Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, jakiś czas temu pytałem o metodę rozwiązania mojego problemu,a mianowicie chodziło o to że wiatrak chłodnicy kręcił się nawet po wyłączeniu silnika. Dostałem wskazówkę, że walnięty jest sterownik od wiatraka. Sterownik został wyjęty sprawdzony przez eklektyka samochodowego, zalany nowym żelem itd. i jest sprawny, a ten j****y wiatrak po zmontowaniu do kupy cały czas się kręci. Może macie jakiś pomysł, co to jeśli nie sterownik? Czekam na odpowiedzi.Pozdrawiam.

Ps: może mógłby mi ktoś polecić warsztat gdzie można było by się z tym udać w celu usunięcia usterki (bo nie mam zamiaru oddawać mojej Beemuni do jakiegoś niesprawdzonego 'rzeźnika'?

...::: Banditen Motoren Werke :::...

Dlaczego BMW?? Bo przedni napęd jest dla małych dziewczynek ;P

Opublikowano

Miałem podobny problem tylko u mnie się nie włączał.

Masz 3 kable idące do sterownika

+ i - i sterowanie. Na sterowaniu nie ma być napięcia gdy wiatrak nie jest włączony podczas nagrzewania napięcie ma wzrastać.

Sprawdź na kompie najlepiej będzie:)

Opublikowano
ok, dzięki elgato za odpowiedź, ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły??

...::: Banditen Motoren Werke :::...

Dlaczego BMW?? Bo przedni napęd jest dla małych dziewczynek ;P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.