Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
oj to widze że jednak ma znaczenie:) czujniki maja swa bezwadność pozatym czas otwarcia jest według mapy gazowej zapewne:) taki sam czas mniejsze ciśnienienie mniej gazu np. Ale pewnei to niema wiekszego wpłyywu na prace silnika moim zdaniem to uchybienie, tak samo jak przewody między wtryskiwaczami a kolektorem powinny byc mozliwie kródke tak na mój rozum żeby była jak najmniejsza bezwaładność i opór wysysanego gazu.

 

O matko :)

A "mapa gazowa" jakie ma znaczenie, skoro korygowana jest przez adaptację mapy ECU (o tym pisałem już wielokrotnie, opisywałem dokładnie procedurę adaptacji i jej współpracę ze sterownikiem LPG i wpływ ustawień LPG na ECU)... Ponadto, jak już pisałem jest czujnik różnicy ciśnienia między wtryskiwaczami (listwą) i kolektorem dolotowym, więc korekcja czasów jest prowadzona na bieżąco.

Bezwładność czujnika - nie popadajmy w paranoję, to nawet nie są ułamki sekund. Tak samo wygląda sprawa z ciśnieniem Pb w listwie. Też jest regulator zależny od podciśnienia w kolektorze dolotowym, a silnik jakoś działa dobrze.

Uwierz, w przypadku wtrysku nie ma to znaczenia. Przy naciśnięciu pedału przyspieszenia ciśnienie w listwie LPG spada z 1,3 do 1,1 atmosfery, a po puszczeniu go skacze do 1,6-1,7 - nie ma to znaczenia, na prawdę.

Kai
Opublikowano

Przepraszam za głupie pytania i stwierdzenia:)

 

Ale jak bede zakładał sekwencje to przypilnuje żeby zrobili jak ja chce:) i na 100% bedzie to KME diego.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przepraszam za głupie pytania i stwierdzenia:)

 

Ale jak bede zakładał sekwencje to przypilnuje żeby zrobili jak ja chce:) i na 100% bedzie to KME diego.

 

Nie no, zaś tak to nie możesz pisać :) Chodzi o to, że między II generacją, a IV generacją jest poteżny przeskok i rzeczy fundametalne dla II generacji (jak choćby ułożenie parownika) przestają być istotne dla wtrysku.

 

Odnośnie instalacji przez gazowników, to nie daj się i nie daj sobie cudów wmawiać :) bo bajki to potrafią takie na poczekaniu zmyślić, że głowa boli...

Kai
Opublikowano

napoczątek ściagnołem sobie instrukcje do diego i czytam no i tam napisali że parownik może być równolegle i prostopadle montowany i ze wystarcza do 270koników czyli do 2.8 z e-39 bedzie oki? a rurka 6mm doprawadzająca gaz do parownika jest wystarczajęca? nie kusić sie a 8mm?

Na gazowników jestem wyczulony, moj poprzedni samochód to Opel Vectra z silnikiem C20XE 150KM miał stoorzek kródki dolot, i kady gazownik twierdził że nieda sie wyrególować i trzeba dławić dolot, a ja wywaliłem klape przeciw wybuchową i założyłem mikser strumieniowy i było oki chodził jak marzenie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a rurka 6mm doprawadzająca gaz do parownika jest wystarczajęca? nie kusić sie a 8mm?

 

Przeważnie gazownicy u mnie montują fi 8mm, więc... można się pokusić.

Na temat parownika, o którym piszesz nie mam pojęcia. Ja mam dwa :) bez grzania, podgrzewacze osobno. Miałem zakładaną instalację jakiś czas temu, więc... Zasada i elektronika się nie zmieniła, ale za to parowniki bardzo.

Kai
Opublikowano
parownik taki jak na zdjęciach kolegi niedz ale dokładnie niewiem, ale napewno sie zainteresuje bo wiem jedno lepiej więcej niż mniej:) żeby nie było dławienia przy przyspieszaniu. i lepiej dopłacić troche do większego niż wymieniać za jakiś czas na większy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.