Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Mam problem z silnikiem 2.8.

Po zatankowaniu (tylko i wyłącznie po tankowaniu) zaczynają falować obroty i często gaśnie (na luzie lub po wciśnięciu sprzęgła).

 

Po przejechaniu około 20 kilometrów wszystko wraca do normy i obroty stoją sztywno jak wcześniej, więc nie sądzę aby dotyczyło mnie 99% wątków dotyczących falujących obrotów - najczęściej ludziom obroty falują na zimnym silniku, albo w losowych okolicznościach, albo nonstop, a nie w tak specyficznej sytuacji.

 

Bez wdawania się w szczegóły napiszę tylko (aby uprzedzić te porady), że byłem na komputerze i jedynie czego się dowiedziałem, to że niestety on nic nie pokaże.

 

Do głowy przychodzi mi do wymiana pompa paliwa oraz filtr od odpowietrzania zbiornika z paliwem.

Opublikowano
a sprawdzales odpowietrzenie zbiornika paliwa? moze to jego wina nie odpowietrza i podcisnienie nie pozwala na podanie takiej ilosci paliwa jaka powinna byc podana? ale chyba dzialo by sie to zawsze a nie tylko przy pelnym? sam juz nie wiem ale mimo to bym sprawdzil
Opublikowano
tak jak napisalem - narazie chce "na slepo" sprawdzic odpowietrzenie (filtr etc) i pompe. ale moze ktos ma na cos innego pomysl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.