Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W e39 przestawiona geometria lub sama zbieżność też daje objawy szarpania kierownicą przy hamowaniu, a nawet podczas jazdy. Miałem tak przy uszkodzonej tulei wahacza wzdłużnego (krzywego), od ok. 110/h do ok. 130/h szarpało kierownica podczas jazdy. Szukaliśmy w tarczach, drążkach, końcówkach i nic, dopiero jak wymieniłem tuleje (sworznie były OK) w wahaczach, uspokoiło się. Ale oczywiście przede wszystkim zacząć sprawdzanie od tarcz zwłaszcza jeżeli ktoś ma Zimmermann-a, krzywią się strasznie. Polecam tarcze Jurid i klocki Jurid White, bo aktualnie nawet ATE są kiepskiej jakości. Cały komplet Juridów (przód i tył) zamontowałem synowi do E46 jakieś miesiąc temu i muszę przyznać, że na początku prawie zęby zostawił na kierownicy, dopóki się nie nauczył, że trzeba pedał hamulca głaskać. Teraz jak pojedzie moją e39 to żartuje sobie z moich hamulców (jesienią cały komplet ATE założyłem), że one chyba są towotem nasmarowane. Dodam jeszcze, że piszczą te moje ATE, ale nie biją.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W jakim rozmiarze te juridy w e46? 300 mm? Jaki silnik? Ja kupiłem do m47n 300 mm i fakt bardzo dobre tylko brakowało mi odporności na fading, zmiana na ate pd i jest to co chciałem, oczywiście nie biją a było to kilka lat już temu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
W jakim rozmiarze te juridy w e46? 300 mm? Jaki silnik? Ja kupiłem do m47n 300 mm i fakt bardzo dobre tylko brakowało mi odporności na fading, zmiana na ate pd i jest to co chciałem, oczywiście nie biją a było to kilka lat już temu.

286mm

Opublikowano

Tak się podepnę pod temat, bo też będę musiał zmieniać tarcze z przodu.

Czy brembo są ok? I czy cena z tej aukcji jest ok?

https://allegro.pl/oferta/tarcze-klocki-brembo-przod-bmw-e39-7082700202?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=NDhmNmU3ODUtOTUzNS00YmZmLTliOWMtMWQwNDNhYTgxYzcxAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=6f0f6509-1c1a-4ba6-9cba-0cecf0ec8319


Trochę nie daje mi spokoju, bo realoem mi pokazuje numer tarczy i to są tarcze 324mm, a większość aukcji na alegro (także ta którą podałem za przykład) podaje 296... chba że 296 miały przed liftem, bo ja mam poliftową e39...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od 09.2000 były tarcze 324X30, więc takich szukaj.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Średnica tarczy zależy od mocy silnika. 2.0d 2.5d 2.0i miały 296mm, a 3.0d I mocniejsze benzynowe miały 324 mm. Z tyłu wszystkie motory miały takie same tarcze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.