Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od 2 postów miałem być na urlopie , jest małe opoźnienie więc jeszcze jeden:

Z tego co pamiętam jak opisywałeś swój start:

....

to widać że robiło to na Tobie wrażenie.

Moc masz podobną do seryjnej 335i bo wiadomo, że mało która ma te 306 KM. NM masz 200 więcej, a czas i tak gorszy.

co do wrażenia:

wynik pomiaru 0-100km/h dla benzyny z bi turbo i z napędem 4x4 w obecnych warunkach pogodowych na mnie nie robi wrażenia, sam wynik jak najbardziej tak ...

 

wynik 5,78 nie robi wrażenia ale z jakiego auta wyszedł: diesel / ośka to robi wrażenie ...

co do czasów:

...w przypadku ścigania pewnikiem jest, że 335i zawsze wygra z 335d, niezależenie czy będzie to od 0 do 100, czy od 100 do 200

 

w przypadku elestyczności jest odwrotnie

dlaczego tak:

jak wczesniej napisałeś, że "nie rozumiesz" to nie będę tłumaczył (od tego są "podręczniki")

aby nie zabierać zbyt dużo czasu i wertowania mechaniki, sugeruję wskazanie na:

- zakres obrotowy,

- wartości KM/Nm przy danych obrotach,

- przełożenia standardowe poszczególnych biegów w odniesieniu do przełożenia głównego.

 

jak przeczytasz z zrozumieniem, będziesz wiedział dlaczego:

Moc masz podobną do seryjnej 335i bo wiadomo, że mało która ma te 306 KM. NM masz 200 więcej, a czas i tak gorszy.

plus dodatkowo dlaczego elastyczność w dieslu jest lepsza...

 

pozdr. :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
My o przyspieszeniu Ty o elastyczności :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W Polsce na drogach publicznych nie ma takiego asfaltu aby osiągnąć (w najszybyszych autach) przyspieszenia do 100 km/h podawane przez producenta. Nawierzchnie o najlepszych parametrach pozwalają uzyskać opóźnienie rzędu 6-7 ms(-2) (tak to się chyba pisze). Z tego co pamiętam opóźnienie dla samochód zatrzymującego się ze 100 km/h na odcinku 40m wynosi około 7-8 ms(-2). Informacje o parametrach asfaltów w Polsce otrzymałem od biegłego sądowego, z którym współpracuję.
Opublikowano
Ja i tak bez chwili namysłu zamieniłbym się na 335, dla mnie tamten silnik to bajka, a jazda nim to rewelacyjna frajda. pozdr
Opublikowano
Arnold, co by z dieslem nie zrobić,jaki szybki by nie był,to porządna benzyna daje największą radochę.Dlatego ja już sobie powiedziałem,że zaszaleje i następna furka to będzie właśnie słuszna benziina.Wiadomo,koszty w paliwie inne,ale coś za coś.
Kubica GO!
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
mieliśmy 335i na rolkach...troszkę mu brakowało, 299KM w serii 354 po chipsie...ale wrażenia z jazdy nawet na rolkach rewelacja, ten dźwięk i zakres obrotów :D

 

A ostatnio pisałeś, że nie zabierasz się za 335i ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.