Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
M5 2005 + LPG (chyba jedyna w Polsce). Pozdrawiam

 

Jaka instalacja ??

sterownik, wtryski??

jaki reduktor??

 

I ja dzis stalem sie posiadaczem M3 e36 :twisted: Nawet dwoch :D

Oba maja kierownice nie potej stronie co trzeba :twisted:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
M5 2005 + LPG

Serio??? :shock: Jestem pod wrażeniem, raczej pozytywnym! Jak to chodzi? Jakieś problemy? Jak z wkręcaniem na obroty? A check silnika się nie zapala? No i jakie spalanie w porównaniu z benzyną? Butla pewnie w kole zapasowym. Starcza przynajmniej na 100km? ;) To już taki żarcik na koniec. Ale serio bardzo ciekawy projekt!

 

Matko Boska...

Że tak z ciekawości się spytam, bez urazy oczywiście, jak przełączas na 500 KM to co się dzieje?

 

W M5 E60 nie ma miejsca na koło zapasowe.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano
jak przełączas na 500 KM to co się dzieje?

 

 

Os, Xbox sie wiesza ;)

 

M5 E39 byla jedna na allegro jak i inne modele M wiec czemu nie E60? ;)

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
jak przełączas na 500 KM to co się dzieje?

 

 

Os, Xbox sie wiesza ;)

 

M5 E39 byla jedna na allegro jak i inne modele M wiec czemu nie E60? ;)

No kolega sie nie wypowaida wiec pare szczegółów

http://www.motonews.pl/bmw/news-1873-300-km-h-bmw-zasilanym-lpg.html

 

To informacja sprzed prawie 3 lat - myślę, że powinna zamknąć usta tym, którzy krytykują instalacje gazowe nie mając zielonego pojęcia o zasadzie działania. Do swojego M5 założyłem gaz, trwało to ponad tydzień, BRC musiało przygotować indywidualny oprogramowanie, ale wszystko działa wyśmienicie.

 

A wiec BRC i ich najlepsza instalacja przewiduje moce do 40,8 konia z cylindra

Wiec instalacja jest zle dobrana do auta jak na to nie patrzec to instalke stroi sie po montazu a nie przed :mrgreen:

Ale moze kolega naprostuje co tam konkretnie jest :norty:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Nie włączałem przez weekend komputera, więc odpowiem po kolei:

 

1) Problemów odpukać nie mam żadnych, na obroty wkręca się idealnie, check silnika się nie zapala. Spalanie jest o około 20% większe niż na benzynie - w moim przypadku wychodzi średnio 20 l gazu na 100 km. Butla STAKO 80 l - niestety nie w kole, to auto nie ma koła zapasowego.

 

2) Podwójna instalacja BRC (tj. na każde 5 cylindrów osobna)

 

3) Jak włączam tryb M to wszystko zachowuje się jak na benzynie - chyba że mam rezerwę gazu, to wtedy po wciśnięcu pedału po prostu przełączy się na benzynę - ogólnie nie ma najmniejszej różnicy podczas prowadzenia samochodu na gazie i na benzynie.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Mi tez ostatnio trafiła się ślicznota E39 M5 02 Le Mans Blue. Niestety poprzedni właściciel zapomniał wymieniać oleju i teraz stoi u mechanika, ale mam nadzieje ze na dniach od niego wyjedzie... :mad2: na razie jezdze moja staruszką E39 535iA
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam wszystkich jestem posiadaczem M5 E60.mialem kilka przezyc z tym autem jesli chodzi o naprawy.ale juz wszystko ok prosze o informacje na temat warsztatów w okolicy polnocnej polski ktore wiedzą co robic z takim autem(to na przyszlosc).Posiadam tez duzo czesci do tego modelu.chetnie pomoge!!!pozdrawiam
Opublikowano

Witam Panowie oryginalnie mialem e36 325 ze swapem na 3,0 od M Power ale silnik niestedy nie dal rady teraz budujemy

wraz z Tomkiem Kozlowskim ( TK Motorsprt) moją e36 z silnikiem od m3 e46.widzialem już jak to jeździ i jestem naprawde pod wrażeniem

nie moge się doczekać aż moje autko wyjedzie

pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witajcie. Od ponad roku M3 E46 2003r po lifcie, zero klopotów, same plusy prócz jej sztywnosci i na 19stkach..
Opublikowano
Zeby nie bylo OFTP, posiadacz M3 E36 3.2 wita wszystkich milosnikow BMW, szczegolnie M

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kupiłem e30 od dziadka, który 11 lat temu przyjechał nią z niemiec, kupił od gościa który pracował w bmw. Samochód stał sporo czasu w stodole, od 3-4 lat nie ruszany był. Od razu zabrałem się za remonty, przebieg 192k, w środku nic zniszczone, jedynie blachy troche już rdzewieją. Znaczki m-technik są jakieś, z tyłu jakaś M wisi, nie wiem czy oryginalna... Po czym odróżnic czy to rzeczywiście m-ka?
Opublikowano
Kupiłem e30 od dziadka, który 11 lat temu przyjechał nią z niemiec, kupił od gościa który pracował w bmw. Samochód stał sporo czasu w stodole, od 3-4 lat nie ruszany był. Od razu zabrałem się za remonty, przebieg 192k, w środku nic zniszczone, jedynie blachy troche już rdzewieją. Znaczki m-technik są jakieś, z tyłu jakaś M wisi, nie wiem czy oryginalna... Po czym odróżnic czy to rzeczywiście m-ka?

 

jak ma z tyłu znaczek ///M to jest na bank eMka!!! :D :duh: nawet jeśli pod maską jest tylko 1,6lpg to nie ma się czym przejmować, bo to pewnie wersja oszczędniejsza, a takich też trochę wyszło jako limited edyszyn :mad2: należy pamiętać że najważniejszy jest znaczek ///M! jak go nie ma to niestety nie jest to eMka... Ja niestety mam E46 z silnikiem 3,2l, ale znaczka na klapie nie mam ///M, więc niestety NIE mam eMki, a szkoda, bo pewnie z tym znaczkiem lepiej by jezdziła :norty:

a tak na serio to poznać można po silniku na przykład, choć może być swap... Dalej po zawieszeniu, hamulcach... Na ile śrób przykręca się koło? Oczywiście nie chodzi mi o zapasowe :twisted:

a tak na marginesie, to o ja pitole!!! :shock: bez odbioru... :shock:

Opublikowano
Kupiłem e30 od dziadka, który 11 lat temu przyjechał nią z niemiec, kupił od gościa który pracował w bmw. Samochód stał sporo czasu w stodole, od 3-4 lat nie ruszany był. Od razu zabrałem się za remonty, przebieg 192k, w środku nic zniszczone, jedynie blachy troche już rdzewieją. Znaczki m-technik są jakieś, z tyłu jakaś M wisi, nie wiem czy oryginalna... Po czym odróżnic czy to rzeczywiście m-ka?

 

jak ma z tyłu znaczek ///M to jest na bank eMka!!! :D :duh: nawet jeśli pod maską jest tylko 1,6lpg to nie ma się czym przejmować, bo to pewnie wersja oszczędniejsza, a takich też trochę wyszło jako limited edyszyn :mad2: należy pamiętać że najważniejszy jest znaczek ///M! jak go nie ma to niestety nie jest to eMka... Ja niestety mam E46 z silnikiem 3,2l, ale znaczka na klapie nie mam ///M, więc niestety NIE mam eMki, a szkoda, bo pewnie z tym znaczkiem lepiej by jezdziła :norty:

a tak na serio to poznać można po silniku na przykład, choć może być swap... Dalej po zawieszeniu, hamulcach... Na ile śrób przykręca się koło? Oczywiście nie chodzi mi o zapasowe :twisted:

a tak na marginesie, to o ja pitole!!! :shock: bez odbioru... :shock:

 

Pitong dałeś rade :cool2: :D !! Ale zmartwiłeś mnie bo też z tyłu nie mam znaczka, ale mam na błotnikach we wlotach to chyba jednak mam M ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.