Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Smok jest na pompce tłocznej, tej co dostarcza paliwo do filtra. SMOK to nic innego jak filterek z siatki miedzianej przed pompą paliwa. Ma za zadanie zatrzymanie większych syfów przed pompą. Ja swój czyściłem wczoraj. Nie było drożności taki był zasyfiony :) Pompa która dostarcza paliwo do filtra jest po prawej stronie pod kanapą (po prawej stronie patrząc na przód auta oczywiście) :)
Opublikowano

:) drugiej (lewej) strony jeszcze nie rozbierałem.

 

Potrzebne ci będą:

- 2 opaski zaciskowe na przewody

- klucz 10 na odkręcenie pokrywy

- ja potrzebowałem jeszcze młotek i śrubokręt by odkręcić taka wielka nakrętkę która cale to ustrojstwo trzyma.

- browar :)

 

i tyle :)

 

krok po kroku:

1. wyciągasz siedzenia

2. odkręcasz 4 nakrętki trzymające pokrywę i zdejmujesz ja

3. odpinasz przewody elektryczne

4. odpinasz przewody paliwowe.

5. odkręcasz wielka nakrętkę

6. wyjmujesz pompę paliwa wraz z pływakiem.

 

Montaż dokładnie w odwrotnej kolejności :)

Opublikowano

Jako ze dalej nie uporałem się z problemem powietrza w przewodach paliwowych rozebrałem dzisiaj wszystko w drobny mak by sprawdzić wszystkie przewody. Zaobserwowałem pewien szczegół.

Otóż jak sprawdzałem działanie pompki w baku, paliwo do filtra płynęło zarówno z przewodu dostarczającego jak również z przelewu do filtra. Tak ma być. Przedmuchując obydwa przewody powietrze leciało zarówno z przewodu przy pompie w baku jak również z przewodu przy czujniku paliwa po lewej stronie baku. Te 2 przewody są gdzieś połączone ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.