Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jak w temacie postrzebuje kupic most do mojej buni. Najlepiej to bym chcial nowy bo wiecie jak to z uzywkami... Czy jest mozliwosc dostania tej czesci nowej prosto z serwisu?? Jesli tak to w jakiej mniej wiecej cenie stoją??. Czy moze lepiej dac stary most do regeneracji, i czy wogle warto sie za to zabierac?

 

Pozdro.

Opublikowano
Witam, kiedy ja wymieniałem dyfer, orientowałem się ile kosztuje do mnie e32 750 nowy z ASO kosztował 8tyś PLN. Założyłem używkę, ale dopiero trzecia okazała się warta uwagi, udało mi się znaleźć auto do rozbiórki, które ma 108 kkm przebiegu. Pierwsze dwa wyły jak wilkołak.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

przy prawie kazdej zmianie biegu czuc taki specyficzny stuk z tylu auta, przy niskich obrotach czuc najmocniej, a powyzej 3k obrotow to prawie tego nie czuc.

 

Nie wiem moze od pierwszych rocznikow e39 by pasowal?? Ciezko cos takiego znalesc w tej budzie do manuala

Opublikowano
Kiedyś przerabiałem podobną sytuację w oplu, było słychać stuki, ale głównie chodziło o hałas jaki się wydobywał z tyłu. Po oględzinach było widać jak półoś miała spory luz (oczywiście luz był na łożysku w dyferencjale). Po wymianie łożysk problem znikną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.