Skocz do zawartości

Problem z hamulcami zaraz po rozpoczęciu jazdy...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam...

Mam taki nieciekawy problem...

Kiedy odpalam samochod i zaczynam jechac, dojezdzam do skrzyzowania z predkoscia np 40km/h lub wolniej, ja w hamulec a on prawie zadnej reakcji poprostu sie toczy(a wciskam jak tylko sie da), ale jezeli lece do skrzyzowania 70km/h moge zachamować nawet z piskiem, jak pojezdze tak z 10-15 min hamulce juz dzialaja normalnie...

plyn hamulcowy mi nie ucieka i nie jest zapowietrzony, klocki hamulcowe mam wymieniane miesiac temu...

co to moze byc bo sie boje ze w koncu ktos moze stac na nieszczesnym skrzyzowaniu lub nawet na parkingu...

Moze jakies propozycje co sie dzieje? dodam ze to automat...

Opublikowano

hmmm, wiekszosc wezykow juz sprawdzilem i sa raczej ok, a gdzie znajduje sie te servo? tak w przyblizeniu przynajmniej...

 

patrzylem na allegro ale znalazlem tylko od innych bryczek servo, to to jest te duze kolo? czy cos zboku malego?

Opublikowano

To jest to duże czarne koło.

W 10 min. po zgaszeniu silnika zdejmij ten przewód z niego i przysłuchaj się czy słyszysz syk powietrza. Jeżeli tak to załóż z powrotem, odpal na 10 sek. silnik i sprawdź ponownie.

Opublikowano

hey, po 15 minutowej jezdzie, wylaczylem sprzet, poczekalem 10 min, zdjolem i syczy, nalozylem odpalilem na 10 s i syczy, zrobilem tak chyba jeszcze z 5 razy i ciagle syczy :) to wiec to jest zle?

a czy to moze sie wiazac z moim drogim problemem:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=14508

bo narazie szczeliniomierza nie dorwalem i nie mialem jak sprawdzic,

ale znalazlem taka srobke nad kolektorem zsacym ze podkrecilem obroty z 600 na okolo 1000, teraz silnik chodzi prawie dobrze, bardzo minimalnie skacze czasem, mozna tak robic?

Opublikowano

Proponuje tą śrubką cofnąć się do poprzedniego położenia. Nie wyeleminuje to problemu prawdziwego związanego z obrotami. Takie rozwiązanie można zastosować tylko na określony czas zanim odstawisz auto do naprawy. Co do regulacji zaworów to opieraj się na tamtym temacie.

Natomiast problem z hamulcami wynika z tego że po podkręceniu tej śrubki stworzyłeś spadek podciśnienia w kolektorze ssącym w wyniku czego servo słabiej działa. Problem może również istnieć z nieszczelnościami związanymi z kolektorem ssącym i tym samym wywołać złą pracę silnika ( niestabilne obroty) i problem ze wspomaganiem hamulcy. żawory koniecznie przereguluj w/g tamtego postu. Przynajmniej jest to schemat, który stosuję od dawna i sprawdza się prawidłowo w praktyce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.