Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jako, że jestem nowy na forum (już zdążyłem się przywitać w odpowiednim temacie) mam parę pytań:

 

1. e30 M-technic II - jak one wychodziły z fabryki ? Z pełnym pakietem czy co kto chciał?

2. jakie elementy wchodzą w skład pakietu (wiem, że przedni i tylni zderzak, listwy progowe, spojler tylni, ale co do zawieszenia, hamulców tarczowych z tyłu i czarnej podsufitki pewności nie mam, kierownica i gałka też nie wiem).

3. na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie wersji M-Technic II ?

 

Mam nadzieje, że to odpowiedni dział.

Pozdrawiam

Opublikowano

ad. 1 - z tego, co wiem, jeśli chodzi o dokładki zewnętrzne - pełen pakiet, a co do środka - można było wybrzydzać, jeśli chodzi o kierownicę i gałkę zmiany biegów (tzn. do nie-pakietowego auta można było zamówić te detale)

ad. 2 - zawieszenie/tarcze z tyłu nie miały nic wspólnego z zewnętrznym M-pakietem.

ad. 3 - żeby pod panelami drzwiowymi i progami była zdrowa blacha, a nie rdza :norty:

Opublikowano
ad. 1 - z tego, co wiem, jeśli chodzi o dokładki zewnętrzne - pełen pakiet, a co do środka - można było wybrzydzać, jeśli chodzi o kierownicę i gałkę zmiany biegów (tzn. do nie-pakietowego auta można było zamówić te detale)

ad. 2 - zawieszenie/tarcze z tyłu nie miały nic wspólnego z zewnętrznym M-pakietem.

ad. 3 - żeby pod panelami drzwiowymi i progami była zdrowa blacha, a nie rdza :norty:

 

Dzięki za odpowiedź, zna ktoś może to auto:

http://www.allegro.pl/item1005482808_bmw_e30_318is_mtechnic_ii.html

Chwilowo mam je na oku, ale nie wiem jaki nawet ma kolor bo właściciel na mejle nie odpisuje. Warta uwagi ta e30?

Opublikowano

zawieszenie Mtechnic miało:

grube lagi (fabrycznie w IS i 325)

niższe sprężyny,

twardsze amory

stabilizator z tyłu

 

w środku w skład wchodziło:

kierownica

gałka podświetlana

czarny sufit

lusterko z lampkami

 

zewnętrznie tak jak pisaliście dokładka przód + tył z innymi zderzakami niż w zwykłej e30

listwy progowe + nakładki na drzwi

spoiler na bagażnik 2 częściowy

 

ten is z ogłoszenia wygląda bardzo ładnie, trzeba by jechać zobaczyć

 

tarcze z tyłu fabrycznie miały właśnie is i 325, reszta tylko w połączeniu z ABS (mowa o sedan/coupe)

Opublikowano
ten is z ogłoszenia wygląda bardzo ładnie, trzeba by jechać zobaczyć

 

mam 450 km jakieś żeby zobaczyć, dzwoniłem do właściciela:

minusy:

- lekka rdza na tylnym prawym błotniku (bąble)

- kierownica wytarta ze skóry

- gaz, który nie wiadomo czy działa

- wymieniony silnik na 1.8IS z e36 z osprzętem e30 (jak dobrze pamiętam)

- siedzenie kierowcy szyte 3cm

- druciarsko zrobiony wydech

- ten gaz pewnie tez zakładany u Henia w garażu...

- cena nie do opuszczenia

- gałka też coś z nią nie tak (chyba nieoryginalna)

teraz plusy:

- kolor - co mnie ucieszyło Diamantschwarz metallic

 

Co o tym myślicie ??

 

Jak mi wpadnie kasa niedługo to chyba pojadę obejrzeć...

Opublikowano

450km?? Stary, przecież to będzie mega szrot - już z opisu wiadomo... Daruj sobie takie wyjazdy, bo zapewniam Cię, że nawet dużo miłości (i kasy) nie jest w stanie wyreanimować niektórych aut.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

6500zł? o nie, stanowczo za duzo!!

ja za swojego dalem 1870zł :D

wiadomo w kazdym aucie jest cos do roboty ale jakbym miał dołozyc jeszcze te 4 "klocki" to zrobiłbym chociazby swapa, lepiej myslec wlasnie w ten sposob;)

Opublikowano
Macie racje, po przemyśleniu stwierdziłem, że lepszym rozwiązaniem niż szukanie oryginalnego m-technic 2 może być zakup zwykłej czarnej e30 w sedanie (bo wygodniejszy). Teraz pytanie jaki silnik polecacie? Kusi mnie 1.8IS ze wzgl. na najlepszy stosunek mocy do spalania... Chociaż z drugiej strony rozsądniejszy wydaje się być zakup auta po swapie z 1.6 na 2.5 - m50b25 (opłaty oc mniejsze dużo). 2.5 na gaz to wioska i druciarstwo czy rozsądne rozwiązanie biorąc pod uwagę cenę 5zł/litr benzyny?
Opublikowano

rozsądne rozwiązanie, jeśli to sekwencja dobrze założona

jak się magik od LPG postara to da się założyć tak że nie będzie tego widać

Opublikowano

Witam wszystkich posiadaczy e30 i od razu chcę ostrzec przed kupnem :D

gdyby była w chociaż dobrym stanie to bym sam ją kupił.

Bylem w ostródzie jako że mam niedaleko.

minusy:

brak zamka tylnej klapy nie ma go wcale

popękane dekle rozrządu

wycieki oleju z silnika

zgnity tłumik tylny brak kata ( nowy wydech do ieski w e30 to majątek) :cry2:

przebieg samochodu ponad 400 tys.

ogónie większość silnika złożona na silikon

i dużo dużo rdzy;p

Błotniki pas tylny podszybie podłoga pod pedałami fartuchy i podstawa akumulatora jeżeli ktoś bardzo chce to zrobi z tego porządną maszynę ale koszty będą straszne.

Dodam jeszcze ze jak zajechałem to silnik był ciepły a akumulator się ładował

na plus śliczne fotele lusterko wewnętrzne i w miarę zadbane cale wnętrze

to by bylo na tyle.

jeszcze raz pozdrawiam wszystkich wlascicieli e30 :)

Opublikowano

Dzięki wielkie wszystkim za opinie i wypowiedzenie się w moim temacie, tak jak mówiliście dałem sobie spokój z ta czarna.

Zakupiłem dziś 325i m20b25 (320 w dowodzie) M-technic I (bynajmniej po części tak wygląda) ze wspomaganiem i absem (tarcze z tylu) w zadowalającym stanie (za zadowalające pieniądze;) ). Jak zrobię fotki (jak ją domyje:D) to się "pochwalę" w osobnym temacie (będę miał duuuużo pytań bo trzeba trochę porobić przy niej). Pozdrawiam!

Moja e30:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=67&t=127346

Opublikowano
Witam wszystkich posiadaczy e30 i od razu chcę ostrzec przed kupnem :D

gdyby była w chociaż dobrym stanie to bym sam ją kupił.

Bylem w ostródzie jako że mam niedaleko.

minusy:

brak zamka tylnej klapy nie ma go wcale

popękane dekle rozrządu

wycieki oleju z silnika

zgnity tłumik tylny brak kata ( nowy wydech do ieski w e30 to majątek) :cry2:

przebieg samochodu ponad 400 tys.

ogónie większość silnika złożona na silikon

i dużo dużo rdzy;p

Błotniki pas tylny podszybie podłoga pod pedałami fartuchy i podstawa akumulatora jeżeli ktoś bardzo chce to zrobi z tego porządną maszynę ale koszty będą straszne.

Dodam jeszcze ze jak zajechałem to silnik był ciepły a akumulator się ładował

na plus śliczne fotele lusterko wewnętrzne i w miarę zadbane cale wnętrze

to by bylo na tyle.

jeszcze raz pozdrawiam wszystkich wlascicieli e30 :)

 

załamałeś mnie... za 6500zł wystawiać takie PADŁO?

Opublikowano

Nie załamuję tylko skoro miałem dość blisko to chętnie pojechałem i obczaiłem co i jak z nią :)

Teraz przynajmniej żaden z was forumowiczów nie pojedzie po tą padlinę.

Przypomniało mi się że gość jeszcze mówił że jest świeżo zmieniony silnik bo w poprzednim korba się urwała :duh:

swoją e30 mam już 2 lata i czasem dostawała po garnkach ale żeby korba się urwała tak jak w tamtej czarnej to jeszcze nie widziałem :lol:

po prostu zrobiona na sztukę aby wyjechać z podwórka a właściciel nawet 100 zł nie opuści.

Opublikowano

zeby e-30 wystawiać za tyl kasy to jak dla mnie to musi byc naprawde coś wyjątkowego, a tak to ziomek sie kompromituje.

Za tyle to mozna kupic e-30 taką jak ja (1870zł) i zrobic w niej swapa, co własnie planuje :)

 

Co to dej BM-ki to wyglada ładnie i cena okazyjna, ale wiesz zdjęcia to zdjęcia, nie da sie po nich zbytnio ocenić, trzeba zrobić chociaz wstepne ogledziny. Na zdjeciach mozna tak wykreować padło ze bedzie wygladało całkiem swiezo. Takze w droge :)

Opublikowano

szukaj dobrej budy, resztę da się dość tanio zrobić

 

za dobrą e30stkę trzeba dać ok 5000zł, (nie mówię o 325 bo te zaczynają się cenić)

jak lubisz, umiesz i masz możliwości sam sobie porobić przy samochodzie to szukaj czegoś za 2-3 tysie a resztę zainwestuj w naprawę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.