Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zostałem właśnie szczęśliwym posiadaczem BMW. Radość straszna. Mam, jednak, na "dzień dobry" już problem. Autko przyjechało po małej stłuczce. Poduszka kierowcy, zderzaki, "nabój" przy aku. Odpala - na zewnętrznym zasilaniu - cała elektryka wygląda na sprawną. Głównym problemem jest: SKRZYNIA BIEGÓW ZABLOKOWANA W POZYCJI "P". Wszystkie kombinacje typu z hamulcem i bez, engine on/off, z "pstryczkiem" w dźwigni i bez nic nie dają... Czy ktoś ma na to pomysł. Za każdą podpowiedź będę wdzięczny.

ps. na lawetę trafił widlakiem, z lawety go znieśliśmy... wolę nie myśleć jak trafił do kontenera...

Opublikowano
Witam.Podnies ten plastik co jest doodola lewarka a dokladniej dookola skóry lewarka i tam jest taki bialy przelacznik to odblokuje skrzynie.Tez to przerabialem jak sciagalem moja 325 ze stanow i tea na poczatku byl wozek widlowy i dopiero pozniej skumalem ze w kazdym automacie da rade tak zrobic
Opublikowano
Witam.Podnies ten plastik co jest doodola lewarka a dokladniej dookola skóry lewarka i tam jest taki bialy przelacznik to odblokuje skrzynie.Tez to przerabialem jak sciagalem moja 325 ze stanow i tea na poczatku byl wozek widlowy i dopiero pozniej skumalem ze w kazdym automacie da rade tak zrobic

 

Dzięki Andrew, to brzmi konkretnie, czy mogę Cię prosić o jakieś dokładne namiary na ten przełącznik, bo powiem szczerze, że zdemontowałem już panel, i próbowałem tam coś przełączać ale nie rzucił mi się w oczy żaden biały przełącznik. Wielkie dzięki.

Opublikowano
musisz dokladnie poszukac ale jest on na widoku.Nie pamietam dokladnie czy on byl bialy czy szary ale chyba od strony kierowcy. Musisz poszukac a na pewno znajdziesz.Ja to robilem w ten sposob ze przycisnalem hamulec ten przelacznik i przycisk przy skrzyni i wtedy moglem zmieniac na d czy r.O ile pamietam to en przelacznik podciaga sie do gory(w strone dachu).Jak nie bedziesz mogl znalezc to pisz.
Opublikowano

"P" = zablokowanie mechaniczne czyli wsunięcie trzpieni w otwory aby nie było możliwości obrotu...

ja stawiam na zwykłe mechaniczne zakleszczenie "bolec/otwór" na skutek przepychania/ładowania auta jak było zostawione na pozycji "P", coś takiego zdarza się nawet w przypadku zostawinienia auta na górce bez hamulca ręcznego :mad2: chyba najprościej/najbezpieczniej będzie zaciągnąć auto do zakładu z naprawą skrzyń automatycznych...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zajrzyj do instrukcji, masz tam opisana cala procedurę jak odblokować dźwignie z pozycji p, jak nie masz instrukcji jest podwieszona w tym dziale.
Opublikowano
kolego mowie Ci wystarczy tylko ten bolec pociagnac jak zdejmiesz ten plastik dookola lewarka.Sam to przerabialem wiec wiem.Nie trzeba nigdzie wozic auta po zadnych zakladach-sam dasz rade
Opublikowano
Faktycznie w instrukcji na s.42 (chyba) jest to opisane. Po południu spróbuję. Jak tylko coś wskóram to dam znać.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

No i jest rozwiązanie

urwane cięgno w dźwigni. Jest tam w środku takie plastykowe cięgno - od przyciska przez cały lewarek do mechanizmu niżej

okazało się, że było zerwane... Dobry klej, łączenie przez rurkę i znów życie jest piękne! Można zamknąć wątek.

Opublikowano
Takich rzeczy akurat bym nie kleił tylko zainwestował w nowe :duh: To nie będą straszne koszta, a komfort psychiczny i bezpieczeństwo wzrosnie dwukrotnie :norty:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam.

 

Mam problem ze swoją skrzynią w mojej e91. Skrzynia zablokowala się w pozycji P i nie mogę jej ruszyć na inne położenie. Gdy zdejmę osłone drążka i wcisne ten "cypelek" mogę zmienić ustawienie lewarka. Skrzynia przeszła na Tryb awaryjny i nie chce się wyłączyć nawet po zgaszeniu silnika oraz ponownym odpaleniu. Akumulator był już na wykończeniu więć przełożyłem z innego auta sprawny ale dalej to samo. Co robić bo już nie wiem jaka może być przyczyna. Auto zmieniało wcześniej biegi bez najmniejszego problemu. Zachowuje się tak jakby nie widział ze wciskam hamulec. Po podłączeniu do komputera pokazało taki błąd 4e86 Magnetventil 3.

Po chwili błąd zniknal. Pare razy chodziło normalnie i teraz się zacieło znowu.

  • 4 lata później...
Opublikowano
Witam.


Mam problem ze swoją skrzynią w mojej e91. Skrzynia zablokowala się w pozycji P i nie mogę jej ruszyć na inne położenie. Gdy zdejmę osłone drążka i wcisne ten "cypelek" mogę zmienić ustawienie lewarka. Skrzynia przeszła na Tryb awaryjny i nie chce się wyłączyć nawet po zgaszeniu silnika oraz ponownym odpaleniu. Akumulator był już na wykończeniu więć przełożyłem z innego auta sprawny ale dalej to samo. Co robić bo już nie wiem jaka może być przyczyna. Auto zmieniało wcześniej biegi bez najmniejszego problemu. Zachowuje się tak jakby nie widział ze wciskam hamulec. Po podłączeniu do komputera pokazało taki błąd 4e86 Magnetventil 3.

Po chwili błąd zniknal. Pare razy chodziło normalnie i teraz się zacieło znowu.

 

Czy udało się rozwiązać problem? Jeśli tak to w jaki sposób?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.