Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kolega moze jest jasnowidzem jak tak wszystko wie o przebiegu auta tylko dlatego ze jest z niemiec.Oj male chyba masz doswiadczenia z autami i zabardzo popadasz w stereotypy.Sam mam znajomych w niemczech gdzie maja po 3 samochody i nie jezdza tylko jednym caly czas dlatego przepiegi niskie.A ze z Plocka...no tak wszyscy z plocka to oszusci i kretacze.Na prawde smiac sie chce

 

Jasnowidzem moze on i nie jest, ale handlarze w 90% mają auta z leasingu , banków i innych a tam wala przebiegi niemiłosierne, gdy do tego dojdzie gosc z Płocka który zleca zdjęcia do rasowania profesjonalistom a w rzeczywistosci auto okazuje się trupem to masz odpowiedz.

Sumując - niski przebieg OK, ale albo auto z Polski, albo kupione w DE bezposrednio od prywata - 99% aut handlarzy to auta firmowe a wiec przebieg musi byc gruby.

  • Odpowiedzi 139
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kolega moze jest jasnowidzem jak tak wszystko wie o przebiegu auta tylko dlatego ze jest z niemiec.Oj male chyba masz doswiadczenia z autami i zabardzo popadasz w stereotypy.Sam mam znajomych w niemczech gdzie maja po 3 samochody i nie jezdza tylko jednym caly czas dlatego przepiegi niskie.A ze z Plocka...no tak wszyscy z plocka to oszusci i kretacze.Na prawde smiac sie chce

 

Tak mam taką kulę-szpiegulę. Wszystko widzę. Kupiłem na allegro z niskim przebiegiem i chyba też z Płocka. Fajnie.

Pewnie wszysycy Twoi znajomi z Niemiec mają 3 samochody i wszystkie trzy to pewnie diesle, po 15kkm rocznie robią?! :D, nie bądź naiwny.

 

 

Paypal słusznie zauważył, same zdjęcia budzą wątpliwości.. i jakoś dziwnie się składa, że większość takich ogłoszeń z allegro (tak fotografowanych aut) jest z Płocka :lol: Szkoda, że sesji w studio nie robią :lol: :lol: :duh:

Opublikowano
wszyscy mamy takie podejscie ze "firmowy" samochod jest zawsze zajechany. taka nasza natura, tak u nas traktujemy firmowe samochody. pamietajcie tylko ze w niemczech bardzo duzo firmowych aut maja ludzie na wyzszych stanowiskach (kierownicy, menagerowie itp). jezdza nimi w zasadzie tylko do pracy,bez wariactw, trzymaja auta w garazach, robia standardowe 30-40kkm rocznie i zmieniaja auta jak sie konczy gwarancja (3 i 5 sa bardzo wsrod nich popularne). w miedzyczasie auto jest serwisowane tylko w ASO zaraz po tym jak zapali sie jakakolwiek kontrolka. lepszej uzywanej furki sie nie znajdzie.
Opublikowano
No i wychodzi za tego Twojego opisu przebieg 200tys. km po 5 latach... nie 80-100... W tym rzecz. W DE za diesla płaci się dużo większy podatek więc diesle kupuje się tylko jak się dużo jeździ - nie robi się dieslem 20tys. rocznie jak w Polsce bo to się nie opłaca... Dlatego trzeba liczyć co najmniej 30tys. rocznie, a bezpiecznie te 40k. Ja tyle robię po Polsce i wcale nie trzeba dużo jeździć (codziennie dojeżdżam do pracy 50km w jedną stronę...)
Opublikowano

W moim przypadku auto z 2005 roku miało przebieg 154 677 kiedy je kupowałem, a było to 17.12.2008 roku, także przebieg jak najbardziej poprawny.

 

Pzdr.

Opublikowano

Fuck, z tego co piszecie to z moimi 10-15 tysiącami rocznie znów wymykam sie schematom wizerunku dieslowców :roll: . Z poprzednim autem tez tak miałem przy sprzedaży - pierwsze zdanie dzwoniących i od razu pytanie "ale Panie, to Pan dizla kupił żeby nim 1 000 km miesięcznie robić?". A no kupiłem i ponad 3 lata tak własnie nim jeździłem.

 

Nikt nie pomyślał, że ktoś może po prostu lubić charkterystykę pracy diesla, przyspieszenie, elastyczność, spalanie? Nie zawsze kwestia kasy jest decyzująca - inaczej wszyscy jeździlibysmy Fiatami czy Skodami, a to chyba forum użytkowników BMW (czyli ciągle znajdują sie ludzie, którzy maja inne priorytety). Chociaż być może rzeczywiście standard rynkowy jest trochę inny, diesle kupuje sie do ciężkiej pracy i dużych przewidywanych przebiegów ale pliz... nie generalizujcie. Należy zawsze pojechać, obejrzeć porządnie auto, przejechać się, prześwietlić książkę, serwisy itd - auta nie kupuje się przecież na odległość po obejrzeniu ładnych zdjęć.

Opublikowano
Rybeusz mam dokladnie takie samo zdanie. Moja 118d ma 2,5 roku a przejechane tylko 11 tys. Kupilem diesla zeby miec fajny moment a nie zeby robic 80 tys rocznie. Juz sie boje sprzedazy w przyszlosci :roll:

Skorygujesz licznik w górę i pójdzie id ręki :D :D :D

Opublikowano
Rybeusz mam dokladnie takie samo zdanie. Moja 118d ma 2,5 roku a przejechane tylko 11 tys. Kupilem diesla zeby miec fajny moment a nie zeby robic 80 tys rocznie. Juz sie boje sprzedazy w przyszlosci :roll:

Skorygujesz licznik w górę i pójdzie id ręki :D :D :D

 

 

Hhahahaha dobry komentarz stary, ubawilem sie po pachy :D :D :D Jak wiadomo w pl kupuje sie nie auta tylko przebiegi a konkretnie stany licznika - zgubiony ten kraj w tym sektorze, albo nie kraj tylko jego obywatele (wiekszosc)

 

Do rzeczy: Mieszkam obecnie w usa i szukam jakiejs Bawarki juz od dluzszego czasu. Wczoraj przejechalem sie 330xi 2006 rok i normalnie bajka!! Ale mam kilka pytan odnosnie tego modelu do uzytkownikow i znawcow tematu:

 

1. Naped X. Czy warto go miec czy raczej niepotrzebnie bede jezdzil ciezszym autem ktore gorzej przyspiesza, hamuje i wiecej pali z racji AWD? Dodam ze w mieszkam w stanie gdzie zimy sa czasem bardzo srogie i sam tylny naped moze okazac sie lipa, ale nie ze wzgledu ze boje sie jezdzic RWD (moj pierwszy samochod to RWD wiec nie obce mi sa uslizgi i drifty kontrolowane) tylko ze wzgedlu ze moge gdzies utknac na samym RWD... Dodam ze chodza pogloski po forum ze BMW z X-Drive to juz nie to rasowe BMW z samym RWD - prawda czy mit?

Ile wiecej spali np 330xi od 330i?

 

2. Ile ten silnik (3.0i) ma koni? Czy bedzie to moze 255koni, a moze 272 kuce + Valvetronic? Prosze o porade w tej kwestii, dodam ze jest to motor ze srebrna pokrywa i pojecia nie mam jakie one mialy moce w usa? Jakies linki?

 

3. Wracajac do X drive to czy jest to staly naped na 4 kola czy wlacza sie tylko w razie potrzeby? I jak dzieli naped? Na tyl wiecej mam rozumiec a przod mniej 40/60 przod tyl? poprawcie jesli sie myle?

 

4. Biore pod uwwage serie 5 (530i lub 530xi) rowniez gdyz jest wieksza gabarytowo, i zarazem ma duuzo wiekszy bagaznik, prawie kazda E-60 jest wyposazona w opony zwykle i zapas w bagazniku- odwrtonie niz seria 3 ktora absolutnie kazda ma RUN- FLAT i brak miejsca na zapas w bardzo malutkim bagazniku, zastanawiam sie czy bedzie duza roznica w spalaniu i kosztach utrzymania E-60 vs E-90 z tym samym motorem 530xi vs 330xi. Bo jesli ma byc ona niewielka to predzej wybiore E-60 z racji na tylne lampy a'la Lanos z E-90 ktore wygladaja co najmniej badziewnie w tak zacnej marce :( :(

 

5. Czy zrobic manewr i kupic E-92 Coupe ktora wyglada po prostu bajecznie i mega mi sie podoba, ale motor tam oznaczony jest 328i i ma on bodajze 230 koni i i jest to motor z czarna pokrywa.

 

Za wszelkie pomocne odpowiedzi z gory dziekuje.

Opublikowano
Dokladnie. 330 lub 335, Coupe to inna bajka niz sedan. Niektorzy mowia ze roznica to tylko drzwi, ale naprawde roznic jest cala masa.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Dla mnie to coupe to jest najładniejsze BMW i jedno z najładniejszych aut jakie jeżdżą po drogach.Cud na kołach,cieszy oko:).Jak chcesz benzyne i możesz wybierać to bierz coupe,to w ogóle bez dwóch zdań.
Kubica GO!
Opublikowano
Tez tak mysle ale brac z 330xi czy bez x? dodam ze wiekszosc idzie z x, bo 335i odpada za duzo bardzo problemowy motor. Oraz: Czy warto miec I-drive czy tez mozna sobie odpuscic?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moim zdaniem, jeżeli mieszkasz tam gdzie występują zimy i będziesz używał auta troszkę więcej niż jazda po mieście w zimę to bierz 330xi
Opublikowano

Nie no panowla wlasnie wracam z jazdy testowej 328xi Coupe 2007 rok. Wyglada to auto normalnie megaa, ale... wrazenia mizerne troche, Strasznie twarda jest, cala decha z przodu wali na najmniejszym dolku, ciasnawo w srodku troche, brak I-drive'a mocno zubozylo wyposazenie tego autka, Cos wyje z przodu podczas jazdy zaje , niewiadomo co, silnik lapal temperature chyba bo wskazowka wychylila sie ponad pion i szla jeszcze dalej, moze to tylko dotyczylo tego akurat egzemplarza, ale jakos lepiej mi sie jechalo zwykla 330xi , gdyby nie te swiatla z tylu to bym sie nie zastanawial..

 

P.S. Nie wiecie gdzie produkuja wersje Coupe na rynek USA? Cos mialem takie wrazenie jakby to auto bylo wyprodukowane gdzies w Meksyku...

Wkleje VIN za chwil pare to moze ktos pomoze rozszyfrowac kraj montazu tego konkretnego egzemplarza.

Opublikowano

Ehehe się usmialem ;)

 

To nie temperatura się wychyla tylko chwilowe spalanie, w 328 nie ma wskaźnika temp.

Coupe to nie S klasa, jest twarde i tyle, ale prowadzi się bajecznie.

 

Co do wycia stukania i braku iDrive to taka widocznie sobie wybrałeś jakas gola i na dodatek zajechana ;)

Powodzenia i nie poddawaj się w poszukiwaniach.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

1. Naped X. Czy warto go miec czy raczej niepotrzebnie bede jezdzil ciezszym autem ktore gorzej przyspiesza, hamuje i wiecej pali z racji AWD? Dodam ze w mieszkam w stanie gdzie zimy sa czasem bardzo srogie i sam tylny naped moze okazac sie lipa, ale nie ze wzgledu ze boje sie jezdzic RWD (moj pierwszy samochod to RWD wiec nie obce mi sa uslizgi i drifty kontrolowane) tylko ze wzgedlu ze moge gdzies utknac na samym RWD... Dodam ze chodza pogloski po forum ze BMW z X-Drive to juz nie to rasowe BMW z samym RWD - prawda czy mit?

Ile wiecej spali np 330xi od 330i?

1) kazdy X wgryza sie w nawierzchnie jak dziki, osiagi na sliskim ma bajeczne ale to auto kieruje nie kierowca,

2) dla mnie BMW z X to nie BMW - tylko i wylacznie moja opinia,

3) naped X srednio zwieksza spalanie o 1l na 100km,

4) auto jest ciezsze o ~100kg...

moje podsumowanie: dla siebie nigdy dla zony z wielka przyjemnoscia, pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Jak juz tak sie rozpisujecie na temat xDrive to i ja dorzuce swoje dwa grosze.

 

Wiec tak, X3, X5, X6 wedlug mnie sa ok, podobaja mi sie z czego dwa pierwsze mialem w pierwszych generacjach i byly wporzadku.

 

Co do normalnych osobowek z xDrive to tylko do np. 5 Touring i i tak bym sie zastanawial.

Ale krotko i na temat, xDrive w osobowce dyskwalifikuje sportowe zawieszenie, malo tego podwyzsza nam "bude" o 20mm chyba czy jakos tak. Co jest odczuwalne, magicy z BMW wmawiaja ze nie, ale ostatnio jezdzilem E92 z xDrive i swoja bez, roznica ogromna, szczegolnie przy szybkiej jezdzie na autostradzie powyzej 180km/h mialem wrazenie ze auto mi myszkuje, moze nie doslownie ale nie jest przyklejone tak jak moje E92 z sportowym zawieszeniem. Jesli chodzi o komfort to oczywiscie na plus dla xDrive tu nie ma o czym mowic.

Jedyne E92 do ktorego bym sie zastanawial nas xDrive to 335 pod warunkiem ze w moim miejscu zamieszkania duzo pada deszczu i sniegu zeby mi DSC nie robilo choinki z zegarow.

Jesli u Ciebie nie pada a jest tylko zime w miare krotka to lepiej RWD, w zime da sie jezdzic, tymbardziej ze bierzesz 328/330 a nie 335 z bombastycznym momentem :D u nas w Polsce zimy tez sa spore i jakos daje rade, pewnie nie tylko ja. Jak 911 jezdza to czemu inne mialy by nie jezdzic.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Jak 911 jezdza to czemu inne mialy by nie jezdzic.

i tu jest wlasciwa odpowiedz :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Ehehe się usmialem ;)

 

To nie temperatura się wychyla tylko chwilowe spalanie, w 328 nie ma wskaźnika temp.

 

Mialem juz jedno BMW i wiem jak wyglada wskaznik chwilowego spalania i bardzo czesto wskazowka zmienia swoja pozycje zaleznie od obciazenia silnika biegu itp, natomiast wskaznik na ktory ja patrzylem mial nieruchoma (prawie) strzalke ktora wyraznie przekroczyla 210F (Skala temperatury w stopniach Farenheita/USA) i szla nadal powoli w kierunku 300 zobacz sam bo to jest dokladnie to auto ktore ogladalem : http://crowleyauto.com/PreOwned/pre_owned_detail.php?id=V2059&lot=10921

nie sadze wiec aby bylo chwilowe spalanie ani wskaznik ladowania akumulatora :D :D

Raczej wyglada mi to na temperature oleju sadzac po symbolu oliwiarki nad cyfra 210, bo 210 stopni F = 98,9 stopni C wiec na temperature plynu chlodzacego tez troche za duzo.

 

Tak, juz slyszalem opinie ze BMW z napedem na dwie osie to juz nie to samo RWD BMW - potwierdziliscie to tylko - dzieki. Swoja droga trzeba tu sie troche postarac zeby znalezc BMW bez X-drive bo jakies 80 -85% w moim rejonie idzie wlasnie z X-drivem.

Zimy czasami sa srogie, ale organizacja tu jest naprawde wzorowa i za jakies 2 lub 3 godziny po opadach wszystko jest odmiecione prawie do czarnego asfaltu, slowem zima tu nie zaskakuje drogowcow jak to w polsce ma miejsce dokladnie co roku :)

 

Podaje Vin do ogladanego przeze mnie auta : WBAWV535X7PW24676 moze ktos bedzie umial roszyfrowac kraj montazu. Z gory wszystkim dziekuje.

Opublikowano

miałem i tak otworzyć nowy wątek z kilkoma pytaniami odnośnie e90/e91 ale o napęd zapytam się tu:

 

w czym objawia się "władza samochodu nad torem jazdy'? Jadąc na zakręcie dodając gazu ciężko jest utrzymać narzucony tor jazdy? Oczywiście mówię o b.śliskiej nawierzchni. W tylu miejscach zachwalają napęd xdrive za umijętnośc eliminacji pod/nadsterowności...

 

Będę wdzięczny jak ktoś opisze w czym jest dokładniej problem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.