Skocz do zawartości

318i Zimny silnik po ostrej jeździe.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem posiadam BMW 318i. Mam instalacje gazową.No i mój problem na gazie auto chodzi mi dobrze nie faluje, nie przerywa, wszystko luks. Problem jestna benzynie, strzela z filtra powietrza, dławi się i reaguje z opóźnieniem. No więc przeczytałem gdzieś że komputer przestawił się na gaz i trzeba pojeździć trochę na benzynie żeby komp wprowadził dane o szybkości wtryskiwania czy coś takiego.

 

No więc zatankowałem benzyny za 50 zł i pojechałem w trasę, na początku było bardzo ciężko, silnik przerywał, gdy wciskałem mało gazu to się ładnie rozpędzało, natomiast gdy wdepłem gaz do dechy to auto się krztusiło i nie chciało przyśpieszać, po przejechaniu 80 km wszystko poprawiło się znacznie, mogę powiedzieć że polepszyło się o 80%. Gdy przejechałem 120 km postanowiłem się zatrzymać, ponieważ wskaźnik chłodnicy na kontrolce pokazywał że silnik jest zimny, otwarłem maskę i tu UWAGA chłodnica, silnik i wszystko wokół było zimne w dotyku, tak jakbym rano otworzył maskę auta które ostatnio było jeżdżone 12 godzin wcześniej. Nie wiem jak to możliwe, włożyłem rękę głębiej i silnik od spodu był gorący a od góry mroźno zimny?????. Mając do pokonania ostanie 7 km do domu jechałem na gazie, jak dojechałem sprawdziłem, chłodnica zrobiła się gorąca jak i silnik stawał się cieplejszy. A i jeszcze jadąc to 120 km nie schodziłem poniżej 3 tyś obrotów, czasami do odcięcia:)

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
Mi nie pokazuje temp tzn w stopniach tylko mam wskaźnik taki jak poziom paliwa i po lewo jak jest wskazówko to zimne i niebieska lampka a po prawo ciepłe i czerwona lampka.
Opublikowano
Nie, była na niebieskim kwadraciku, no prawie na maximum zimna, dopiero jak się przełączyłem na gaz i pojeździłem na gazie, temperatura wskoczyła do połowy.
Opublikowano

Planuje jechać podpiąć to auto pod komputer, jak myślicie wykaże mi istotne błędy?

 

 

Rozwiązałem problem: Luźny pasek klinowy który obraca alternator i pompe po jego naciągnięciu wszystko wróciło do normy

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
hah kolego ja bym stawiał na termostat? :o o ile ci się nie nagrzewa do pionu, sprawdź czy na postoju szybciej ci się nagrzewa - jak tak to napewno będzie termostat (tak na moje oko) a co do pozostałych problemów, to być może ustąpią, ale nie jestem pewny. :lol:
Opublikowano
hah kolego ja bym stawiał na termostat? :o o ile ci się nie nagrzewa do pionu, sprawdź czy na postoju szybciej ci się nagrzewa - jak tak to napewno będzie termostat (tak na moje oko) a co do pozostałych problemów, to być może ustąpią, ale nie jestem pewny. :lol:

czasem wystarczy poczytać do końca posty

 

 

Rozwiązałem problem: Luźny pasek klinowy który obraca alternator i pompe po jego naciągnięciu wszystko wróciło do normy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.