Skocz do zawartości

Jakie auto kupic? oraz ktore mialo opcje pamieci?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Które , lub od którego roku były produkowane E39 z opcją automatyki ustawień kierowcy? Chodzi mi o pozycjonowanie fotela w szczególności. Czy to było/jest zależne od jakiegoś typu konkretnego (sedan/touring) lub wersji silnikowej?

Jak się to ma w praktyce? Używa ktoś tego?

 

Pytam gdyż szukamy z żoną E39 Touring i baaaaaardzo fajnie gdyby miała taką opcję gdyż zmieniamy się 2 razy na dzień.

Edytowane przez prl
Opublikowano
To jest opcja dodatkowa dostepna juz była od poczatku produkcji.Jakiego auta szukacie silnik rok i w jakich pieniądzach
Octavia 1,9TDI 110KM 2002r kombi max opcja L&K sprzedam
Opublikowano
E39 Touring, rozpatrujemy tylko 2 wersje: diesel 3.0D lub benzyna 2.3-2.8 + sekwencja. Skrzynia TYLKO manual. Szukamy bezwypadkowej (to oczywiste :) ) najlepiej w kolorze mysim lub grafitowym metaliku, z szyberdachem. Cena ma oscylować wokół 20 tys, a rocznik od 1999-2001.
Opublikowano
E39 Touring, rozpatrujemy tylko 2 wersje: diesel 3.0D lub benzyna 2.3-2.8 + sekwencja. Skrzynia TYLKO manual. Szukamy bezwypadkowej (to oczywiste :) ) najlepiej w kolorze mysim lub grafitowym metaliku, z szyberdachem. Cena ma oscylować wokół 20 tys, a rocznik od 1999-2001.

Rozumie ze to żart bo takie rzeczy to tylko w erze A tak na powaznie to ten rocznik bezwypadkowy w takich pieniądzach to mozna bedzie zakupić ale tak koło 2012roku :D

Octavia 1,9TDI 110KM 2002r kombi max opcja L&K sprzedam
Opublikowano
E39 Touring, rozpatrujemy tylko 2 wersje: diesel 3.0D lub benzyna 2.3-2.8 + sekwencja. Skrzynia TYLKO manual. Szukamy bezwypadkowej (to oczywiste :) ) najlepiej w kolorze mysim lub grafitowym metaliku, z szyberdachem. Cena ma oscylować wokół 20 tys, a rocznik od 1999-2001.

Rozumie ze to żart bo takie rzeczy to tylko w erze A tak na powaznie to ten rocznik bezwypadkowy w takich pieniądzach to mozna bedzie zakupić ale tak koło 2012roku :D

 

 

Wiesz, nie znamy się jeszcze na tyle by być expertem w tej dziedzinie - narazie przeglądamy oferty.

A co można dostać uczciwie (poza 2.5tds!) z tego rocznika w tych pieniądzach?

Opublikowano

530d z 2001 za 20 000pln, bezwypadkowe itp to ja sam chętnie bym kupił :D Za taką wersję z tego rocznika to musicie celować kwotą bardziej w 30 tys pln.

Za 20 tys to z 2001 raczej 520i by znalazł i to też niezbyt wypasione.

A jeśli ktoś by Ci sprzedał takie 530d z 1999-2001 za 20 tys. to przygotuj się na to, że Twój mechanik będzie Twoim najlepszym kumplem a Ty zagościsz tu na dłużej z pytaniami co się stało, że się zesrało :wink:

Wybór należy do Ciebie...

Pzdr.

Opublikowano

Rozumiem już dobrze, więc raczej będę szukał z 1999 rocznika przed FL.

Co do mechanika, to wszystko (OPRÓCZ remontu kapitalnego silnika oraz zaawansowanej blacharki z lakierowaniem nadwozia) robię sam od paru lat , o to się nie boję ;-)

Z doświadczenia wiem że nawet gdybym kupił auto w którym wszystko będzie już wymienione (np. zawieszenie) to i tak będzie coś zawsze do zrobienia a też nie wiadomo ile już kkm zrobił dotychczasowy kierowca na tym wymienionym sprzęcie. Wolę kupić oryginał i dłubać sobie sam - zresztą dlatego nigdy nie kupuje nowego auta ;-)

 

P.S. Dobrze że nie pisałem o skórze bo byście nas zjedli! ;-)

Opublikowano

Wiadomo, że w takim aucie ZAWSZE jest coś, co można robić/dłubać ale to raczej w większości są rzeczy eksploatacyjne, które się wymienia regularnie. Ale jeśli do tego dochodzą awarie silnika, turbo lub wtrysków (diesel), skrzyni itp - bo auto okazało się padliną dobrze zamaskowaną do sprzedaży - to wtedy już nie jest tak wesoło bo nawet mając duże umiejętności mechanika samochodowego i wykonując robociznę we własnym zakresie i tak trzeba wywalić niemałą kasę na nowe/inne/regenerowane turbo, nowe/inne wtryskiwacze itp, itd.

Tak więc lepiej znaleźć coś odrobinę starszego ale dobrze utrzymanego i cieszyć się tylko z wymian eksploatacyjnych niż młodzika ładnie wyglądającego ale kryjącego wiele min, przez które robi sę taki wir w portfelu, że ciężko to opanować :wink:

I nie chodzi także o to, żeby tu ktoś kogoś zjadał. Fakt - czasem wywiązują się tutaj jakieś kwaśne klimaty i dyskusje nie mające sensu ale to już taki urok - ktoś ma słabszy dzień lub na siłę próbuje przekonać kogoś do swojej racji zamiast ją tylko wygłosić i na tym poprzestać i się zaczyna jazda :twisted:

Ważne, aby takie forum uzmysłowiło Tobie co i w jakim stanie możesz dostać za daną kwotę i czego się spodziewać w przypadku tak popularnych w tym kraju "igiełek", "okazji" lub aut jeżdżonych "tylko w niedzielę do kościoła, przez dziadka rocznik '24".

Pzdr.

Opublikowano

Napisze może na podstawie moich doświadczeń. Zacząłem szukać podobnego auta. Moje typy to była koniecznie benzyna dokładnie 523 lub 528. Koniecznie kombi i koniecznie manual. Poszukiwania zacząłem w maju 2009. przeglądałem ogłoszenia krajowe, niemieckie i szwedzkie.

 

Skupiłem się głównie na niemcach, ale tam jak się pojawił jakiś godny uwagi egzemplarz to ogłoszenie traciło aktualność po kilku czy kilkunastu godzinach. Najbardziej godne uwagi były chyba auta ze Szwecji (możliwość potwierdzenia przebiegu), bo jest mało aut serwisowanych w BMW.

 

Kupiłem w połowie lipca auto z opisu (528iA w kombi z końca 98 roku). Czemu automat? Bo ciężko znaleźć ładne auto, a to było godne uwagi.

 

Moje BMW było bite w tył, co stwierdziłem podczas zakupu, ale widać że naprawiono je profesjonalnie. Na liczniku miało 148tys km i pewnie było kręcone, ale jeśli to niewiele, co widać po stanie. Po podłączeniu komputera w każdym module jest ta sama liczba godzin pracy silnika. Gdy tą stan licznika podzieliłem przez godziny pracy, wychodzi prędkość średnia blisko 80km/h, co sugeruje, ze raczej nie kręcono licznika (lub robił to lepszy spec).

 

Podsumowując: ciężko jest znaleźć dobre auta, za nieduże pieniądze. Moj budżet wynosił 20tys zł. Samochód kupiłem na Litwie, a przywieziono go z Francji i po opłatach wyszło mi 21tys. Jestem zadowolony i to się dla mnie liczy. I następnym razem jak będę zmieniał auto, to pewnie będę szukał automatu, choć miał być TYLKO manual.

 

Jeśli mogę radzić: jak masz ok 20tys zł poszukaj zadbanego starszego auta.

 

Powodzenia

Opublikowano

Moja rada - zmience tytul topic'u...

 

Mialo byc o kluczyku, a... jest o kupowaniu samochodu.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Witamy ponownie.

Sytuacja się zmieniła ;-D

Kwota za auto może już dobić nawet do 30 tys. a auto koniecznie z przedziału 2001-2003... silnik 2.5D/3.0D lub 523i.

Czy takie KOMBI można kupić z opcją pamięci, szyberdachem (obojętnie czy szklanym czy nie), navi 16:9 i skórą za te pieniądze? Oczywiście bezwypadek..... no i nie zielony :D

 

Już czuje że wywołam chamskie wypowiedzi , jednak po spadku cen w ogłoszeniach (z okazji wiosny/lata?) wydaje mi się powoli realny taki zakup. Boje się tylko władować ;-(

Edytowane przez prl
Opublikowano
generalnie w BMW jest zasada że im większy silnik tym lepszy wypas. Jednak nie ma reguły można znależć i 520 w skórze. Z takim wyposarzeniem najprędzej znajdziesz 535 lub 540 w benzynie. Po zagazowaniu fajne autko. Moja 535 pali po Warszawie do 16 litrów /dużo przyspieszeń/ takie bym ci polecił. Ewentualnie 528 ale ciężko będzie w dobrym stanie tym bardziej nieosiągalne 530i... I tu uwaga - bardzo mało jest e39 z szyberdachem jak już to w kombi. Co do ustawień foteli z pamięcią to rzeczywiście super sprawa! Jak rozwarzasz kombi to są one tańsze i za taką kase i taim wyposarzeniem może sie trafi coś godnego uwagi ale raczej z silnikiem 4.4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.