Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oglądałem ostatnio u dealera "trojkę" (E90) wystawioną do sprzedaży jako EX AG i zaintrygowało mnie krzywe ułożenie grilla (prawego patrząc na zdjęcia) i nie do końca chyba równo spasowanie maski do słupka pod znaczkiem. Jak sądzicie - czy tu wszystko jest OK czy też coś się działo z przodem. Niezaprzeczalnie grill jest krzywo i zaczep dolny nie trzymał - można go palcem dociskać żeby był "na swoim miejscu". Sprzedawca coś mówi że być może zaczep puścił ale chyba od tak sobie zaczepy nie puszczają a raczej od uderzenia coś takiego się mogło stać - chyba, że jestem przewrażliwiony. Lakier był mierzony ale ponoć coś z miernikiem nie tak bo pokazywał wartości pomiędzy 138 a 170 a w innej części klapy: 78 :)

 

Podaje linki:

zapodaj.net/57bf3949ab16.jpg.html

zapodaj.net/31320dbe6528.jpg.html

zapodaj.net/06ccd49f4549.jpg.html

 

Celowo nie pomniejszałem dla wierności obrazu. Napiszcie co sądzicie. Z góry dziękuje.

Opublikowano

Ewidentnie coś z tym grillem jest nie tak jeszcze brak sprsków. Oglądałeś pod maską jak wygląda?

Spasowanie maska zderzak błotniki jest ok, a grill można zawsze poprawić

Opublikowano

"sprsków" - nie jarzę :) co masz na myśli. Pod maską nie patrzyłem jeszcze, to był tzw. pierwszy rzut oka. Na co byś zwrócił szczególną uwagę patrząc pod maskę ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Otwory w zderzaku to nie miejsca na spryskiwacze reflektorów??

 

A Pod maską na plastiki przedni pas chłodnice ogólnie detale np. czy były śruby odkręcane

Opublikowano

A tak :). No o tym już nawet nie pisałem bo do razu się rzuca w oczy. Dzięki za sugestie. Postaram się wrzucić foty jak będę oglądał bliżej oczywiście z wielka prośba o opinie ;)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
odnośnie wyników pomiarów miernikiem. Mierzyłem ostatnio X3 z 2008 i tam też wartości były rózne, choć w zakresie 100-200 mikronów. Wiadomo, ze nie da sie pomalowac auta tak, ze w każdym punkcie grubośc jest taka sama. Z tego co kojarze to chyba dach jest z cieńszym lakierem. Najważniejsze, zeby grubości były symetryczne, czyli jeśli lewe drzwi mają 140 to prawe powinny miec tyle samo. Ale juz np prawe drzwi mogą róznic sie od klapy bagażnika dachu itd.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Tylne klapy zawsze maja najwięcej. Prawie 200.
odnośnie wyników pomiarów miernikiem. Mierzyłem ostatnio X3 z 2008 i tam też wartości były rózne, choć w zakresie 100-200 mikronów. Wiadomo, ze nie da sie pomalowac auta tak, ze w każdym punkcie grubośc jest taka sama. Z tego co kojarze to chyba dach jest z cieńszym lakierem. Najważniejsze, zeby grubości były symetryczne, czyli jeśli lewe drzwi mają 140 to prawe powinny miec tyle samo. Ale juz np prawe drzwi mogą róznic sie od klapy bagażnika dachu itd.

nie wiem jak to wyglada wg norm ale pobawilem sie z swoim autem (10000000 punktow pomiarowych) i u mnie wyszlo ~100-110 na calym aucie za wyjatkiem slupkow gdzie bylo ~90...nie zmierzylem jedynie zderzakow bo sa z tworzywa a takiego czujnika nie mialem...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.