymiana kabli zapłonowych i świec


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

 

Model o którym rozmawiamy, to jak w temacie: BMW 318ti Compact z 10.1997 r.

 

Ostatnio zabrałem się za odświeżenie samochodu i zastanawiam się obecnie nad zakupem i wymianą kabli zapłonowych i świec zapłonowych.

 

W kwestii kabli są dwie opcje do wybory:

1) kable BREMI, widoczne pod linkiem -> http://allegro.pl/bremi-281-100-kable-przewody-zaplon-bmw-3-e36-z3-i1394052383.html rzekomo były montowane seryjnie do mojego modelu BMW oraz tzw kable z rdzeniem ferromagnetycznym.

W tym przypadku pytanie brzmi, co polecacie, kable montowane seryjnie, tj. BREMI czy może szukać dalej kabli z rdzeniem ferrytowym, czy ktoś te drugie stosował i zakupił do takiego modelu, jeżeli tak to czy mógłbym prosić o adres sklepu (żaden jaki ja znalazłem nie potrafił mi zaproponować kabli ferrytowych)

 

2) ponad to szukam odpowiednich świec zapłonowych. Polecono mi świece NGK BKR6EK, z tego co znalazłem są to świece serii V-line jednoelektrodowe. I tutaj pojawia się kolejne pytania, czy szukać innych świec, np. dwu, trzy czy cztero elektrodowych. Jeżeli tak to jakie kupić i dlaczego.

 

 

Z góry dziękuję za podpowiedź.

- Bóg stworzył BMW bo wie co dobre.

- A pozostałe samochody?!

- Bo wie co to poczucie humoru :D


BMW E36 318ti Compact z silnikiem M44B19 w kolorze "Magnetic Blau"... mrrr... ;)

http://www.motostat.pl/user_images/31525/icon3.png

Opublikowano
No Bremi są oryginalne i są bardzo dobre, takie bym też kupił lub ewentualnie tańsze Sentech. Nie ma chyba sensu dokładać do jakiś ferrytowych wynalazków. A świeczki hmmm, jakiej firmy mają katalog w sklepie-takiej Ci dobiorą z danej firmy, ja jak kupiłem auto miałem beru 4 elektrodowe, po około dwóch latach jedna zdechła, wymieniłem cały komplet na beru 2 elektrodowe-takie mi znaleźli w katalogu to takie wkręciłem, konkretnego modelu nie podam, nie chce mi się za bardzo na mrozie świeczek wykręcać :) Trzy miesiące też przypadkowo jeździłem na używanych świecach renault z jedną elektrodą i też się nic nie działo :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.