Skocz do zawartości

Swiecące sie ABS ASC, wariujaca wskazówka, padniete zegary


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wita,

Kuzyn ma malutki problem w swojej e39 2.5 A tds. Mianowicie tydzień temu zapaliły mu się kontrolki od ABS ASC ( chyba tez klocki ale na 100 % nie jest pewien), a wskazówka prędkosciomierza skakała lekko w obszarze +- 10 km. Wczoraj owa wskazówka padła całkiem a kontrolki jak świecily tak świecą. Jutro jadę zajrzeć do niego i nie chciałbym nie przygotowanym jechać :)) Może jakieś sugestie?? Ktoś miał taki sam problem??

Opublikowano

Witam

Zapalil mi sie rowniez kiedys ABS i ASC. Okazalo sie ze mialem slaby akumulator.

Jezdzilem wtedy na krotkich odcinkach, i nie nadazal sie ladowac. Po wymianie go na nowy, problem zginal

Warto go sprawdzic, rowniez ladowanie

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czujnik jak sie nie myle tyl prawe kolo

ekonomizer tez wariuje ??

 

z lekka się mylisz bo lewe tylne koło :wink:

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
można to różnie interpretować :mrgreen:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

Proponuję wprowadzić bany za nieużywanie :search: . Problem chyba najczęściej powtarzany na forum :mad2: .

Na 99,9% czujnik ABS (padł, rozłączył się - kupuj dobry (drogi) zamiennik lub oryginał), reszta % to pierścień z którego czujnik odczytuje prędkość obrotową koła, AQ...).

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
Użyłem tej opcji wczesniej ale jednoznacznej odpowiedzi nie dostalem, zreszta az taki duzy grzech nie jest zadać pytanie i uzyskac konkretna odpowiedz a taka dostalem. Dzieki wielkie za rade i pozdrawiam
Opublikowano
Dokładnie jak świeci ABS I ASC to zawsze na 100% uwalony sterownik bo innych usterek nie ma :norty: jak Airbag to mata :norty: i nie ma innych usterek ech, a ja powiem tak że czujnik naprawdę rzadko się psuje za awarie prawie w 90 % odpowiada pęknięty kabel od czujnika zwykle przy samym czujniku wystarczy zlokalizować pęknięcie i dobrze polutować 300 zł zostaje w kieszeni. :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Proponuję jeszcze wprowadzić jasne określanie stron auta bo dla jednych prawa jest lewą dla innych.

 

W wersji europejskiej auta kierowca siedzi z lewej strony auta i ta strona jest zawsze lewą bez względu na to czy ktos partrzy z przodu czy z tyłu czy z boku czy może z okna na piętrze.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Czujniki ABS są przy każdym kole.

Sygnał do ekonomizera i prędkościomierza jest brany z tylnego lewego koła (od strony kierowcy ;).

Aby sprawdzić działanie czujnika, w warunkach domowych najłatwiej przełożyć je miejscami (z prawej na lewą).

I tak, jeśli po tej zmianie prędkościomierz zacznie działać -czujnik uszkodzony,

lub jeśli nie, to sterownik abs jest uszkodzony. Chyba co naprawdę rzadko, ale może się okazać, że obydwa tylne czujniki są uszkodzone.

Czujnik w kole, część nr. 24

http://img338.imageshack.us/img338/4862/4270prm9.png

Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano
Lewe tylne kolo i przy wyciaganiu czujnika trzeba uwazac bo mozna zepsuc piny jakie sa we wtyczce i bedzie bil abs przy hamowaniu ponizej 40 km'h co wk..ia strasznie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.