Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,mam pytanko, mógłby mi ktos pokazac zdjecie pompy paliwa, bo nie wiem nawet gdzie jest umieszczona i jak wyglada, a nie chce mi odpalic i pewni czeka mnie wymiana, 316i M43 sedan 1993r. pozdrawiam i z góry dzieki,,,

 

____

Nie jesteś tu nowy. Tytuł poprawiłem. Zapoznaj się z regulaminem i formatem tytułowania wątków. Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
najpierw posluchaj czy ona codzi a nie biez sie za rozkrecanie:)wez druga osobe niech ci włancza zaplon a ty miej ucho pod tylna kanapa:)i sluchaj czy cos buczy.pozdro. jak nie chodzi to sprawdz zasilania na pompe.zrob to najbierw .po co sobie roboty nawazyć:)
Opublikowano

mogę się mylić ale podejrzewam że kolega jeździł na pustym baku (rezerwa lub troszkę więcej) tymczasem pompa jest chłodzona paliwem i wypadało by nie schodzić z 1/4 baku żeby jej nie uszkodzić szczególnie jak to jest auto na gazie i na benzynę się mało kiedy zwraca uwagę chyba że już "żyd" świeci

to najczęstszy powód nieumyślnego uszkadzania pompy paliwa

kultura jazdy na miare gwiazdy ;)
Opublikowano
jak na gazie to bardzomozliwe ze padla.jak zalozysz nowa to zaluz sobie przelacznik do pompy

 

Nie powinno się pompy paliwa odcinać jeżdżąc na gazie :!:

Opublikowano
Lepiej jest jak paliwo jest w ciągłym obiegu, na googlach masz wiele tematów o odcinaniu, można poczytać. I poza tym po co odcinać? Mając powyżej rezerwy i wlane normalne paliwo (nie jakiś ukraiński syf) pompa ma chodzić ciągle bez szwanku.
Opublikowano
weź pod uwagę opcje wyprzedzasz i skończył się gaz, z naprzeciwka jedzie auto i jedziesz na czołowe jedyna opcja dać "buta" a tu nie ma jak bo pompa odłączona :duh: skrajny przypadek ale nie wykluczony :norty:
kultura jazdy na miare gwiazdy ;)
Opublikowano

A niech ktoś mi odpowie,czy jadąc na lpg-pompa paliwa caly cza chodzi?. Mi sie zawsze wydawało,że nabija pewne ciśnienie w układ paliwowy i sie wyłancza,bo gdyby bylo inaczej,to po przekreceniu klucza w stacyjce by

buczala cały czas,a tak chwile nabija ciśnienie i sie wyłancza.A to że auto nie pali ,to nie musi być pompa-powodów może być kilka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.