Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Będąc 100km od domu silnik zaczął pracować na trzech cylindrach, doturlałem się do domu, trzy świece idealne, jedna czarna, wygląda jak z oleju. Wkręciłem jedną jaką miałem pod ręką, po tygodniu to samo. Kupiłem cały komplet nowy, zmieniłem wszystkie i dalej na pierwszym cylindrze świeca na gwincie mokra z oleju (widać to trochę na zamieszczonej fotce), auto pracuje na trzech cylindrach. Jeździ na gazie jeśli to coś zmienia.

 

Co o tym sądzicie, co się mogło posypać? Próby ciśnienia na cylindrach jeszcze nie robiłem. Diabeł wstąpił w tym roku w to auto i się sypie wszystko, jak wygram w totolotka to pierwsze co zrobię to obleje je benzyną i podpale w szczerym polu :twisted:

 

http://img820.imageshack.us/img820/6334/wieca.th.jpg

Opublikowano
Kolego moja teza jest taka że wina leży po stronie zaworów.Możliwe że jeden z nich sie nie zamyka lub uszczelniacze poszły na zaworach .Mój teść miał dokładnie to samo ale w Zafirze :roll:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Też o wtryskiwaczu pomyślałem że może leje i jest bogata mieszanka, ale widać że jest ona zaolejona a nie opaprana niespalonym paliwem (zwłaszcza że jest to gaz a nie benzyna).
Opublikowano
To że auto jeździ na gazie nie ma znaczenia, jeżeli wtryskiwacz leje to świeca będzie okopcona. Silnik zawsze ciągnie trochę oleju, a ta jedna jest brudna bo nie pracuje i olej się nie wypala. Możliwe też że padły pierścienie lub tłok. Nieszczelne zawory bym odpuścił, bo nie powodowałoby to zalewania świecy. Sprawdź kompresję.
Opublikowano
Dobra, jutro jak się wyrobie to zrobię tą kompresję i dam znać, a dzisiaj jak chwilę nie będzie padać deszcz to wkręcę czystą świecę i przejadę się trochę na benzynie, zobaczę czy też będzie czarna.
Opublikowano
Byłem sprawdzić kompresje, dokładnie po 14 barów na każdym cylindrze. Chciałem zbadać też czy nie przez wtrysk gazu leje, pojeździłem z nową świecą tylko na benzynie i dalej ją kopci. Na komputerku wyszedł błąd czujnika wałka rozrządu i mechanik mówi że może on przestawiać wtrysk na ten cylinder (a błąd tego czujnika miałem już rok wcześniej i nic się nie działo). I co dalej? Czy to faktycznie może ten czujnik robić takie rzeczy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.