Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

 

mam problem od 2 dni z przegrzewaniem sie silnika m40 1.8

Myslałem ze mam wisko uszkodzone ale jednak nie.Załozyłem 2 inne wiska i tez mi sie nie krecą Czy to bedzie termostat? chłodnica niby goraca jest

 

 

Wymienic mam zamiar dzisiaj termostat wody i mam pytania

 

1 jak go wyjac ? jakies informacje? zeby czegos nie zepsuć , bo na mechanikow juz nie moge liczyć i nie mam mechanika!!

 

2 jak skutecznie w 100% odpowietrzyc układ gdzie są dokładnie odpowietrzniki ile ich jest itp

 

 

Pozdro

 

Kazde informacje mi sie przydadzą

....::::::BMW-KLUB-POZNAŃ::::::.....


Robert (Rekin_Poznań)


Moje bmw ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=14423

http://img26.imageshack.us/img26/7793/podpispict00171va.jpg

Opublikowano

Termostat masz na przodzie silnika pod kopułką rozdzielacza W/N. Odkręć taki korpus na trzy śruby z wyjściem na węża do chłodnicy.

Zalej układ płynem przy odkręconym odpowietrzniku na chłodnicy. Gdy już nie będzie płyn w zbiorniczku schodził w dół sam to zakręć odpowietrznik i pościskaj górnego węża kilkakrotnie - płyn powinien jeszcze zejść w dół. Odpal silnik i trzymaj na włączonym ogrzewaniu do momentu, aż poczujesz że chłodnica się nagrzewa - obserwuj w tym czasie poziom w zbiorniczku.

Opublikowano

Wymieniłem na nowy termostat , wiatrak z wiskiem sprawny, układ opdowietrzyłem dobrze a silnik według wskaźnika sie zagrzewa?

Dochodzi nawet do ponad 3/4 na wskaźniku

 

 

Co mam zepsute? moze czujnik temperatury przy silniku moze zegary ?

 

 

aha i gdzie jest czujnik temperatury nie wiem :(

....::::::BMW-KLUB-POZNAŃ::::::.....


Robert (Rekin_Poznań)


Moje bmw ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=14423

http://img26.imageshack.us/img26/7793/podpispict00171va.jpg

Opublikowano
Opiszjeszcze jak pracuje ten wskaźnik - czy wskazania są płynne, czy też lekko skacze. Może to być złą masa na samym wskaźniku, a temperatura na silniku jest w porządku. Zwróć uwagę również na to czy zaraz po zdgaszeniu silnika i samym załączeniu zapłonu wskazówka stoi na połowie czy tak jak przed zgaszenim i czy nie świruje skokami
Opublikowano
wskaźnik, to jedno, ale pozostaje jeszcze sprawa pompy wodnej - jeśli jest zwalona, to nie masz obiegu

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

Jeżeli działa mu ogrzewanie a chłodnica jest gorąca to raczej pompa wody jest sprawna :norty:

Ja stawiałbym na czujnik albo na deskę, też miałem problemy ze wskaźnikami :norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

Tak jak mówiłem czarna wtyczka, jasno brązowy kolor czujnika.

Wymieniłem go gadowi, przyznać trzeba, że dostęp fatalny, u mnie w M10 wymiana trwała by 10 sekund a w M40 lepiej nie mówić.

Wskaźnik przy ostrej jeździe nie wychyla się za pion, na postoju troszkę się wychyla ale to chyba norma.

Takie małe badziewie a ile nerwów. :norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.