Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie a mianowicie czy po wymianie wahacza tylnego ustawia się zbieżność w tyle jest wogóle taka opcja ustawienia zbieżności tylnej osi w bmw? bo bynajmniej w japończykach jest taka opcja z góry dzięki za info.
Opublikowano (edytowane)
W BMW tak samo jak w Hondzie z tyłu jest zawieszenie wielowahaczowe które trzeba regulować

Oprócz wersji Compact

Edytowane przez seba e36
Opublikowano
tak tak w e36 ustawia sie zbieznosc zarowno przedniej jak i tylnej osi. a czym sie compact rozni od pozostalych ze tam sie tego nie robi kolego?
Opublikowano
Ciekawa sytuacja,sobie czytam czytam i tak sie zastanawiam bo mam compacta i bylem przekonany w 100% ze ustawien ia sa konieczne jak najbardziej przy kazdym rozkrecaniu elementow wachacza,jesli jestem w bledzie to prosze o info
Opublikowano
nie wiem jak jest z tylem, ale z przodu jak wymieniasz wahacz (ewentualnie wyjmujesz go zeby wymienic sworznie + tuleje) i wkladasz na bude ten sam to po jakiego grzyba robic geometrie?! zbieznosc ustawia sie raczej jak grzebiesz cos w ukladzie kierowniczym np, drazki koncowki itp.. jak sie ma za duzo kasy to nawet po zmianie felg mozna robic..nic nie stoi na przeszkodzie:)
Opublikowano
Niestety ale tu nie chodzi o nadmiar kasy tylko o konstrukcje zawieszenia w bmw.Wymiana tulejek w tylnym zawieszeniu wymaga ustawiania zbieznosci,choc sa amatorzy co przed rozkrecaniem zaznaczaja polozenie elementow i pozniej wkrecaja NIBY w te same miejsce a kazdy z wlasnego doswiadczenia powinien wiedziec ze 1mm na zawieszeniu przy duzej predkosci jest najzwyczajniej w swiecie niebezpieczny
Opublikowano
panowie właśnie byłem dziś u mechaniora na stacji diagnostycznej i po oglądnięciu zawieszenia stwierdził że nie ma tu możliwości ustawienia zbieżności w tyle kurcze jak to rozumieć to jest ustawienie czy nie ma?
Opublikowano
zbieznosc to ustawia sie na przedniej osi. w tylnej osi mozna tylko ustawic kat pochylenia kola. sluzy do tego dolna sruba w wahaczu ktora ma na lbie sruby i w podkladce takie jajko do ustawienia kata. madre i latwe roawiazanie dla osob ktore reguluja wusokosc zawieszsenia lub obnizaja lub podnosza auto
Opublikowano
no dlatego pytam co się ustawia bo teraz ty piszesz że kont się ustawia a w japończykach ustawia się normalnie zbieżność to teraz już nic nie wiem.czy w końcu w bmw e 36 ustawia sie te zbieżność w tyle czy nie
Opublikowano

Ludzie czy ja po chińsku piszę

W BMW tak samo jak w Hondzie z tyłu jest zawieszenie wielowahaczowe które trzeba regulować

Oprócz wersji Compact

W wersji compact NIE USTAWIA SIĘ zbieżności ani kątów w tylnym zawiwszeniu :search:
Opublikowano
No to jakiś niedoinformowany ten twój diagnosta . Zbieżność z tyłu też się ustawia tylko najpierw trzeba popuścić trzy śruby trzymające poduszkę pod progiem tam są owalne otwory
Opublikowano
tylko kąt!!

 

z zbieznosc tylko z przodu.

 

no chyba ze masz tylną oś skrętną :mrgreen:

co ty tu siejesz dezinformacje,zbieżność reguluje się osi przedniej i tylnej.Jak wymienisz tuleje wahacza wzdłużnego w progu to zrozumiesz.

I nie rozumiem co ma tylna oś skrętna do zbieżności.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA31&mospid=47436&btnr=33_1004&hg=33&fg=30Wahacz(nr.1) jest przykręcony śrubą(nr.18) do wspornika(nr.17) na którym reguluje się zbieżność tylnego koła.Po każdej wymianie częsci nr.4 trzeba to regulować

Zbieżność tylnej osi trzeba robić już w większość aut na rynku np. w Fordzie Focusie.Każde auto z zawiasem wielowahaczowym ma regulację.

A little piece of heaven in my hands
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
hej koledzy,czy isnieje możliwość ustawienia zbieżności samemu na tylnych wahaczach??? Na jakiej podstawie ustawiana jest tylnia oś??? Muszę ustawić bo mi auto pływa po drodze a tuleje są właśnie wymienione na wahaczach i przy dodaniu gazu auto mi ucieka jak puszczę to leci w drugą strone
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Muszę ustawić bo mi auto pływa po drodze a tuleje są właśnie wymienione na wahaczach i przy dodaniu gazu auto mi ucieka jak puszczę to leci w drugą strone

Skoro przy dodaniu gazu jedzie w jedną , a przy puszczeniu w drugą , to znaczy że coś jeszcze masz wywalone albo nie podokręcane. Przy źle ustawionej tylnej zbieżności albo krzywo kierownica jest , albo cały czas ucieka na jedną stronę

Opublikowano
A czy na trakcje maja duży wpływ wewnętrzne gumy przy moście???
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
A czy po prostu słyszałeś że właśnie jak miałeś wybite to na każdej nierówności było słychać pukanie?? źle chyba napisałem ,czy na zbieżność mają wpływ swożnie przy moście na wahaczach poprzecznym dolnym i górnym
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.