Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zamknij xp wejdz do ustawień vmware inpy dla dis DEVICES niżej >kliknij na Network Adapter > po prawej strony ramki > Network conection >

wybierz CUSTUM : Specyfic virtual network i odznacz VMnet 1 (Host only) > OK i powinno działać jak masz poprawnie ustawione karty sieciowe Vmware > Vmnet 0 i Vmnet 1

  • Odpowiedzi 735
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzieki kolego. Nie widze opcji diagnosis. Daje zdjecie

http://s10.ifotos.pl/img/dzialaspn_werwsaq.png

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Trandolf ściągnąłem gotowiec part 1 i part 2 INPA V3 dla Windowsa 7 rozpakowałem i dalej żaden plik nie daje opcji instalacji. Co robić?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mam problem z chyba ostatnim krokiem do diagnozy mojego bmw (e83 3.0d)

Program WM - jest i działa.

WM otwiera INPA

Jednakże WM nie widzi moich kabli, a mam dwa - VAGKKL+FIATECUSCAN z przełącznikami i ELM 327 Interface v1.4 z Viakena

W prawym dolnym rogu pojawia się ikonka złącza OBD II, ale gdy próbuję wybrać connect to albo wyskakuje, że się nie powiodło i driver error, albo że urządzenie zajęte (w zależności który kabel).

Sciągałem trandolfa gotowiec INPA V3 i WM niestety w tej wersji 7.

Co muszę jeszcze ściągnąć, a może te kable się nie nadają.

 

Dziękuję za pomoc.

Opublikowano

Witam.

Odpalilem zakurzonego laptopa z windowsen NT uruchomilem w nim USB bo mam stary kabel od nerwusa na USB ( wczesniej ten laptop smiagal z kablem COM)

I teraz pytanie co jeszcze potrzeba do tego bo INPA nie widzi battery i Ignition.

Pendrive USB dziala pod winem normalnie.

Potrzeba jakies sterowniki do tego kabelka czy moze cos jeszcze do USB ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam.

Odpalilem zakurzonego laptopa z windowsen NT uruchomilem w nim USB bo mam stary kabel od nerwusa na USB ( wczesniej ten laptop smiagal z kablem COM)

I teraz pytanie co jeszcze potrzeba do tego bo INPA nie widzi battery i Ignition.

Pendrive USB dziala pod winem normalnie.

Potrzeba jakies sterowniki do tego kabelka czy moze cos jeszcze do USB ?

 

Zainstaluj interfejs jako USB serial port (COMx) w portach COM i LPT musi być widoczny (jak masz na chip FDTI

http://www.ftdichip.com/Drivers/D2XX.htm

 

zobacz na filmie jak się instaluje (rozpakuj pliki wcześniej)

Instaluje się go na dwa razy najpierw jako USB serial conwerter, a później jako USB serial port

Opublikowano

Panowie pomozcie,

Wczoraj zrobilem aktualizacje VM Player i przestal dzialac Diag Head.

Wyskakuje error:

 

No enabled adapter with IP "192.168.68." found!

 

INPA dziala, DIS sie odpala.

 

Co sie moglo zmienic po aktualizacji?

 

VMNet1 IP: 192.168.68.1

maska 255.255.255.0

 

Mam Win7 32bit

 

 

EDIT:

 

Co dziwne (lub nie) zauwazylem ze w ustawieniach VMnet1 mam ip 192.168.68.1 ale jak wklepie ipconfig to pokazuje sie tam jakis calkiem inny IP taki z dupy :) tylko nie wiem jak to zmienic :/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie pomozcie,

Wczoraj zrobilem aktualizacje VM Player i przestal dzialac Diag Head.

Wyskakuje error:

 

No enabled adapter with IP "192.168.68." found!

 

INPA dziala, DIS sie odpala.

 

Co sie moglo zmienic po aktualizacji?

 

VMNet1 IP: 192.168.68.1

maska 255.255.255.0

 

Mam Win7 32bit

 

 

EDIT:

 

Co dziwne (lub nie) zauwazylem ze w ustawieniach VMnet1 mam ip 192.168.68.1 ale jak wklepie ipconfig to pokazuje sie tam jakis calkiem inny IP taki z dupy :) tylko nie wiem jak to zmienic :/

 

 

 

błąd powinieneś mieć tak

VMNet1 IP: 192.168.68.0

maska 255.255.255.0

A DHCP 192.168.68.1

192.168.68.254

zobacz zdjęcie

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/03df1bb39adb.png

Opublikowano

Za cholere nie chcialo mi sie IP zmienic, zmienialem je niby ale jakos nie chcialo zaskoczyc mimo restartu itp.

Wkoncu zaczalem juz usuwac i wlaczac/wylaczac ta wirtualna siec i zaskoczylo.

 

Ale u mnie dziala IP 192.168.68.1 :) Mam tylko VMPlayer i nie mam takich opcji jak DHCP. Moge tylko wybrac polaczenie ale nie moge edytowac.

Edytowac moge tylko przez Windows, wpisalem 192.168.68.1 i maske 255.255.255.0

Opublikowano
Witam.

Odpalilem zakurzonego laptopa z windowsen NT uruchomilem w nim USB bo mam stary kabel od nerwusa na USB ( wczesniej ten laptop smiagal z kablem COM)

I teraz pytanie co jeszcze potrzeba do tego bo INPA nie widzi battery i Ignition.

Pendrive USB dziala pod winem normalnie.

Potrzeba jakies sterowniki do tego kabelka czy moze cos jeszcze do USB ?

 

Zainstaluj interfejs jako USB serial port (COMx) w portach COM i LPT musi być widoczny (jak masz na chip FDTI

http://www.ftdichip.com/Drivers/D2XX.htm

 

zobacz na filmie jak się instaluje (rozpakuj pliki wcześniej)

Instaluje się go na dwa razy najpierw jako USB serial conwerter, a później jako USB serial port

 

 

Nie widze tam nic na Wndows NT.

Opublikowano

Witam,

panowie potrzebuję inpę działającą na wirtualnej maszynie xp,żeby zdiagnozować e90 n47 bo w mojej nie widzę takiego silnika.

Druga sprawa to nie mogę sie połączyc w poliftowej e46 z czujnikiem skrętu kierownicy...

Ktoś,coś?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

panowie potrzebuję inpę działającą na wirtualnej maszynie xp,żeby zdiagnozować e90 n47 bo w mojej nie widzę takiego silnika.

Druga sprawa to nie mogę sie połączyc w poliftowej e46 z czujnikiem skrętu kierownicy...

Ktoś,coś?

ponieważ nie ma w menu inpy N47 wiekszość sobie sami dopisują do menu inpy fxx , pisałem już to wielokrotnie, menu w najnowszej inpie jest z 2006 roku i nie zawiera

wpisanych wszystkich sterowników do menu, jak masz INPE fxx to dopisz sobie do menu w

EC-APPS/INPA /cfgdat/ E90.eng ( dla wesji angielskiej menu, nie mylić z diagnostyka sterowników ponieważ w najnowszej inpie sa zawsze po niemiecku )

tego nie ma a powinno być

ENTRY=,,

ENTRY= n47t,n47t DDE7,

ENTRY= n47tuds,n47tuds DDE7,

ENTRY= DDE7N47, DDE7N47 for N47,

ENTRY=,,

ENTRY=dde7kwp, dde7kwp,

ENTRY= dde72n57, dde72n57,

ENTRY= dde73n57, DDE73N57 for N57,

ENTRY= dde7uds, dde7uds for DDE7,

będzie któryś z nich przeważnie DDE7 N47

 

lub wklej cały plik i zapisz w e90.eng od historii pliku lub otwórz i pojedynczo wklejaj linijki

ja robiłem instalatory inpy ale teraz nie sa dostępne co już maja wpisane te silniki

polecam też td-530 w wersj _E sa po angielsku to diagnostyka całego samochodu

 

 

 

[ROOT]

DESCRIPTION=Select E90 V1.32

ENTRY= EXX,Functional Jobs,

ENTRY= TD-530_E,TD-530 V4.03 ENG I-Stufe/Gesamt FS,

ENTRY= td-530na,TD-530na I-Stufe/Gesamt FS,

 

 

[ROOT_MOTOR]

DESCRIPTION=Engine

ENTRY= D50M47,DDE 5.0 for M47 TU,

ENTRY= DDE6M47,DDE 6.0 for M47 TU2,

ENTRY=,,

ENTRY= n47t,n47t DDE7,

ENTRY= n47tuds,n47tuds DDE7,

ENTRY= DDE7N47, DDE7N47 for N47,

ENTRY=,,

ENTRY=dde7kwp, dde7kwp,

ENTRY= dde72n57, dde72n57,

ENTRY= dde73n57, DDE73N57 for N57,

ENTRY= dde7uds, dde7uds for DDE7,

ENTRY= D50M57,DDE 5.0 for M57 TU,

ENTRY= DDE6M57,DDE 6 for M57TOP / M57TU2,

ENTRY=,,

ENTRY=ME9NG4TU,ME9.2 / MEV9 for N45 / N46,

ENTRY= MS450,MS 45.0 for M54,

ENTRY= MSV70,MSV 70.0 for N52 (NG6),

ENTRY= MSV80,MSV 80.0 for N52KP (NG6),

ENTRY= MSD80,MSD 80.0 for N43 N53 & N54 with EWS4/CAS,

ENTRY= MEVD17kw,MEVD17.2 for N55 Engine with EWS/CAS,

ENTRY=,,

ENTRY= MSS60,MSS60 for S65 (M3),

 

ENTRY=,,

ENTRY=EKPM60_2,Fuel Pump EKP,

 

[ROOT_GETRIEBE]

DESCRIPTION=Transmission

ENTRY= GS19,Gearbox / Automatic GS19,

ENTRY= GS30,Gearbox / Sequential SSG,

ENTRY= VGSG90,Gearbox / DXC VGSG,

 

[ROOT_FAHRWERK]

DESCRIPTION=Chassis

;ENTRY= EHC_E65,1-Axle Air Suspension,

ENTRY= ACC2,Adaptive Cruise Control,

ENTRY= AFS_90,Active Front Steering,

ENTRY=,,

ENTRY= DSC_87,Dynamic Stability Control,

ENTRY= DXC8_P,Dynamic Stability Control DXC,

ENTRY= LDM_90,Dynamic Management / Longitudinal,

ENTRY=,,

ENTRY= EPS_90,Electronic power steering,

ENTRY=,,

ENTRY=RDC_GEN2,Tire Pressure Monitoring,

 

[ROOT_KAROSSERIE]

DESCRIPTION=Karosserie

ENTRY= MRS5,Airbag MRS5,

ENTRY= ACSM,Airbag ACSM E93,

ENTRY= IHKA87,Air Conditioning / Control Panel,

ENTRY= IHKA87,Air Conditioning / Park Heating Via,

ENTRY= DWA_E65,Alarm System E90/E91,

ENTRY= SINE_65,Alarm System / DWA Sirens And Tilt Sensor E90/E91,

ENTRY= DWA_63,Alarm System E92/E93,

ENTRY=,,

ENTRY= CAS,Car Access System,

ENTRY= CTM_93,Convertible Hard Top Module,

ENTRY= ZBE_E87,Central Control Unit ZBE,

ENTRY=,,

ENTRY= FRM_87,Footwell Module Driver FRM_87,

ENTRY= FRM_70,Footwell Module Driver II (FRM_70, from 03/07),

ENTRY= FLA_65,Full beam assistent,

ENTRY= KOMB87,Instrument Cluster,

ENTRY= JBBF87,Junction Box Passenger,

ENTRY= JBBF70,Junction Box Passenger II (DCAN),

ENTRY=,,

ENTRY= PDC_E87,Park Distance Control,

ENTRY=PGS_65_2,Passive Go System,

ENTRY=,,

ENTRY= RLS_87,Rain And Light Sensor,

ENTRY= FZD_87,Roof / Function Center

ENTRY= SHD_MDS,Roof / Sunroof For Touring,

ENTRY=,,

ENTRY= AHM_E65,Trailer Module,

 

[ROOT_KAROSSERIE_SITZ]

DESCRIPTION=Seat Modules

ENTRY= FAS_87,Seat Module Driver,

ENTRY= BFS_87,Seat Module Passenger,

ENTRY=FAS_PLX,Seat Module Driver (new),

ENTRY=BFS_PLX,Seat Module Passenger (new),

 

[ROOT_KOMMUNIKATION]

DESCRIPTION=Communication Systems

ENTRY= AMP_60,Amplifier / Hifi,

ENTRY= ASK_60,Audio System Controller CCC,

ENTRY=,,

ENTRY= CDC_E65,Changer / Audio,

ENTRY= CCCA60,Computer / CCC (Application),

ENTRY= CCC_60,Computer / Infotainment Computer,

ENTRY=,,

ENTRY= CID_60,Display / Central Information Display,

ENTRY=,,

ENTRY= CCCG60,Gateway / MOST/CAN CCC,

ENTRY= MCGW60,Gateway / MOST/CAN MASK,

ENTRY= RAD2_GW,Gateway / MOST/CAN Radio 2,

ENTRY=,,

ENTRY= NAV_60,Navigation System,

ENTRY= JNAV60,Navigation System / Japan,

ENTRY=,,

ENTRY= RAD1,Radio / 1/2,

ENTRY= MASK60,Radio / Analogue Radio MASK,

ENTRY= DAB_60,Radio / Digital Radio Terrestrial DAB,

ENTRY= IBOC60,Radio / Hybrid Radio USA IBOC,

ENTRY=,,

ENTRY= TEL_E65,Telephone,

ENTRY= ANT_60,Tuner / Aerial Tuner,

ENTRY= SAT_60,Tuner / Digital Satellite Radio USA,

ENTRY=,,

ENTRY= VID_E65,Video Module,

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie Jest może ktoś z Lublina lub Ostrołęki, kto mógłby mi zainstalować dis`a? Ja jednak nie dam rady tego zrobić. Mogę zapłacić za instalację. Zależy mi głownie na tym żeby czasami wymuszać wypalanie filtra DPF. A może jakiś inny program do wypalania polecacie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ista D rheingold to nowsza wersja Dis (dis najnowszy V57 base v57 jest do 2009/03 później jest tylko ISTA) do 2009 roku ma te same funkcje co dis tylko wizualnie jest inna

ale jest bez wirtualnych maszyn prosto na windows 7, 8, 10 64bit ( nie działa na WIN XP) troche jest trudności z wersjami 32bit ale też działa

konfiguruje się z ediabas to i działa ze zwykłym interfejsem.

Opublikowano
Dzięki chłopaki. Ista zainstalowana. DPF jednak nie chce się wypalić prawdopodobnie dlatego bo mam do wymiany przekaźnik świec żarowych. Pokazuje też błąd 4D00 i nie wiem czy czujnik siadł czy po prostu jest za wysokie ciśnienie. Po za tym mam jeszcze błędy 480A,481A i A6D1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

przekroczona ilość wypaleń (przeważnie przy ok 200tyś km) lub maksymalna ilość popiołu się odłożyła lub awaria któryś z czujników

ista DPF (oczywiście tłumaczenie google tłumacz)

" Uwaga: Ash depozytu w filtrze cząstek stałych

Sadza cząstek stałych, składającą się z atomów węgla ©, jest całkowicie spalana, tworząc dwutlenek węgla i tlenek węgla. Niemniej jednak, jest ok .. 0,6 pozostawia gramów popiołu w filtrze cząstek stałych na 1000 przejechanych kilometrów. Ten popiuł gromadzi się w postaci proszku w tylnej jednej trzeciej części filtra cząstek stałych.

 

Na dystansie ok. 200.000 km, przeciwciśnienie w filtrze cząstek stałych podnosi się więc powoli. To z kolei sprawia, że coraz częstsze okresy regeneracji są konieczne. DDE obliczy pozostałą żywotność filtra cząstek stałych. Pozostały czas eksploatacji jest ustanowiony w ramach usługi Stan Based (CBS). DDE obliczy pozostałą żywotność od obliczonego zużycia paliwa, a na podstawie pomiaru ciśnienia wstecznego spalin, lub "przeciwciśnienia". Gdy usługa jest spowodowane, wskaźnik Następny wyświetli usługi na tablicy rozdzielczej lub na wyświetlaczu sterowania. Nagromadzenie odstępach czasu regeneracji prowadzi do wpisu usterki w DDE. Awaria czujnika temperatury spalin lub czujnika nadciśnienie spalin jest również zapisane w pamięci usterek z DDE "

 

"Wyświetlane są następujące możliwe stany regeneracji:

- Regeneracja aktywna

- Regeneracja nie jest aktywne

- Odległość napędzane od ostatniego pomyślnego) (w metrach regeneracji

- Obliczono całkowitą odległość resztkowa filtra cząstek stałych w kilometrach

(Dostępny tylko od DVD47 - tylko w pojazdach z silnikami Diesla 6.cylinder).

- Średnie zużycie paliwa na 100 km od wymiany filtra

(Tylko z DVD47 - dostępne tylko w pojazdach z silnikami Diesla 6-cylindrowy).

- Odległości napędzane od przedostatnim i ostatnim, ale dwoma regeneracjami w km

(Dostępny tylko od DVD47 - tylko w pojazdach z silnikami Diesla 6.cylinder).

Uwagi:

W razie przedwczesnego anulowane regeneracji regeneracja rozpoczyna się następny cykl napędowego, gdy temperatura płynu chłodzącego zwracane do wartości 75 ° C, a temperatura gazów spalinowych przed katalizatorem. powróciła do wartości 240 ° C.

 

W przypadku filtra cząstek silnie obciążonym sadzy, może zdarzyć się, że żądanie regeneracji jest zablokowany ponownie po krótkim czasie, czy też nie zostanie zwolniony.

W takim przypadku wymagane jest do regeneracji filtra cząstek stałych w autostrady / lub cross-country podróży biorąc ok. 30 minut z prędkością, która jest stała, jak to możliwe.

Następnie obsługa funkcji "Regeneracja filtra cząstek stałych" musi zostać uruchomiony ponownie.

Ponadto występuje także, że z filtrem sadzy silnie zabrudzonych spalin z powrotem ciśnienia staje się tak duża, że mogą wystąpić problemy przy osiągnięciu prędkości rozruchowy. W wielu przypadkach pogarsza możliwości testu przeciwciśnienie spalin. Czyste regeneracji redukuje efekt tego problemu w wielu przypadkach i obniża spalin ciśnienia wstecznego.

Podczas fazy regeneracji i przy włączonym silniku, może też zdarzyć, że ekran "Regeneracja" skacze do aktywnego "Regeneracja nie aktywny". Takie zachowanie może być postrzegana wyłącznie podczas postoju pojazdu z pracującym silnikiem. Takie zachowanie nie pogarsza zaplanowane przebieg regeneracji w ogóle. "

Opublikowano
mam kabel usb od viakena, ściągnąłem INPA_502_Updated z chomika mlodzik1 podczas instalacji Step_1_Install_BMW_Tools pojawia się jedynie takie okno http://i57.tinypic.com/1zqg1e8.jpg po kliknieciu install nic sie nie dzieje. W zmiennych środowiskowych path dodany, system operacyjny win 10, odpalam ze zgodnością do xp sp3 i jako admin
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nic się nie dzieje wypakuje pliki do C:\temp w step 1 i powinno samo zacząć sie uruchomienie standard tools 6.4.7 tylko trzeba instalator ustawić w zgodności ze starszą wersją windows inaczej będziesz musiał jeszcze raz instalować

- ja zamykam instalator po wypakowaniu , wchodze do C:\temp \ i szukam standard tools 6.4.7 (setup) step 2 juz nie musisz instalować ze zgodnością

ze starszą wersja windows (a nawet nie wolno)

-jak masz samochód do 2007 to nie rób step 3

-jak masz wersje windows 10 64bit to nie działa NCS ale inpa działa i jest cała po angielsku

(prawie cała niektóre pliki sa tylko po niemiecku np DDE3)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć

 

Mam taki dziwny problem, postawiłem sobie windowsa 7 32bit na ssd w lapku, i o ile inpe zrobiłem działającą na edibias 7.3.0 to disa na wmvare 10 nie moge za nic zmusic do pracy na ediabas 6.4.3. A mianowicie nie przechodzi testu API w ukrytym menu mam błąd NET-0016 host error. A do tego dziwne bo nie zawsze chce sie poprawnie uruchomic sam dis na zmiane z kursorem miga "Waiting for X serwer shutdown ". Dopiero za którymś razem. Na drugim dysku z XP wszystko smiga jak nalezy. Ktoś pomoże ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ściąg gotowca i będzie po problemie , ja ma dis na win 8.1 64bit i chodzi idealnie nawet ram mu zwiększyłem do 1.5GB

ja uruchamiałem z jednej maszyny z ediabas 6.4.7 jak instalujesz diaghead to wejdz do C:/program files / BMW Diagnostic Head Emulator/diagHead właściwości zakładka

zgodność ustaw ze zgodnościa ze starszą wersją windows XP SP3 zastosuj OK uruchom ustaw na 100% sygnał , zmień tez nazwę komputera na taka co ma tylko max 8 znaków

sprawdz karty sieciowe czy dobrze zainstalowane , mam tak z dis v44 i v57 więc na pewno działa.

i zmień lokalizacje dis nie możne byc na SSD może być na dołączanym dysku ale z SSD nie chodzi może pendrive ???

ja ma vmware na SSD a dis na HDD ( wmiejsce DVD laptopa) a jak nie to zainstaluj rheingolda 3.41 to to samo co dis i działa bez vmware

Opublikowano
Gotowca mam swojego ktorego sam robilem na xp, nazwa kompa tez krotka. Na pendrive jak wrzuce to to samo jak ssd, zobacze na zewnetrznym dysku ale z ssd fajnie dziala bo jak jhz sam dis sie uruchomi to szybko chodzi :) dam znac wieczorem czy pomoglo.
Opublikowano
Witam,

panowie potrzebuję inpę działającą na wirtualnej maszynie xp,żeby zdiagnozować e90 n47 bo w mojej nie widzę takiego silnika.

Druga sprawa to nie mogę sie połączyc w poliftowej e46 z czujnikiem skrętu kierownicy...

Ktoś,coś?

ponieważ nie ma w menu inpy N47 wiekszość sobie sami dopisują do menu inpy fxx , pisałem już to wielokrotnie, menu w najnowszej inpie jest z 2006 roku i nie zawiera

wpisanych wszystkich sterowników do menu, jak masz INPE fxx to dopisz sobie do menu w

EC-APPS/INPA /cfgdat/ E90.eng ( dla wesji angielskiej menu, nie mylić z diagnostyka sterowników ponieważ w najnowszej inpie sa zawsze po niemiecku )

tego nie ma a powinno być

ENTRY=,,

ENTRY= n47t,n47t DDE7,

ENTRY= n47tuds,n47tuds DDE7,

ENTRY= DDE7N47, DDE7N47 for N47,

ENTRY=,,

ENTRY=dde7kwp, dde7kwp,

ENTRY= dde72n57, dde72n57,

ENTRY= dde73n57, DDE73N57 for N57,

ENTRY= dde7uds, dde7uds for DDE7,

będzie któryś z nich przeważnie DDE7 N47

 

lub wklej cały plik i zapisz w e90.eng od historii pliku lub otwórz i pojedynczo wklejaj linijki

ja robiłem instalatory inpy ale teraz nie sa dostępne co już maja wpisane te silniki

polecam też td-530 w wersj _E sa po angielsku to diagnostyka całego samochodu

 

 

 

[ROOT]

DESCRIPTION=Select E90 V1.32

ENTRY= EXX,Functional Jobs,

ENTRY= TD-530_E,TD-530 V4.03 ENG I-Stufe/Gesamt FS,

ENTRY= td-530na,TD-530na I-Stufe/Gesamt FS,

 

 

[ROOT_MOTOR]

DESCRIPTION=Engine

ENTRY= D50M47,DDE 5.0 for M47 TU,

ENTRY= DDE6M47,DDE 6.0 for M47 TU2,

ENTRY=,,

ENTRY= n47t,n47t DDE7,

ENTRY= n47tuds,n47tuds DDE7,

ENTRY= DDE7N47, DDE7N47 for N47,

ENTRY=,,

ENTRY=dde7kwp, dde7kwp,

ENTRY= dde72n57, dde72n57,

ENTRY= dde73n57, DDE73N57 for N57,

ENTRY= dde7uds, dde7uds for DDE7,

ENTRY= D50M57,DDE 5.0 for M57 TU,

ENTRY= DDE6M57,DDE 6 for M57TOP / M57TU2,

ENTRY=,,

ENTRY=ME9NG4TU,ME9.2 / MEV9 for N45 / N46,

ENTRY= MS450,MS 45.0 for M54,

ENTRY= MSV70,MSV 70.0 for N52 (NG6),

ENTRY= MSV80,MSV 80.0 for N52KP (NG6),

ENTRY= MSD80,MSD 80.0 for N43 N53 & N54 with EWS4/CAS,

ENTRY= MEVD17kw,MEVD17.2 for N55 Engine with EWS/CAS,

ENTRY=,,

ENTRY= MSS60,MSS60 for S65 (M3),

 

ENTRY=,,

ENTRY=EKPM60_2,Fuel Pump EKP,

 

[ROOT_GETRIEBE]

DESCRIPTION=Transmission

ENTRY= GS19,Gearbox / Automatic GS19,

ENTRY= GS30,Gearbox / Sequential SSG,

ENTRY= VGSG90,Gearbox / DXC VGSG,

 

[ROOT_FAHRWERK]

DESCRIPTION=Chassis

;ENTRY= EHC_E65,1-Axle Air Suspension,

ENTRY= ACC2,Adaptive Cruise Control,

ENTRY= AFS_90,Active Front Steering,

ENTRY=,,

ENTRY= DSC_87,Dynamic Stability Control,

ENTRY= DXC8_P,Dynamic Stability Control DXC,

ENTRY= LDM_90,Dynamic Management / Longitudinal,

ENTRY=,,

ENTRY= EPS_90,Electronic power steering,

ENTRY=,,

ENTRY=RDC_GEN2,Tire Pressure Monitoring,

 

[ROOT_KAROSSERIE]

DESCRIPTION=Karosserie

ENTRY= MRS5,Airbag MRS5,

ENTRY= ACSM,Airbag ACSM E93,

ENTRY= IHKA87,Air Conditioning / Control Panel,

ENTRY= IHKA87,Air Conditioning / Park Heating Via,

ENTRY= DWA_E65,Alarm System E90/E91,

ENTRY= SINE_65,Alarm System / DWA Sirens And Tilt Sensor E90/E91,

ENTRY= DWA_63,Alarm System E92/E93,

ENTRY=,,

ENTRY= CAS,Car Access System,

ENTRY= CTM_93,Convertible Hard Top Module,

ENTRY= ZBE_E87,Central Control Unit ZBE,

ENTRY=,,

ENTRY= FRM_87,Footwell Module Driver FRM_87,

ENTRY= FRM_70,Footwell Module Driver II (FRM_70, from 03/07),

ENTRY= FLA_65,Full beam assistent,

ENTRY= KOMB87,Instrument Cluster,

ENTRY= JBBF87,Junction Box Passenger,

ENTRY= JBBF70,Junction Box Passenger II (DCAN),

ENTRY=,,

ENTRY= PDC_E87,Park Distance Control,

ENTRY=PGS_65_2,Passive Go System,

ENTRY=,,

ENTRY= RLS_87,Rain And Light Sensor,

ENTRY= FZD_87,Roof / Function Center

ENTRY= SHD_MDS,Roof / Sunroof For Touring,

ENTRY=,,

ENTRY= AHM_E65,Trailer Module,

 

[ROOT_KAROSSERIE_SITZ]

DESCRIPTION=Seat Modules

ENTRY= FAS_87,Seat Module Driver,

ENTRY= BFS_87,Seat Module Passenger,

ENTRY=FAS_PLX,Seat Module Driver (new),

ENTRY=BFS_PLX,Seat Module Passenger (new),

 

[ROOT_KOMMUNIKATION]

DESCRIPTION=Communication Systems

ENTRY= AMP_60,Amplifier / Hifi,

ENTRY= ASK_60,Audio System Controller CCC,

ENTRY=,,

ENTRY= CDC_E65,Changer / Audio,

ENTRY= CCCA60,Computer / CCC (Application),

ENTRY= CCC_60,Computer / Infotainment Computer,

ENTRY=,,

ENTRY= CID_60,Display / Central Information Display,

ENTRY=,,

ENTRY= CCCG60,Gateway / MOST/CAN CCC,

ENTRY= MCGW60,Gateway / MOST/CAN MASK,

ENTRY= RAD2_GW,Gateway / MOST/CAN Radio 2,

ENTRY=,,

ENTRY= NAV_60,Navigation System,

ENTRY= JNAV60,Navigation System / Japan,

ENTRY=,,

ENTRY= RAD1,Radio / 1/2,

ENTRY= MASK60,Radio / Analogue Radio MASK,

ENTRY= DAB_60,Radio / Digital Radio Terrestrial DAB,

ENTRY= IBOC60,Radio / Hybrid Radio USA IBOC,

ENTRY=,,

ENTRY= TEL_E65,Telephone,

ENTRY= ANT_60,Tuner / Aerial Tuner,

ENTRY= SAT_60,Tuner / Digital Satellite Radio USA,

ENTRY=,,

ENTRY= VID_E65,Video Module,

 

Witam jeszcze raz,

kolego Din76 poprawiłem plik wg Twojej instrukcji i wywala mi błąd "error compiling script file" jak próbuję wejść w silnik.

Podczas łączenia z innymi modułami wywala "ifh-009 no response from controlunit"

Dodam,że z dwoma e46 łączę się bez żadnego problemu

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie masz plików w INPA/SGDAT/ plików ipo do tego modelu modułu N47 (otwórz inpa /sgdat i szukaj DDE7N47.ipo) pewnie też nie masz plików PRG w EDIABAS/ECU

masz za starą wersję inpy nic nie da wpisanie do menu jak nie ma skryptów to jest instrukcja dla inpy Fxx lub EA-90

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.