Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Porównywaliśmy wczoraj X6 35sd z nowym X5 40d. 40d strasznie odchodzi 35d. Do 100 km/h jest spora różnica, powyżej 120 jest kolosalna. Nie wiem jak to możliwe, aby 40d był o tyle szybszy tylko różnica tylko 20km. Ten silnik i 8 biegowa coś niesamowitego. W weekend będziemy porównywać X5 40D z Q7 4.2 tdi, więc podam odczucia.
  • Odpowiedzi 125
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Porównywaliśmy wczoraj X6 35sd z nowym X5 40d. 40d strasznie odchodzi 35d. Do 100 km/h jest spora różnica, powyżej 120 jest kolosalna. Nie wiem jak to możliwe, aby 40d był o tyle szybszy tylko różnica tylko 20km. Ten silnik i 8 biegowa coś niesamowitego. W weekend będziemy porównywać X5 40D z Q7 4.2 tdi, więc podam odczucia.

 

Czekam na to porównanie bo mam X5 40 d :)

Naprawdę jest taka duża różnica w "odejściu" w porównaniu do 3.5 d ?? - muszę się "złapać" z jakimś 3.5 d :)

A co myslisz o "virusie" na 360 Hp i 700 Nm ??

http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
Opublikowano
"Virus" nie jest wszczepiany w ASO, a u "renomowanych tunerOw", którzy dają gwarancję na ten mod....ale gwarancja BMW raczej odpada, więc należy chyba poczekać, aż minie fabryczna gwarancja i w tym momencie wszczepić "zarazki". Firma SKN, Hartge posiada już w swojej ofercie programy dla silnika 40 d.
http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
Opublikowano

Witam!

Tak jak pisałem wcześniej wraz z kolegą z Łodzi, który posiada Q7 4.2 TDI z tego roku 340ps postanowiliśmy trochę po testować nasze "wozy drabiniaste". Sytuacja wygląda następująco, pierwsze pomiary od 0-120 km/h X5 wygrywa, szczególnie 0-80 jest największa różnica, potem Q7 delikatnie się zbliża. Od 120-160 niestety Q7 ciut lepiej sobie radzi. Przebieg X5 - 12.350 km Q7- 23.200. Oba auta na małych 20". Spalanie na korzyść BMW nawet do 3l przy tym samym użytkowaniu. Wnioskując, 40d ma lepszego kopa od startu, przy ok. 120-130 mogłoby być lepiej, przydałoby się trochę więcej momentu i mocy, ale nie zapominajmy to dalej 6 cylindrowe 3 litry. Co do Q7, 8 cylindrów 340km, lepsza charakterystyka i szybsza reakcja na gaz niż w starym 4.2 326km. Zapomniałem dodać, zaczepił mnie Pan w GL 450 CDI, który był przekonany o mega osiągach w jego furmance. Niestety się rozczarował a na następnych światłach powiedział, że nie załączył sportowego trybu skrzyni, a do bemki dzieliły go lata świetlne.

 

Co do wirusa, rozmawiałem w Inchape, jeśli wirusować to po gwarancji, w przypadku jakiejś awarii wirus zostaje wykryty i zaczyna się robić nieciekawie, jak to było w przypadku paru 35d. Również chciałbym uzyskać jakieś 350-360ps, co dawałoby rzekomo osiągi na poziomie 50i. Tak więc zrobię, ale po gwarancji.

Co do danych technicznych, 0-100 na sportowym trybie 6,5s. Vmax - 245 km/h. Więc można w to uwierzyć

Pozdrawiam

Opublikowano

Wielkie dzienx za relacje z testów :)

Uważam, że po gwarancji powinniśmy umówić się, My wszyscy chętni na Virusa, NA GRUPOWE "CIPOWANIE".

Cena Virusa w firmie SKN to € 1.650,00, więc mało nie jest, a przy kilku autach uda się obniżyć ceny.

Przyrost mocy i momentu znaczny - Stage I = 348 Hp, 685 Nm.

Ma pojawić się również Stage II jakos do końca roku.

 

Nie ma info o przyśpieszeniu ale uważam, że 6 s do 100 kmh jest realne, a może nawet poniżej 6 sekund :)

 

http://www.skn-tuning.de/de/kategorie780.html?marke=453&modell=163520&motor=407361&fahrzeugtyp=1&

 

 

Zastanawiam się również nad układem wydechowym.

Czy razem z "virusem" taki mod ma sens ??

Proszę sprawdźcie ten post:

 

viewtopic.php?f=84&t=137515

http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
Opublikowano
Ja osobiście polecam VTG. Chipowałem tam sześć aut i wszystko było ok. X3 sd zrobili mi na 340 km, to co ona wyprawiała nie da się opisać:). Za E60 zapłaciłem w 2007r 1.800zł a X3 2.000zł. Więc czekam tylko aż minie gwarancja i oddaje go do VTG. Z ciekawości zadzwonię i zapytam się czy wiedzą co i jak z 40d.
Opublikowano
Ja osobiście polecam VTG. Chipowałem tam sześć aut i wszystko było ok. X3 sd zrobili mi na 340 km, to co ona wyprawiała nie da się opisać:). Za E60 zapłaciłem w 2007r 1.800zł a X3 2.000zł. Więc czekam tylko aż minie gwarancja i oddaje go do VTG. Z ciekawości zadzwonię i zapytam się czy wiedzą co i jak z 40d.

 

Rodzimy tuner tez nie jest zły :)

Daj znać jak coś się dowiesz w sprawie 40 d.

http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
Opublikowano
Powiem tak,jeżeli chodzi o chipa to ja byłbym za Mastersem.Robiłem tam dwie E60 i auta chodzą jak ta lala..... :lol: :lol: :lol:
Opublikowano (edytowane)
Ja również polceam Mastersa - robiłem u niego dwa Volvo. Jak skończy mi się gwarancja to zobaczymy co uda się wycisnąć z 35i ;) Edytowane przez Hys
Opublikowano

dzieki :)

 

A wiecie może do czego służą wewnętrze światła "mijania" ? "Idąc" od zewnatrz jest ring -> biksenon -> ring i wewnatrz jest miejsce widac żarówke ale za nic nie moge tego włączyć.... Sory za głupie pytania...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie żarówka H7 do mrugania "długimi"

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
dzieki :)

 

A wiecie może do czego służą wewnętrze światła "mijania" ? "Idąc" od zewnatrz jest ring -> biksenon -> ring i wewnatrz jest miejsce widac żarówke ale za nic nie moge tego włączyć.... Sory za głupie pytania...

 

U mnie w X5 jest tak idąc twoją "zewnetrzna" strona:

 

1. Automatyczne włączanie świateł mijania/dzienne (czujnik zmierzchu).

2. Światła dzienne, brak możliwości włączenia światła przeciwmgielne przód/tył.

3. Światła postojowe (słabiej świecące ringi i tylne), przy tej opcji można włączyć również światła przeciwmgielne przód/tył.

4. Światła mijania (bez czujnika zmierzchu), przy tej opcji można włączyć również światła przeciwmgielne przód/tył.

http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
heh, na tym zdjęciu widać przód z zapalonymi biksenonami (mijania ) - w takim wiec razie do czego sa te dwa reflektroy" obok zapalonych świateł mijania?

 

http://www.carzi.com/wp-content/uploads/2009/04/bmw-x6-m2.jpg

Te wewnętrzne reflektory otoczone mniejszymi ringami? na 99% to są żarówki H7 do długich, mruganie długimi (pociągnięcie dźwigienki do siebie) wykonywane jest przez tradycyjną żarówkę, bo przesłona od bi-xenonów jest za wolna i pewnie za szybko by się zużywała ;) Stań przed ścianą i pociągnij dźwigienkę, zobaczysz inną barwę świateł, bardziej żółtą, wraz z xenonami świateł mijania (bielsza plama).

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
w tych wewnętrznych światłach są żarówki h7 które mają za zadanie podświetlać ryngi do jazdy dziennej. Jak wyjmiesz żarówkę to ona świeci za specjalną osłoną która rosprasza światło .Pozdrawiam
Opublikowano
Czy w x6 też macie tak twarde zawieszenie? Na nierównej drodze u mnie niestety auto nie płynie jak np Audi tylko jest bardzo sztywne i dużo traci się na komforcie wręcz podskakuje się na fotelu czy to jest wina że nie mam AD ? Zmieniłem opony na zimowe 19 bez runflatów trochę czuć poprawe ale to jeszcze nie to :-( Cz x6 jest tak sztywne? Na równych drogach jest bajka ale te nasze drogi ahhh
Opublikowano

Dzieki z aodp co do świateł - długie to tylko i wyłącznie bi-xenony :)

 

Co do zawieszania - BARDZo dobrze ze nie jest takie jak w audi - poźniej widac obraz nedzy i rozpaczy jak na autostradzie q7 sie tak przechyla jakby miało zaraz sie przerwrocic :)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

witam

o ktorej q7 mowisz kolego ze jest widokiem nedzy i rozpaczy na autostradzie tym bardizej plywa i sie przechyla???

nie jestem tu w obronie q7 ale bzdury wypisywane przez niektorych uzytkownikow to masakra razaca w oczy!

4.2 tdi ma zawieszenie pneumatyczne ktore przy odpowiednich predkosciach i nawierzchni odpowiednio usztywnia badz uelastycznia zawieszenie oraz komfort jazdy

audi plynie na naszych drogach komfort wiekszy niz w osobowce a na autostradzie badz przy wyzszych predkosciac odpowiednio usztywnia zawieszenie i bujania oraz brak stabilnosci nie wchodzi w gre

to tyle co do zawieszenia a ja tylko kolege wyprowadzam z bledu

o silniku nie bede sie wypowiadal bo jak sie domyslam kazdy fan mocy wie w jakiej technologi jest 4.2tdi produkowany

nadmienie na koniec ze posiadam w swojej stajni x6 40d ktory co prawda w stosunku do q7 jest oszczedniejszy ale komforty i dzwiek 4.2 podciagnietego do 380KM q7 jest na tyle powalajacy ze na codzien uzytkuje audi

pozdr i zycze udanego uzytkowania x6

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.