Skocz do zawartości

320D - nie otwierda drzwi kierowcy - centralny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam taki problem.

Jakiś czas temu padło mi otwierania drzwi z kluczyka. Wszystkie otwierały oprócz kierowcy. Później połamała mi się wkładka - więc otwierałem drzwi spuszczając szybę od środka itd....

Kupiłem 2 zamki - używki ( jedne okazał się od anglika i zanim zabrałem się do zakładania nie chcieli przyjąć mi zwrotu).

Wymieniłem zamek - zamyka ale nadal nie otwiera z kluczyka.

Zauważyłem że jak wejdę do samochodu - zamknę drzwi z kluczyka, docisnę bolczyk, mogę później otwierać samochód - raz i drzwi się otwierają.

 

Czy miał ktoś taki problem ? Czy może to siłownik - czy da się rozłożyć ten zamek tak żeby jeszcze działał?

Opublikowano

oczywiście, że da.. ja miałem problem taki, że jak wsadziłem kluczyk do zamka to mogłem sobie kręcić dowoli.. kupiłem na allegro zabierak naprawczy bodajże za 60pln z przesyłką. wyciągnąłem wkładkę. wymieniłem 3 części. i teraz działa bezproblemowo.

żeby wyciągnać wkładkę. nie musisz ściągać boczka.

Opublikowano

to wiem, ale nie chodzi mi o otwieranie z kluczyka. bo tam wiem ze mam połamane.

Nie działa mi z centralnego.

 

Co do tego zestawu naprawczego - wystrzeliła mi sprężyna z całego zestawu(w sensie wkładki którą mam) i gdzieś ja zapodziałem. Czy bez niej będzie działało ?

Opublikowano
Nie będzie chodzić bez sprężyny ( sprężyna powoduje naciąg dzięki któremu mechanizm wraca do pozycji w której możesz wyjąc kluczyk)
Opublikowano

Witam

 

Mam podobny problem w kompakcie E46. Zamek od strony kierowcy był wymieniany. Kluczykiem zamek otworzę, ale pilotem już nie (choć słychać siłownik). Zamyka się za to pilotem. Z przycisku na konsoli środkowej zamyka i otwiera tylko stronę pasażera (nie słychać za to siłownika po stronie kierowcy).

Testowałem zamek DISem, krańcówki są ok, jednakże zamykanie i otwieranie poprzez DIS też nie działało jak należy, choć było słychać przekaźniki w schowku - ani razu nie otworzył poleceniem przez DIS.

Teraz pytanie, czy muszę się zająć słynnymi przekaźnikami w module komfortu, czy to coś innego? Zostaje mi jeszcze zabrać się za rozebranie drzwi kierowcy i zobaczenie czy tam wszystko jest poprawnie złożone.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Albo przekaźniczek w module komfort albo zespolony zamek z siłownikiem w drzwiach. DIS nie naprowadzi w E46 - trzeba na piechotę :mrgreen:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

Ogólnie niby wymieniali mi przekaźniki w comforcie - będe musiłą podjechać gdzieś gdzie mają ich więcej żeby zobaczyć czy to nie ich wina

Co do zespolonej wkładki - wymieniałem już 2 - mam jeszcze 1dną i być może też z nią spróbuje.

Czy jest jakiś prosty sposób by sprawdzić czy moduł czy zamek ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.