Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. problem pojawił sie po skasowaniu błędów w mojej m5. gdzy odpalisz od razu gaśnie i nie wkręca sie na obroty, jak by sie dusił, dławił

wyskakuje zacina sie w połowie jej zamknięcia(jak dobrze pamiętam)

prosze o jak porady, sugestie co z tym zrobic

Opublikowano

Spróbuj rozpiąć przepustnice, akumulator.

Podepnij rano, niech rozgrzewa się na postoju (sczytuje dane) aż do osiągnięcia temperatury właściwej.

Te motory V8 z elektroniczną przepustnicą potrafią sie same zaprogramować od nowa.

Czy to pomoże to nie wiem, u mnie idealnie wyregulował wolne obroty.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gdzieś czytałem o procesie auto adaptacji przepustnicy - jeśli dobrze zrozumiałem - poszukaj, może jest gdzieś opisana dokładna procedura
Opublikowano

witam. odpięcie przepławek pomogło, przynajmniej normalnie odpaliła i sie wkręca. Podpięcie jednej przepływki spowodowała delikatne zamulenie obrotów a podpięcie drugiek spowodowało zgaśniecie silnika. ponowne odpięcie i podłączenie w innej kolejności powoduje delikatne falowanie obrotów ale silnik pracuje.

 

teraz mam pytanie ile mniej więcej możne kosztować nowa przepływa i ewentualnie jakiej firmy.

 

druga sprawa to jakie świece powinienem zalozyć bo mechanik stwierdził ze sa w fatalnym stanie, podejrzewa ze sa jeszcze ori

 

trzecia sprawa. mam uszkodzony kabelek w jakims czujniku (co to za czujnik)ktory znajduje sie prawie na początku katalizatora pomiędzy pierwsza a druga sonda

Opublikowano

ten kabelek uszkodzony moze byc od czujnika temp. spalin

świece wg Realoem.com to NGK BKR6EQUP niczym sie nie różnią niż np w 520i czy 540i

Opublikowano
trzecia sprawa. mam uszkodzony kabelek w jakims czujniku (co to za czujnik)ktory znajduje sie prawie na początku katalizatora pomiędzy pierwsza a druga sonda

 

 

Jak ci wywala bład czujnika temperatury wydechu to masz przedliftowa (w poliftowych nie wystepuje) i nie przejmuj sie bo wszystkie tak maja. Czujnika nie kupisz bo bmw juz go nie produkuje a na allegro nie ma a jak jest to tez zepsuty. Jedyna opcja to przeprogramowac ecu

Opublikowano
szanowny kolego możesz podać pare informacji jak przeprogramować ecu, tak to jest wersja przedlifrowa z '99r, a po drugie to co mam wykręcić czujnik i na jego miejsce wkręcić zwykła śrubę
Opublikowano
dalej mam problem. żadnych błędów nie ma jak podłączy sie kompa. Gdy sie trochę pojeździ problem wraca, nie pracuje na wolnych obrotach, dusi sie. po odłączeniu jednej przepływki ( bez różnicy której) silnik pracuje normalnie, tylko jak by nie miał mocy w dolnej części obrotów szczególnie odczuwalne na 1 biegu
Opublikowano

Bardzo prawdopodobne, że któryś z przepływomierzy daje już złe odczyty.Najlepiej by było podpiąć drugie i zobaczyć co będzie.

Gdy odepniesz całkiem to będzie korzystać z uśrednionej mapy paliwa.(w pewnych warunkach może nie gorzej jeżdzić jak z podpiętymi).

Opublikowano
szanowny kolego możesz podać pare informacji jak przeprogramować ecu, tak to jest wersja przedlifrowa z '99r, a po drugie to co mam wykręcić czujnik i na jego miejsce wkręcić zwykła śrubę

Przeprogramowac mozna w Bmw lub u kogos kto sie zna na tym, ma opowiedni sprzet i wie jak to zrobić. W Bmw kosztuje jak sobie przypominam cos kolo 2tys zł....

Miejsce po czujniku należy zaslepic i zaspawac.

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.