Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zdjęłem te plastiki które są od kolumny kierowniczej ale szczerze to nic nie widzę co mozna by odkręcic....kierownica multifunkcyjna......ktoś móglby cos podpowiedziec?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli masz stary typ, to z tyłu kiery masz dwa torxy. Jeśli nowy z okragłą poduchą, to zamiast torxów są otwory. Tam musisz wsadzić np. śrubokręt i podważyć zapadki. Po sciągnięciu poduchy to już tylko odpięcie wtyczek i śruba do odkręcenia i kiera jest out.

Oczywiście cały zabieg robisz na odpietym aku. A osłony pod kierą nie trzeba ściągać.

Opublikowano
dzięki śliczne,to jest ta kierownica z okrągłą poduchą i zastanawiam się jud od 2 godzin jak mam ją sciągnąc skoro nie widzę nic na torxy
Opublikowano
jeszcze jedno pytanko,jesli odłącze aku to mogę tam smiało pogrzebac srubokrętem??????srubokręt muszę wsadzic jednoczesnie w obydwa otwory czy to nie konieczne?
Opublikowano
wetknąłem tam wkrętaka ale chyba się poddam,chyba ze mi nerw opadnie to pójde jeszcze raz spróbowac :mad2: nie mogę znalezc tej zapadki,tego oporu,jakby nic tam nie było........
Opublikowano
dla klubowiczów bmw zdejmujących w przyszłosci kierownicę trójramienną multifunkcyjną poraz pierwszy w zyciu, szczegółowo.Z tyłu kierownicy widzimy otwory.Otwory są jakby zalane gumą prawie niewidoczne.Srubokręt nie wsuwamy w otwory pionowo względem kierownicy tylko poziomo.Gdy wyczujemy opór sprężyny(to trzeba wyczuc) to wciskamy ją mocniej,także z tę drugą spręzyną jednoczesnie.Powinna wyskoczyc :D pozdrawiam,miłej zabawy :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.