Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Thomas, sprzedałeś tą z avatarka w końcu ?

 

tak!!! nie wiem czy w końcu, miałem ja 5 miesiecy, jak na m5 to nie jest długo, ale fakt że zrobiłem dobrą cene i kupił taki miły pan z Koszalina. Oglądał moja i ta drugą niebieską kolegi i sie nie zastanawiał nawet chwili :D

 

co do szerokiego grilla to po maju 1994 roku był mały lift, zmienili grill na szeroki, skrzynie na ta z 540 6 biegów, hamulce na wieksze 345 mm zamiast 315 mm i koła na 18" w związku z hamulcami, wydaje mi sie sie jeszcze doszedł kierunek na błotniku bo wczesniejsze tego nie miały a te po 1994 maja chyba wszystkie. i własnie na taka choruję, koniecznie czarne skóry i jakis ciemny fiolet może byc kombi. :D a tym czasem musze sie wozic jakmś nudnym audi S8 ;)

535d M-pakiet, M5 E39
  • Odpowiedzi 105
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a tym czasem musze sie wozic jakmś nudnym audi S8 ;)

pewnie jeszcze w automacie, buuu....daj spokój.... :D

 

automat miałem wczesniej, teraz mam 6 biegów w manualu i sportowe zawieszenie Koni, ale też jest nudna mimo iż ma 5,5 do setki i 300 km/h bez problemu.

535d M-pakiet, M5 E39
  • Członkowie klubu
Opublikowano
choć nie widziałem M5 3,6'89 sprzedawanego jeszcze niedawno przez Thomasa - ponoć też nie jest złe).

jesli pisząc Thomas masz na mysli mnie to mimo iz miałem już kilka m5 nigdy nie miałem takiej z 89 roku ;)

 

Jeśli coś pogmatwałem to sorki - myślałem o tej:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C488917

(wydawało mi się, że była ona niedawno wystawiona na allegro właśnie przez Ciebie, ale może coś mi się już po-m5-ieszało :oops: )

 

Skądinąd, być może - jeśli rzeczywistość jest mniej/więcej zbieżna z opisem - jest to auto warte zainteresowania kogoś, kto szuka niedrogiego M5 (fakt - jest to 3,6 a nie 3,8, ale zawsze M5-315KM a nie 540i-286KM z miększym zawieszeniem).

 

BTW - Tomas, swego czasu (jeszcze wiosną) interesowałem się też Twoją niebieską M5'93 i drugą prawie taką samą, też z Gdańska (chyba Twojego kolegi - o ile dobrze pamiętam).

Pamiętam, że one obie były praktycznie takie same (poza tapicerką), chyba nawet w takim samym kolorze i z podobnym przebiegiem. To dlaczego ta Twoja - jak piszesz - była o niebo lepsza? Pytam bo może w przyszłości lepiej będę wiedział jak rozróżniać i oceniać niby takie same M5tki.

Zdrufka,

HeZi

________________________

Four wheels move the body.

Two wheels moves the soul...

Opublikowano

Na forum kiedyś czytałem, że części eksploatacyjne do M-ek nie muszą wcale kosztować dużo więcej od części do zwykłych BMW, tak samo części zamienne.

 

Ile powinienem wyłożyć, żeby kupić E34 M5 (najlepiej kombi, chociaż to na pewno dużo więcej będzie kosztowało) w takim stanie, który od razu mnie nie zabije?

Opublikowano
Z tego co widzę to trzeba dać ok 10000 eur, za autko z dobrym przebiegiem (o ile Niemcy też nie kręcą liczników :liar: ), w idealnym stanie .
lechu
Opublikowano
No też mi się wydaje, że 19tyś. to troche mało. Choć z drugiej strony patrząc jest to 1992 rok
http://img222.imageshack.us/img222/9720/bmw3ln0.png
Opublikowano
Przeglądając aukcje na Allegro zobaczyłem: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=61840647

 

Tam jest BMW M5, nie wiem w jakim stanie, ale można sobie zobaczyć czy jest warte uwagi :D

 

Troszeczke juz zajechana...jak juz za 19.000pln nie moze tego sprzedac.

Tomas_M5 wiesz cos moze wiecej o tej M5 ktora poszla do Koszalina? W Koszalinie M5 :jawdrop:

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Opublikowano
Tomas_M5 wiesz cos moze wiecej o tej M5 ktora poszla do Koszalina? W Koszalinie M5 :jawdrop:

 

Nooo, tego w naszej mieścinie jeszcze nie było. A może i kiedyś zacznie M5 Touring jeździć ;)

Opublikowano
jedna M5 pod koszalinem z tablicami Z1 DZIDA taka fioletowa to moja była z 1991 roku, sprzedałem ją rok temu- bardzo zadbane auto, tzn wymieniłem w niej prawie wszystko na nowe, druga niebieska 3,8 1993 rok z szarym zamszem, pojechała do koszalina miesiac temu. auto miało w niemczech jednego właściciela, była to młoda kobieta, przebieg faktyczny 170 tyś km, kilka lat stała nieuzywana, pierwszy raz miałem M5 w którą nie zainwestowałem nawet złotówki, poza kilkoma sprawami które wysiadły z tego powodu że stała. była w dziewiczym stanie a to przy takich autach ma najwieksze znaczenie. w koszalinie robi sie zagłebie moich M-piątek :D
535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano

Realowiec, proponuje przeczytać cały wątek, bo ta czarna M5 za 18 tys byla tu opisywana.

 

Hezi, nie wiem czy wiesz ale M5 315 KM i 540 na manualu maja takie same osiagi. A według mnie 90% M5 315 dostałaby ode mnie baty.

Po prostu M60 jest raczej silnikiem długowiecznym.

Co do zawieszenia, to możesz sobie zmienić jak Radek, albo mieć 540 Msport (zawieszenie z M5 hamulce, tarcze, środek) jak ja.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Hezi, nie wiem czy wiesz ale M5 315 KM i 540 na manualu maja takie same osiagi. A według mnie 90% M5 315 dostałaby ode mnie baty.

 

Sprawdziłem - faktycznie, masz rację (przyspieszenie do 100 takie samo, Vmax też - oczywiście ograniczony). Do tego jeszcze 540i ma 400Nm a M5 3,6 "tylko" 360Nm - czyli 540tka musi być bardziej elastyczna (i prawdopodobnie ma lepszy/łagodniejszy przebieg krzywej momentu) - po prostu ma charakterystykę bardziej "do życia" a nie wariacką - do zabawy. Z ww. względów na pewno jest też bardziej długowieczna.

 

Z drugiej strony myślę, że M5 3,6 może być dużo bardziej żywiołowe w reakcji (oczywiście przy utrzymywaniu odp. wysokich obrotów) ponieważ jednak ma te 30KM więcej i zdecydowanie wyżej się kręci. Z tego względu różnica w przyspieszaniu na korzyść M5 3,6 prawdopodobnie jednak występuje - ale niewielka i zdecydowanie powyżej 100/h.

 

Skądinnąd - po chwili zastanowienia - wszystko ww. w sumie wcale dziwne nie jest skoro M5 3,6 produkowano w latach 89-92 a 540i od 93 do 95 (M5 3,8 - od 92 do 95).

Zdrufka,

HeZi

________________________

Four wheels move the body.

Two wheels moves the soul...

Opublikowano
jedna M5 pod koszalinem z tablicami Z1 DZIDA taka fioletowa to moja była z 1991 roku, sprzedałem ją rok temu...

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=63241897

 

To teraz juz moge sie spokojnie umowic na jazde probna... :twisted:

 

MAŁO :?: Brakuje mocy :?: Ja nie wiem... :jawdrop:

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Opublikowano
jedna M5 pod koszalinem z tablicami Z1 DZIDA taka fioletowa to moja była z 1991 roku, sprzedałem ją rok temu- bardzo zadbane auto, tzn wymieniłem w niej prawie wszystko na nowe,

Witam, czy pamiętasz z jakim przebiegiem ją sprzedawałeś?

lechu
Opublikowano

Swego czasu na każdej gratce i traderze była M5 93 boprdowa z białymi kierunkami z tyłu z Białegostoku.

Według właściciela - handlarza aut, przywizół on ją synowi, ale synuś poległ w konkrontacji z dystrybutorem na stacji benzynowej i ją sprzedaje.

Tylko że ja widuje ja od Jesieni ubiegłego roku.

Trzeba by znaleźć tel. do właściciela i dowiedzieć się, czy to to samo auto.

Opublikowano
Swego czasu na każdej gratce i traderze była M5 93 boprdowa z białymi kierunkami z tyłu z Białegostoku.

nie znam sie na m5 i dlatego sie pytam, czy byly jeszcze z innymi, niz bialymi kierunkami z tylu?

BMW - Bo Mozesz Wiecej...
Opublikowano
Swego czasu na każdej gratce i traderze była M5 93 boprdowa z białymi kierunkami z tyłu z Białegostoku.

nie znam sie na m5 i dlatego sie pytam, czy byly jeszcze z innymi, niz bialymi kierunkami z tylu?

 

tak z klasycznymi pomarańczowymi kierunkami.

Opublikowano

Hehehe Panowie przestancie :-).

 

Białe kierunki to nowomoda z dzisiaj.

Oryginalnie wszystko było normalne i pomarańczowe.

Zresztą nie ma nic lepszego jak oryginalne pomarańczowe kierunki w błękitnej M-ce, nie Thomas ? :) :) :)

Opublikowano
i wszystko jasne :) do tej pory bylem w bledzie, i myslalem ze seria M ma to do siebie ze ma biale kierunki :) dzieki za wyprowadzenie z bledu :modlitwa:
BMW - Bo Mozesz Wiecej...
Opublikowano
Hehehe Panowie przestancie :-).

 

Białe kierunki to nowomoda z dzisiaj.

Oryginalnie wszystko było normalne i pomarańczowe.

Zresztą nie ma nic lepszego jak oryginalne pomarańczowe kierunki w błękitnej M-ce, nie Thomas ? :) :) :)

 

no nie wiem, ja zawsze wymieniam na białe.

 

jedna M5 pod koszalinem z tablicami Z1 DZIDA taka fioletowa to moja była z 1991 roku, sprzedałem ją rok temu- bardzo zadbane auto, tzn wymieniłem w niej prawie wszystko na nowe,

Witam, czy pamiętasz z jakim przebiegiem ją sprzedawałeś?

 

 

coś ok 180/190 tys auto ma teraz nowe amortyzatory (oryginalne z Foty-BMW za mega kase i nowe opony P-zero) własciciel to miły facet ma kupe kasy wiec sie nie szczypie, sam sie zastanawiam czy jej nie odkupic ;) choć on chyba jej tanio nie odda. auto prawie wcale nie jeździło, tylko od imprezy do imprezy.

 

co do wyboru M5 vs 540 to bym sie nawet minuty nie zastanawiał. 540 jest ok ale to nigdy nie bedzie M5.

 

 

ps. wczoraj przywieźliśmy z kolegą M5 E39. może nei jest taka fajna jak E34, nie ma takiego charakteru, nie ma takiego dzwieku ale Panowie zapi..... strasznie hahahah. moja S8 przy tym to rower.

535d M-pakiet, M5 E39

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.