Skocz do zawartości

323 compact pojemnosc baku paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

 

od 3 dni jestem posiadaczem bmw 323ti compact (drugi w domu, pierwsze to 118d :) )

auto kupilem z polowa baku, poczekalem na zapalenie rezerwy i zatankowalem do pelna

sadzilem ze wejdzie 47-49l (tyle wchodzilo do mojego dawnego compact 316 przy zapaleniu rezerwy), a tutaj zdziwko, bo prawie 52l ...

czy te modele maja wiekszy zbiornik tak jak reszta e36, tj. 62l ?

 

Druga sprawa to mis, ktory wymienial olej tak skutecznie kasowal inspekcje, ze dalej sie swieci + pokazaly sie PPP na zegarku ...

Jak wrocic do normalnych wskazan?

 

z góry dziekuje za odpowiedz

 

pozdrawiam

Opublikowano

Jak się nie mylę to wszystkie compakty mają bak 60L a pozostałe E36 62L, ja jak dobrze pamiętam po lekkim przechyleniu samochodu wlałem 55-57L :P

Co do zegarów, literki PPPPPP świadczą często o błędzie sumy kontrolnej pamięci eeprom umieszczonej w zegarach, spróbuj poprawnie zresetować inspekcję (znajdziesz info jak to zrobić na forum) może pomóc, jeśli nie to ponowne programowanie zegarów lub wymiana.

Opublikowano

no to mamy zagwozdke :)

ja w compakcie z 96r. mialem 52l...

w necie znalazlem 55 albo 62.

podjade do ASO zeby rozkodowali VIN i moze cos bedzie :)

 

co do PPP to po malej walce inspekcja skasowana, ale PPP zostalo:(

gdzie z tym we wrocku podjechac ?

Opublikowano

Witam

 

323ti do 01.99 ma zbiornik 60L, później dostaje taki sam zbiornik jak 316i 1.9, czyli 55L.

Mam compacta e36 316 z 96 roku i zbiornik paliwa ma 52L + 8L rezerwa = 60L

I to się zgadza.

PPP masz na zegarku bord computera, nie na zegarach??

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Witam

 

Czym majstrował Ci ten pan, który wszystko zgwałcił?? Zapewne carsoftem, bo jest wiele tematów na forum jak to po podłączeniu carsofta zrobiło się PPP.

Generalnie z tego co wyczytałem to PPP pojawia się na OBC, gdy nie ma komunikacji pomiędzy nim a jego manetką, lub gdy z samym obc jest coś nie tak. Spróbuj go odłączyć od zegarów, a później znów podłączyć. Sprawdź też bezpieczniki. Ostatnią rzeczą jaką wyczytałem jest to, że może być winny jakiś kondensator zamontowany w samym obc, trzeba go znaleźć i wymienić. A podłączałeś auto później pod kompa - jakąś inpę, czy DIS?? Były jakieś błędy??

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

co do baku to wlasnie znalazlem wlasnie instrukcjie w dokumentach auta :)

i jest napisane 55l i 8l rezerwy

 

szczerze to nie wiem nawet czy sie bawil...

nie bylo podlaczane pod kompa.

 

czyli generalnie wyciagam, ohmo miarka w lapke i sprawdzamy czy cos sie dzieje, jak przycisne manetke :)

jakies wskazowki jak to wyszarpnac ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.