Skocz do zawartości

316 brak kierunków i awaryjnych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ok dzięki. Schemat bezpieczników i przekaźników już znalazłem wiec wiem gdzie sprawdzać, ale jak by było jeszcze coś nie tak to dam znać.

 

Jeszcze jedno. Z rozpiski wynika że jest przekażnik do kierunkowskazów szybkich i osobny jest od wolnych oraz osobny jest od świateł awaryjnych.

To który przekaźnik mnie będzie interesował ? jeden czy wszystkie które wymieniłem ?

Opublikowano

Byłem w sklepie po przekaźnik do kierunkow/awaryjnych i gość chciał do reki popsuty żeby dane spisać. Posprawdzał i powiedział ze to jakiś sprowadzany i ze moze sprowadzić za 150-200zl

Takie sa ceny przekaźnika czy ten jest taki drogi ?

mógłby ktoś napisać dane jakiegoś tańszego przekaźnika (może być zamiennika).

Opublikowano

Dziś grzebałem przy kierunkowskazach.

Problem jest taki ze jak wypiąłem żarówkę z lewego i prawego przedniego kierunkowskaza i sprawdziłem miernikiem wtyczkę to w dwóch kablach jest "masa" ! A chyba w jednym powinna być "masa" a w drugim "plus" tak samo jest w prawej i lewej wtyczce.

Przy takiej sytuacji o dziwo działają mi lewe kierunkowskazy a prawe nie (jest jakieś zwracie). Gdy prawe włączę na dłużej to przepala sie bezpiecznik.

Gdzie szukać przyczyny? jak znaleźć ?

 

masa na dwóch kablach od żarówki jest nawet wtedy gdy przekaźnik jest wypięty. czyli przekaźnik na pewno zwarcia nie robi o ile jesli to jest zwarcie.

Opublikowano

przekaźnik może robić zwarke lub gdzieś jest słaba masa.Co do samego przekaźnika to jedz na szrot i dostaniesz za grosze,a ta cena co podał Tobie sprzedawca to kosmos!!

Jakbyś nie mógł dostać to pstryknij foto przekaźnika i odezwij się na PW to załatwie Tobie bez problemu

Opublikowano

ok dam znać jeśli nie znajde przekaźnika.

Ale poczekam może jeszcze ktoś coś doradzi bo moim osobistym zdaniem przekaźnik powinien być ok a zwarcie wydaje mi sie ze jest gdzies na kablach. Ktoś majstrował tam bo są robione diody w postojówkach oraz kable od wzmacniacza więć może ktoś coś uszkodził.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

zrobiłem nową instalacje prawych kierunków. Odciąłem kable od żarówek i podpiąłem nowe. Złożyłem do kupy a tu zwarcie. Normalnie szok!!! się okazało że jak się przykręci tylna lampę to blaszka od kierunków się stykała z nadwoziem. Wystarczyło ją odgiąć lekko, a ja 5 godzin szukałem i nowa instalacje robiłem. Kur.. Mać !!!

 

A i jeszcze jedno ten schemat z przekaźnikami z tego forum jest nie wiele warty. Przekaźnik R8 nie jest od awaryjnych! jest od kierunkowskazów i awaryjnych. Po drugie nie istnieje przekaźnik R6 wolnych i R7 szybkich kierunków (gdy przepali sie żarówka) Szybkie i wolne kierunki oraz awaryjne są w tym jednym przekaźniku R8.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.