Skocz do zawartości

E60 - Automat czy Manual, jakie są Wasze opinie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no w sumie nie odnosiles sie do 535d tylko do diesla wiec o ile sekund potrzebujesz wiecej do 200 od R8 4.2tdi V12? :D

a z danych technicznych wynika ze 535d roznica wynosi tylko 1,2 a w tych poliftowych 1,1sek ale to i tak niewazne bo chocby mialo 3sek

550i w automacie przyspiesza w 5.2s. A porównywałem do 535d sprzed liftu (272KM), który osiąga wynik 6.6. Co nie zmienia faktu, że ogólnie w swojej pierwotnej wypowiedzi nie odniosłem się do osiągów 0-100km/h, a raczej od 150-250km/h :)

 

P.S. Co do R8, jeśli nie przyspiesza w 2,7sek do setki i nie osiąga V-Max 350km/h , to CIENIAS z niego! :) Takie osiągi ma najnowsza Pagani Zonda R z silnikiem... BENZYNOWYM (niestety Mercedesa) :cool2:

Opublikowano
Tak, mam nieaktualne dane, a ostatni raz diesel'a widziałem w traktorze swojego dziadka :)

Widzę, że niektórzy zbyt poważnie wzięli sobie do serca mój komentarz, chociaż jak najbardziej prawdziwy.

535d miałem okazję jeździć i (wstyd się przyznać) uważam, że to świetny silnik, więc utnę od razu komentarze w stylu, że nie wiem, o czym piszę. Zbiera się o 1,4s wolniej od 550i do 100km/h, ale już do 200km/h klekot potrzebuje ponad 5sek więcej, a powyżej 200km/h to niestety 535d w porównaniu do 550i jedynie się buja i właśnie to miałem na myśli pisząc swój komentarz :twisted:

I się chłopaki tu nie napinajcie z tymi klekotami :D :D :D

 

Ale znowu muszę zaprotestować, ponieważ to już nie są klekoty te piątki:D Nie mają tego charakterystycznego dźwięku diesla, chociaż ja osobiście bardzo go lubie:)

Opublikowano
Ale tak właściwie porównywać 550i do 530d to tak trochę obciachowo dla 550i, nie? No bo to tak jak porównywać sportowca zawodowego z kilkuletnim doświadczeniem(550i) do młodzika, który doświadczenia nie ma(530d) i opowiadać, że ten stary w biegu na 100 metrów jest o 0,3 sekundy lepszy od młodego amatora.. Obciach dla zawodowca bym powiedział:D Chyba raczej powinno się porównania robić mocy do mocy chociaż zbliżonej pojemności:) Nie żebym się czepiał, no ale skoro 5 litrów benzyny jest kilka setnych lepsze od marnych trzech litrów ropo żercy, to co ja mały żuczek ropo-użytkownik moge.. :mrgreen:
Opublikowano

tak wlasnie, nic sie nie martw, zawsze mozemy go wspolnymi sialami zgasic i przejsc na uwielbiany przez wszystkich temat spalania :D

 

a tak powanie to kupuj to 535d oczywiscie opcje skrzyni masz jedna i konczmy te tematy :wink:

Opublikowano

Czyli temat uważamy za zamknięty!

 

Podsumowanie - 535d TAK. Automat - TAK :) Inaczej ciężka sprawa;)

 

No chyba, że ktoś jeszcze chce coś dodać? Może jednak coś odnośnie spalania..? :cool2:

 

- "co wy tam palicie?

- Ja? Radomskie, ale jak pan major woli, to Franz ma camele." :duh:

Opublikowano

Oj Bidon Bidon, dla Ciebie i Ferrari będzie jedynie o kilka setnych lepsze od tego klekota, dopóki sam nie doświadczysz przejażdżki takim autem :D A z porównaniem, to masz rację, najlepiej porównać 535d do 530i, bo wtedy przynajmniej klekot wygra. Każda mocniejsza benzyna odjedzie przy dźwiękach miłego dla ucha bulgotu V'ek. I wszyscy będą się oglądać właśnie za tym dźwiękiem, a nie za człapiącym się za nim dukającym kle kle kle ropniakiem :D :D :D

 

Podsumowując: Automat: TAK, ale w dobrym stanie, 535d - Niekoniecznie, proponuję 550i :twisted:

Opublikowano
glupoty gadasz bo jak juz ten klekot wejdzie na obroty to dzwiek zupelnie juz klekota nie przypomina i milutko mruczy a nawet bardzo milutko, na punkcie tego dzwieku oststnio zwariowal moj kumpel ktory jezdzi 2.0T w benzynie, jak jezdziles ostatnio tym 535d to depnales my tam cos powyzej 2,5krpm? jak nie to zrob to, wroc i napisze jeszcze raz o tym kle kle kle :D
Opublikowano
glupoty gadasz bo jak juz ten klekot wejdzie na obroty to dzwiek zupelnie juz klekota nie przypomina i milutko mruczy a nawet bardzo milutko, na punkcie tego dzwieku oststnio zwariowal moj kumpel ktory jezdzi 2.0T w benzynie, jak jezdziles ostatnio tym 535d to depnales my tam cos powyzej 2,5krpm? jak nie to zrob to, wroc i napisze jeszcze raz o tym kle kle kle :D

Jasne, porównać coś co byle jak brzmi do czegoś, co w ogóle nie brzmi :) Nie, 535d deptałem tylko do 2.000 bo myślałem, że więcej nie można, głupie pytania zadajesz :) Już sobie niepotrzebnie podnosisz ciśnienie.

Więc jeszcze raz, żeby ułagodzić trochę te nerwy. 535d to świetna jednostka i gdyby nie było 550i, to pewnie dzisiaj właśnie 535d stałoby u mnie w garażu. I być może, jak wróci rozsądek, to sprzedam 550i i zapiszę się do klubu "dusigroszy" ze swoją nową 535d. Jakkolwiek chętnie zadam takie pytanie: Gdybyśmy postawili dwa nowe auta 535d i 55oi i podczas wyboru wyjęli aspekt spalania (załóżmy, że nie ma on dla nas absolutnie żadnego znaczenia), to na co padłby wybór większości z nas? :)

 

P.S. I żeby nie było OT. Bierz automat! :twisted:

Opublikowano

jakkolwiek chetnie ci na nie odpowiem: moj w tym wypadku wypadlby zdecydowanie na M5 i nie zawracalbym sobie glowy 550i :D

gdzie tam webber nerwy, nie ma mowy, jestem oaza spokoju i nie mam zamiaru sie denerwowac przez forum internetowe :D

u Bidona urzadzenie do pomiaru cisnienia pewnie tez nie zauwazylo zadnych zmian :wink:

Opublikowano
jakkolwiek chetnie ci na nie odpowiem: moj w tym wypadku wypadlby zdecydowanie na M5 i nie zawracalbym sobie glowy 550i :D

Miałem na myśli pominięcie kosztów spalania, a nie kosztów zakupu oraz dalszej eksploatacji, a Ty już popuściłeś wodze fantazji :lol: Ale tak czy siak wybrałeś benzynę! Tylko o to mi chodziło :wink:

 

Oczywiście, żeby nie było, to M5 też w automacie.

Opublikowano (edytowane)

webber, E60 M5 nie jest w automacie, tylko ma SMG, a to jest roznica.

 

SMG=Sequential MANUAL Gearbox...

Edytowane przez >Arecki<

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
glupoty gadasz bo jak juz ten klekot wejdzie na obroty to dzwiek zupelnie juz klekota nie przypomina i milutko mruczy a nawet bardzo milutko, na punkcie tego dzwieku oststnio zwariowal moj kumpel ktory jezdzi 2.0T w benzynie, jak jezdziles ostatnio tym 535d to depnales my tam cos powyzej 2,5krpm? jak nie to zrob to, wroc i napisze jeszcze raz o tym kle kle kle :D

Jasne, porównać coś co byle jak brzmi do czegoś, co w ogóle nie brzmi :) Nie, 535d deptałem tylko do 2.000 bo myślałem, że więcej nie można, głupie pytania zadajesz :) Już sobie niepotrzebnie podnosisz ciśnienie.

Więc jeszcze raz, żeby ułagodzić trochę te nerwy. 535d to świetna jednostka i gdyby nie było 550i, to pewnie dzisiaj właśnie 535d stałoby u mnie w garażu. I być może, jak wróci rozsądek, to sprzedam 550i i zapiszę się do klubu "dusigroszy" ze swoją nową 535d. Jakkolwiek chętnie zadam takie pytanie: Gdybyśmy postawili dwa nowe auta 535d i 55oi i podczas wyboru wyjęli aspekt spalania (załóżmy, że nie ma on dla nas absolutnie żadnego znaczenia), to na co padłby wybór większości z nas? :)

 

P.S. I żeby nie było OT. Bierz automat! :twisted:

 

Ok, nie ch stoją dwa koło siebie i dodają jeszcze koncern paliwowy, który funduje paliwo do końca żywotności ob u pojazdów.. Bez wahania biorę 535d! Nie jeżdżę dieselem tylko i wyłącznie z uwagi na kase. Do benzyny możesz wstawić gaz i też będzie taniej, ale nie o to chodzi. Dieles to diesel, inny komfort jazdy, inne odczucia przy prowadzeniu, ten dźwięk i charakterystyczne wchodzenie na obroty.. Diesel jest dla mnie ciekawszą jednostką napędową i nie zmieniłbym go na benzyne. Jeździłem benzyniakami, miałem takie w przeszłości i już nie chce benzyny. Jeśli diesel oferuje mi osiągi jak benzyna, to chce diesela. Ten silnik to coś, co głaszcze moje uszy:) i cieszy oko:)

Opublikowano
jakkolwiek chetnie ci na nie odpowiem: moj w tym wypadku wypadlby zdecydowanie na M5 i nie zawracalbym sobie glowy 550i :D

gdzie tam webber nerwy, nie ma mowy, jestem oaza spokoju i nie mam zamiaru sie denerwowac przez forum internetowe :D

u Bidona urzadzenie do pomiaru cisnienia pewnie tez nie zauwazylo zadnych zmian :wink:

 

Przez forum?:) Mowy nie ma:) U mnie ciśnienie tylko w górę idzie jak pomyślę o 535d :mrgreen: W pozytywnym znaczeniu ciśnienia w góre:)

Opublikowano
. Ten silnik to coś, co głaszcze moje uszy:) i cieszy oko:)

 

Niewierze , głaskać to może benzynowe V8 , choć moje uszy głaszcze nawet benzynowa R6 w idealnym stanie , choć jeżdze teraz dieslem to uważam , że jeżeli chodzi o sam dźwięk diesla w E60 R6 to nie jest on jakąś rewelacją jeżeli chodzi o walory odsłuchowe.

Opublikowano
Ten silnik to coś, co głaszcze moje uszy:) i cieszy oko:)

 

Niewierze , głaskać to może benzynowe V8 , choć moje uszy głaszcze nawet benzynowa R6 w idealnym stanie , choć jeżdze teraz dieslem to uważam , że jeżeli chodzi o sam dźwięk diesla w E60 R6 to nie jest on jakąś rewelacją jeżeli chodzi o walory odsłuchowe.

 

Te nowe diesele w sumie nie brzmią już jak te starsze, ale raczej miałem na myśli ogólnie ten pomruk dieselowy:) Podoba mi się po prostu. Nie patrze czy auto ma mega moc i dopiero zaczynam dostrzegać walory dźwiękowe:).. No ale to subiektywne odczucia każdego z nas:)

Opublikowano
Jeśli diesel oferuje mi osiągi jak benzyna, to chce diesela. Ten silnik to coś, co głaszcze moje uszy:) i cieszy oko:)

Tja, to taka rozmowa ślepego o kolorach. Przejedź się V8'ką, to będziesz mógł coś więcej na ten temat powiedzieć i koniecznie w automacie (żeby nie było OT) ;)

 

webber, E60 M5 nie jest w automacie, tylko ma SMG, a to jest roznica.

SMG=Sequential MANUAL Gearbox...

Jasne, ale ma również opcję trybu automatycznego.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Widzę, że co poniektórym głowy zaczynają dymić :twisted: Macie czas na ochłonięcie, a ja sobie tutaj posprzątam. Jak gorączka opadnie to temat to zastanowię się nad otwarciem na nowo panela dyskusyjnego.
  • 6 lat później...
Opublikowano
A czy ktoś kto jeździ już trochę czasu i wie jak się postepuje z automatem żeby się nacieszyć nim jak najdłużej może mi napisać co ile wymienić olej w skrzyni? co 80 tys.km jest ok czy za długo?
Opublikowano
MI powiedziano, że co ok. 80.000 - jak kupiłem swoje e60 - miało wtedy 161.000 poprzedni właściciel przekazał, że w serwisie mu nie kazali :) - ja od razu wymieniłem - teraz mam 200.000 i jest OKI.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy ktoś kto jeździ już trochę czasu i wie jak się postepuje z automatem żeby się nacieszyć nim jak najdłużej może mi napisać co ile wymienić olej w skrzyni? co 80 tys.km jest ok czy za długo?

 

 

Pierwsza wymiana 120-150 kkm kolejne co 80

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.