Skocz do zawartości

330d - gorące powietrze na nogi i szybę przy AUTO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

aha czyli najlepiej sprawdzić

 

16stp grzybek ma być na dole... jeśli przy 16.5 i nie pójdzie do góry to spoko ale przy 18stu stp ma on pójść do góry? czy wtedy chodzić non stop góra dół??? o to mi chodzi

  • Odpowiedzi 151
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tego czy przy 18 zacznie Ci chodzić nie wiem bo z tego co zrozumiałem znaczenie ma temp w kabinie i możesz mieć akurat 20 więc zacznie chodzić jak masz nastawione więcej żeby puścić ciepło.
Opublikowano
okej ale on wtedy się otworzy a po zmniejszeniu temperatury zamknie ? czy przy np 18stp będzie chodzić non stop gora dół''nie,że góra-pauza i dół-pauza'' tylko non stop?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Załatwiłeś kolejnego forumowicza..i tak podziwiam go za cierpliwość :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

panowie sprawdziłem dzisiaj to i u mnie przy 16 stopniach jest w pozycji jak na filmiku początkowej:

 

 

dziwnie sie zachowuje zaworek..

 

 

w tej pozycji co na początku filmiku to jest jako niby zamknięty okej a teraz zobaczcie jak się otwiera...w dół i do góry

 

a tutaj po odpieciu wtyczki:

 

 

a tutaj filmik kolegi z 3 tematu bodajże

 

 

u niego inaczej działa niż u mnie

 

zwrócie uwagę,że tu gdzie grzybek(ta guma) tu u niego jest do środka a u mnie do góry i nie wiem czy dziwnie to nie działa bo zamiast otworzyć się do góry to u mnie idzie w dół a potem odskoczy

 

 

 

koledzy i prosze o pilną pomoc jak miałem grzybek zdjęty to był płyn widoczny...ale dałem na klimatronicu na 20stp na chwilę i płyn strzelił z tego i rozlał mi się na doł silnika.Sprawdziłem potem w z zbiorniczku i płyn jest na minimum( a wylało się ja wiem na pewno nie pół litra) to teraz wystarczy dolać płynu tylko? trzy trzeba cały układ odpowietrzać??

Opublikowano

he he nie strasz chłopaka ;)

spokojnie, zapewne wystarczy tylko dodać płynu, jak będzie normalnie łapał temperaturę to nic się nie stało. W ostateczności odpowietrzysz układ.

Opublikowano
kurde coś jest nie tak ...układ odpowietrzony a temperatura w zegarach nawet 94stp i tak podczas pracy na biegu jałowym chodził tak z 1h i temperatura 32stp a siła dmuchawy najmniejsza.Po otwarciu termostatu,zjeżdzam z temperaturą sobie na 16stp i daje siłe nadmuchu full i co? bu bu nic nie wieje.Zgasiłem silnik włączyłem i po woli zaczeło wiać ale też nie jakoś mocno.... co się dzieje?
Opublikowano

Podpiąłem auto pod kompa Boscha i wyszedł taki błąd: 1E02-automatyczne sterowanie zamkniętym obiegiem powietrza, ogrzewanie-zwarcie do masy

Orientujecie sie co to jest? Oczywiscie pisząc tutaj post mam taki sam problem jak koledzy powyzej :)

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam.

 

Mam taki sam problem jak w temacie. Znalazłem chwilowe rozwiązanie problemu, tzn. odłączyłem przewód od pompki, która znajduje się obok zaworu i już nie leci ciepłe powietrze na szybę. Chciałbym się dowiedzieć czy mogę tak chwilę jeździć z tą odłączoną pompką i czy ona jest tylko odpowiedzialna za nadmuch na szybę?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Także mam problem z ciepłym powietrzem przy opcji Auto na nogi i szybe leci wrzątek , ale także jak ustawie na samą szybe przednia to tak samo leci gorące powietrze mimo ustawionych 16 stopni, a na dworze mróz.

Podmieniłem ten zawór na inny używany i dalej jest to samo......

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Rozebrałem w weekend zawór i w środku była tylko jedna uszczelka gumowa - membrana/harmonijka założona na trzpień z grzybkiem. Natomiast gniazdo gdzie przylega grzybek przy zamknięciu zaworu jest bez uszczelki. Wykonane jest z tworzywa lekko brązowego. Czy tak powinno być czy uszczelka się rozsypała i jej części zwiedzają układ chłodniczy??
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, miałem podobny problem ale nie w tym rzecz.

Wytłumaczcie mi proszę jedna rzecz. Miałem problem z klimatyzacja mianowicie gdy włączałem tryb auto na climatroniku to na twarz leciało zimne powietrze a na nogi i szybę gorące, szybko doszedłem ze to wina elektrozaworu (nie domyka) ok rozebrałam i wyczyściłem zawór wymieniłem bezpiecznik i gra, gdy chciałem odpalić samochod wskaźnik temp cieczy skoczył mi na maksa i nie mogłem odpalić samochodu. Hm myśle dobra w sumie trochę płynu mi spierdolilo przy odkręcaniu zaworka moze tu jest problem. Samochod stał 5h myśle sobie juz napewno ostygł ide sprawdzę, przekręcam kluczyk i to samo temp na maks i nie moge odpalić samochodu. Pyk pyk google zapytanie o co chodzi. Doczytałem facet pisze bezpiecznik numer 29 odpowiada za synchro miedzy ecu a silnikiem, myśle sobie sprawdzę zobaczymy. Ku mojemu zdziwieniu w ogóle nie było u mnie bezpiecznika 29 a jeżdzę samochodem rok czasu, hm no dobra włożyłem bezpiecznik numer 29 5A i samochod normalnie odpalił. Jak to [BAD] możliwe skoro wcześniej palił bez tego bezpiecznika ?????? BMW e46 M47TU 2003rok.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam.

Mam podobny problem - cały czas dmucha gorącym powietrzem na nogi.

Posprawdzałem bezpieczniki i nie mam bezpiecznika numer 23 - odpowiada on za ogrzewanie niby tylnej szyby itp ale ogrzewanie tylnej szyby działa mi normalnie...

Można normalnie włożyć bezpiecznik czy coś sie moze stać ?

A u Was jest bezpiecznik nr 23 ?

Opublikowano

bezpieczniki wkładac zawsze mozna

myślę że nie wybuchnie :cool2:

 

odnosnie bezpiecznika 23 sprawdzę jak nie zapomnę

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam Szanownych forumowiczów i proszę o pomoc. Mnie także dopadł problem gorącego powietrza z nawiewów, wymieniłem elektrozawór i sprawdziłem. Przy ustawieniu temp na klimatroniku na 16C elektrozawór reaguje na podłączenie wtyczki i domyka dopływ i z wszystkich kratek leci zimne powietrze. Wystarczy że temp podniose o 0,5C to elektrozawór otwiera dopływ i na nogi i szybe leci od razu gorące powietrze bez względu na to czy to będzie 16,5C czy 30C jest ono tak samo gorące.

 

Co może być przyczyną ?

Opublikowano
Witam Panowie. Ja kupiłem zawór w serwisie a okazało się ze to klimatronik. Na początek zacznij od bezpiecznika najtańszy później bym podmienił klimatronik, a na końcu zawór. Pozdrawiam.
Opublikowano
moze kupiłes uszkodzony zawór, który nie potrafi lekko puscic obiegu na nagrzewicę a jedynie działa zero jedynkowo (16- zamkniety, 16,5 - otwarty na maxa = 32stopnie na panelu)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.