Skocz do zawartości

320d - brak mocy, problemy z przysp. ADAPTACJA PRZEPŁYWKI!


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
jak zwał tak zwał, chodzi o adaptacje, reprogramacja, czyli wgranie koniecznie nowego softu.
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano

w sumie masz racje, nazywajmy rzeczy dokładnie, bo potem i tak powstają różne mity ( jak w głuchym telefonie). Nie raz słyszałem różne nazwy części przez mechaników które nawet nie istnieją. Swoją drogą polscy mechanicy są bardzo "słowotwórczy"

A jeśli chodzi o adaptacje, czyli tylko wykasowanie przyuczonych parametrów, też warto zrobić czasem, ale na prawdę nie ma sensu tego robić za często.

nie wiem czy sie może spotkaliście z tym... ja do tej pory używałem tej opcji "program all adjustment" i byłem przekonany, że resetuje po kolei wszystkie funkcje tam dostępne ,czyli (EGR, limitation delivery, starting fuel delivery, pump program map, MFL and air conditioning,DDE-EWS) ale potem sprawdzam ( bo miałem przestawiony EGR, czyli mase powietrza ze spalin ograniczoną) i mimo tego "program all adjustment " egr nie zresetował się do wyjściowej wartości 0. Dopiero po tym jak wszedłem w każdą funkcję z osobna i wykasowałem zrobiło się jak trzeba, czyli przywróciło wszystkie wartości standardowe.

sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano

powiem wam ciekawą rzecz ...

w DiSie jest opcja wpływająca na ograniczenie działania zaworu EGR ,zrobiłem eksperyment i odczytałem soft przed zmianą i po zmianie i o dziwo nie było absolutnie żadnych zmian w mapie sterującej zaworkiem od EGR ....

także zastanawiam w jaki sposób Dis ogranicza jego działanie .....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ja jestem po remoncie silnika.Blaszka wpadła do 4 cylindra.Po remoncie pojawia mi sie ten sam problem "dziura podczas przyspieszania w mocy".Zauważyłem w lusterku ze podczas tego momentu braku mocy podczas przyspieszania kopci na czarno z tłumika.przepływomierz zmieniłem na nowy boscha i wgrany nowy soft,zmieniłem również wszystkie wężyki podciśnienia.
Opublikowano
Zmiana softu u Ciebie nie była konieczna, ale na pewno nie zaszkodziła. Sprawdź jeszcze szczelność dolotu, szczelność EGR(wyczyść go też), a przede wszystkim wymień elektrozaworki sterujące EGR i turbo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.