Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie wczoraj zakupiłem bmw e90 163km i nie wiem bo wczesniej nie jeździłem bemkami jak wcisgam gaz to w kabinie słyszę takie szszszzzszszsz -to turbina..wcześniej w autach turbinka sobie gwizdała..jak to jest??coś jest u mnie nie taaak??
  • Zarejestrowani
Opublikowano
U mnie w ogóle nie słychać dźwięku turbiny ani wewnątrz auta ani na zewnątrz

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
a ze zrywnoscia samochodu wszytko ok? u mojego ojca w aucie tak szumiec zaczelo jak sie rozszczelnil jakis przewod od turbiny , na poczatku tylko szumialo ale potem ze zrywem sie pogorszylo, na szczescie naprawa byla tania bo tylko wymiana przewodu, ale szum to odczucie subiektywne, moze to normalne i inni nie zwracaja na to uwagi co uslyszales
Opublikowano

Prawdopodobnie turbo jest na wykończeniu. Niedługo zacznie świszczeć... Ja tak mam w Leonie - przebieg 105tys. (od 85tys. km lata na czipie). W moim przypadku wymaga to regeneracji - ok. 1500-2000zł. Ale może dam radę jeszcze się przemęczyć i sprzedam komuś wmawiając, że "dobrze zasysa"... :norty:

 

W moim e91 z przebiegiem 80tys. nie słychać w ogóle turbo w środku (bo i nie powinno...).

 

edit: w Leonie nie odczuwam kompletnie żadnego spadku mocy w stosunku do tego jak turbo było nowe więc sprawdź te połączenia, o których poprzednik pisał - może będziesz miał szczęście...

Opublikowano

kolego, pierwsze co sprawdz to czy nie dymi Ci nadmiernie auto, jeżeli auto dymi masz nieszczelność w dolocie i musisz przejrzec wszystkiepołączenia turbo-intercooler; intercooler-kolektor dolotowy. Sprawdz tez sam intercooler

Turba nie da sie zdiagnozować za pomocą metody odsłuchowej, zapomnijcie o tym... Tylko wyjęcie turbiny, obejrzenie czesci gorącej i zimnej moze cos powiedziec o stanie turbiny. Jak masz gdzie, to podjedz na komputer, jak diagnosta bedzie kumaty to sprawdzi Ci sygnał z MAP-sensora - mierzy własnie cisnienie w układzie dolotowym i po tym bedzie można poznać co jest nie tak... ale pierwsza sprawa poszukaj nieszczelności

 

p.s.

co do leona, akurat sie z niego przesiadlem i w silniku arl czy to z gt1749 czy włożoną gt22 zawsze slychac turbine, ten typ tak juz ma, a jak otworzy sie okno pasażera to dopiero slychac swist turbiny

 

pozdrawiam

jacek

Opublikowano

w 320d dźwięk w środku przypomina pracę 3.0TDI-jest to szum a nie świst.

Troszkę sam się zdziwiłem po przesiadce z A3 1.9 TDI.

Jak dla mnie nie masz co panikować

http://img860.imageshack.us/img860/2813/podpise90v02.jpg
Opublikowano
Witam. Żeby nie zakładać nowego tematu...powiedzcie Panowie gdzie mniej więcej znajduje się pod maską turbo...widać je przy otwartej masce czy nie ? Dzięki, pozdrawiam.
Opublikowano
p.s.

co do leona, akurat sie z niego przesiadlem i w silniku arl czy to z gt1749 czy włożoną gt22 zawsze slychac turbine, ten typ tak juz ma, a jak otworzy sie okno pasażera to dopiero slychac swist turbiny

 

pozdrawiam

jacek

Hmmm... Nie mam pojęcia jaki symbol miał mój silnik/turbo, ale to był 1,9TDI 105KM (kręcony na 140KM), a turbina miała zmienną geometrię łopatek - tyle wiem :-). Wiem jednak również, że auto miałem od nowości i przez dobre 85-90tys. km nie było żadnego świstu, szumu etc. Zaczął się on pojawiać stopniowo aż teraz mam odkurzacz :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.