Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Więc do auta da się wsiąść normalnie, wysiąść można uchylając szybę i otwierając od zewnątrz. Nie działa klamka od wewnątrz jest totalnie luźna. Wygląda tak jak napisał Kornat, że spadło albo urwało się cięgno. Nie zakładam żadnych pęknięć klamki. Od zakupu klamka miała lekkie luzy ( w porównaniu do innych klamek), ale wszystko działało dobrze. Pewnie wczoraj wysiadałem zamknąłem drzwi i wtedy te cięgno spadło/urwało się.

 

Teraz pytanie jak to zrobić :) ile kosztuje?

Jest to mocno skomplikowane? Wystarczy zwykły mechanik czy lepiej serwis BMW.

Trochę boje się wybuchu poduszek (mam w drzwiach).

THX

Opublikowano
Sciagnij okragla zaslepke, odkrec wkret srubokretem krzyzakowym, wyciagnij klamke i bedzie wszystko jasne. Na 99/ poprostu trzpien w klamce przesunal sie troche do gory i juz nie zazebia z raczka sluzaca do otwierania.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
nie masz sie co bać po poduszka jest w drzwiach , a nie w boczku. Odkręć tak jak kolega pisał klameczke wyjmij ja troche do siebie zobaczysz co dzieje sie z trzpieniem , bo były dwa rodzaje klamek jeden metalowy na wieloklin i tu trzpień wyłazi często do góry i drugi rodzaj klamki plastikowy gdzie trzpień juz sam niewyjdzie do góry ale za to łatwo połamac klamkę i wtedy też lata , a drzwi otworzyć się nieda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.