Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Tak się złożyło że podczas ostatnich ulew (choć nie wiem czy ma to jakieś znaczenie) miałem długie jazdy i teraz po zgaszeniu silnika zapala mi się żółta kontrolka oleju. Co się dzieje? Podczas pracy silnika nic niepokojącego nie ma miejsca, nic się nie pali, silnik równo pracuje, temperatura jest OK, a wymiana oleju i filtrów miała miejsce 6 kkm temu. Co mu dolega? Czy czas już złomować mój wypieszczony pojazd? :duh: :shock: :mad2: :D

Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Opublikowano
Witajcie,

Tak się złożyło że podczas ostatnich ulew (choć nie wiem czy ma to jakieś znaczenie) miałem długie jazdy i teraz po zgaszeniu silnika zapala mi się żółta kontrolka oleju. Co się dzieje? Podczas pracy silnika nic niepokojącego nie ma miejsca, nic się nie pali, silnik równo pracuje, temperatura jest OK, a wymiana oleju i filtrów miała miejsce 6 kkm temu. Co mu dolega? Czy czas już złomować mój wypieszczony pojazd? :duh: :shock: :mad2: :D

 

a skontrolowałeś stan oleju na bagnecie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widać od razu, że wyszukiwarki kolega nie użył. A warto było. Bo temat opisany wszerz i wzdłuż.
Opublikowano
Mea Culpa, ale mój przypadek jest jednak trochę inny od opisywanych wcześniej - kontrolka zapala się po zgaszeniu silnika a po jego zapaleniu czerwona kontrolka od razu gaśnie. Poziom oleju jest oczywiście optymalny, nowiuteńki akumulator od miesiąca. Teraz pytanie jest następujące: Jak jest poprowadzona instalacja elektryczna tego czujnika? Kilka razy wjechałem w duże kałuże i przez chwilę nawet wycieraczki odmówiły mi posłuszeństwa, a wcześniej wydaje mi się że klima nie pracowała tak jak powinna - generalnie miałem kilka problemów z elektroniką. I od razu uprzedzam domysły, nie, auto nie jest popowodziowe.
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Opublikowano
Proste wystarczy instrukcje przeczytac.... Jak zapali sie zółta w czasie jazde nalezy bezwzglednie uzupelnic poziom oleju , jesli po zgaszeniu silnika trzeba dolac przy najblizej okazji - oczywiscie nie za miesiac.....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Takie porady to wiesz... Jak uwalony jest czujnik, to sobie możesz instrukcję czytać do woli.

 

Jeśli zamokła instalacja, to pewnie gdzieś przy czujniku (wkręconym w miskę olejową). Ale jak piszą wyżej, zacząłbym od diagnozy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.