Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam kolegów a mianowicie prosze was o pomoc od jakiegoś czasu zaobserwowałem że jak są wysokie temperatury i się troszkę pojeżdzi z przodu zaczyna coś skrzypieć przy skręcaniu ( obojetnie w którą stronę )bardzo mnie to denerwuje , dzieje się to tylko wtedy jak jest wysoka temperatura jest to takie dziwne skrzypienie jak by jakas guma czy cos takiego może ktoś z was maiał podobny problem?? proszę o pomoc POZDRAWIAM!!!!!

 

 

MOD EDIT: A mnie zęby "czeszczą" jak widzę takie błędy w pisowni ....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Było o tym na forum.

Prawdo podobnie trzeszczy guma na kolumnie kierowniczej w miejscu gdzie kolumna przechodzi przez gródź do komory silnika.

Zwyczajnie chodzi na sucho.

Podaj jej smaru i powinno być OK.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Ja nie chce krytykować pisowni niech mu tam CZESZCZY........Ja mam problemik natomiast taki; prawe przednie zawiaski tzn przy kreceniu kier na postoju czy przy ruszniu wyraznie słysze takie dziwne skrzypienie tak jakby guma o blache tarła.Nie wazne czy kręce w prawo,lewo.Tylko prawe koło.Mam to od początku czyli miał wóz wtedy 110tys.org.Obecnie 175.Nie wiem co to jest ponieważ nic w zawiaskach nie robiłem.Chyba pora sprawdzic bo w dodatku na płyciutkich nierównościach jak pracuje zawieszenie to słyszalny jast stukot,takie puk,puk...wiadomo zalezy od nierówności.Moze coś doradzicie co to za stuki i to skrzypienie.Sorki za obj. pytania.POzdr
Opublikowano
To najprawdopodobniej zwrotnica wam trzeszczy,szczerze to wątpię że są w niej jakieś kalamitki do smarowania w E39 -ale warto sprawdzić tuleje w zwronicach.
Opublikowano
To najprawdopodobniej zwrotnica wam trzeszczy,szczerze to wątpię że są w niej jakieś kalamitki do smarowania w E39 -ale warto sprawdzić tuleje w zwronicach.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: BMW miało zwrotnice i do tego ''kalamitki'' czytaj [smarowniczki] no cosik nowego :mrgreen: poczytajcie, zajrzyjcie tu; http://www.realoem.com/bmw/select.do tam wszystko jest namalowane.

Opublikowano
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/m/n/9.png Narysowane wszystko jak na dłonii prócz kalamidki.Wiec nic to nie dało póki co.Jeżeli kolego spotkałes sie tam z kalamidką opisz mi prosze co i jak.Pozdr
Opublikowano

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: BMW miało zwrotnice i do tego ''kalamitki'' czytaj [smarowniczki] no cosik nowego :mrgreen: poczytajcie, zajrzyjcie tu; http://www.realoem.com/bmw/select.do tam wszystko jest namalowane.

A co kolega taki zdziwiony? :shock: Każde BMW i każdy samochó ma zwrotnice w układzie kierowniczym - niektórzy nazywają je 'klamry' albo jeszcze inaczej,(kumaci na pewno zrozumieli o co mi chodzi),co do smarowniczek to napisałem że ich nie ma ,ale w starych modelach były. Poszukaj na alegro ile jest ofert sprzedaży zwrotnic do BMW.Może wyraziłem się niezbyt jasno ale chodziło mi o sworzeń zwrotnicy, on nieraz się wyrabia i może piszczeć.

Opublikowano
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/m/n/9.png Narysowane wszystko jak na dłonii prócz kalamidki.Wiec nic to nie dało póki co.Jeżeli kolego spotkałes sie tam z kalamidką opisz mi prosze co i jak.Pozdr

Co wy z tymi kalamitkami,ja tylko wspomniałem że kiedyś w starych samochodach były,-teraz nie ma,trzeba rozebrać i wymienić swożeń w zwrotnicy, ewętualnie zwrotnice.Nieda się tego określić bez rozebrania.Poszukaj na forum, gdzieś to ktoś opisał ze zdjęciami. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.