Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie to zupelnie cos innego choc do tego samego sluzy :mrgreen: Ale jak chce poli to calym zestawem inaczej niema to sensu no i bedzie twardo :twisted:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

no, dobra :shock: juz sprawdzilem, ze poli maja inny ksztalt i konstrukcje. ale dlaczego wymienia sie elementy na poli calymi zestawami? bo ich zastosowanie w jednym miejscu powoduje szybsze zuzycie innych elementow (gumowo-metalowych)?

 

tak czy owak, dzieki :D

Opublikowano
Powinno sie wymieniac kompletem wlasnie ze wzgledu za zuzywanie sie pozostalych orginalnych oraz Na mixach polis i seri czesto auto sie dosc nerwowo prowadzi

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
OK, to nie będę kombinował. A co do nerwowego prowadzenia: teraz to się nerwowo prowadzi :cry2: Dzięki za wszystko :cool2:
Opublikowano

Ale czemuż to tak :) ?

 

Poli są jak najbardziej ok :) I robione są tak, aby wyeliminować kołnierze metalowe, które są źródłem korozji, jak też utrudniają zdecydowanie wymianę, bo pięknie zgryzają się w wahaczem. Poliuretanowe tuleje robi się dokładnie pod wahacz w całości z elastomeru, z zachowaniem wszelkich zasad działania samego elementu.

 

Polecam te tuleje o których mowa, ale prosto od producenta, bo sam sie tym zajumę w tej firmie, która je produkuje, tutaj strona oferty do E36: Strong-Flex

 

Jest na pewno taniej, od siebie dla klubowiczów mogę zaoferować jeszcze 5% zniżki przy każdym zakupie.

 

W razie jakichkolwiek pytań do tego czy innego produktu piszcie śmiało do mnie tutaj na priv, czy tez mail podany [ [email protected] ] albo bezpośrednio na maila firmowego [email protected]

 

Strona jest regularnie aktualizowana, wprowadzamy stopniowo kolejne produkty, śmiało wiec można pytać/proponować.

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Komponenty poliuretanowe do aut - zainteresowany ? pisz.

Opublikowano
Nie chodzi o to, ze poli sa nie ok, ale nie chce wymieniac wszystkich elementow, a tak podobno nalezoloby zrobic. Wymienie to, co musze. No, chyba ze nie trzeba jednak wymieniac kompletu?
Opublikowano
Trzeba a powinno sie to roznica :norty: Jak chcesz to zaloz te a z czasem mozesz choc nie musisz wymienic reszte :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
OK, OK... W zasadzie chcialem zobaczyc co powie kolega Olo_, ale zeby nie denerwowac kolegi M-technica, konczmy ten watek. Jeszcze tylko jedno: nie powiedzialem, ze nie poslucham dobrej rady :wink:
Opublikowano
OK, OK... W zasadzie chcialem zobaczyc co powie kolega Olo_, ale zeby nie denerwowac kolegi M-technica, konczmy ten watek. Jeszcze tylko jedno: nie powiedzialem, ze nie poslucham dobrej rady :wink:

 

Zależy, co chcesz ode mnie usłyszeć.

 

Śmiało mogę powiedzieć, że jeśli założysz po całości czerwony komplet, nie będzie żadnych problemów z nadmierna twardością, i zapomnisz o problemie wymian.

 

Co do mieszania, można zapewne jak ktoś lubi, choć ja tego nie propaguje ani nie popieram, bo imho jeżeli dbać o dobre prowadzenie auta, i komfort jazdy, należy wymieniać elementy zawieszenia kompletami, albowiem ciężko przy "mixie" oczekiwać idealnej powtarzalności czasu reakcji na skręt, czy harmonii pracy całego zawieszenia.

 

Ale wybór należy do Ciebie.

 

p.s. Lepiej poczekaj i wymień całość a będziesz zadowolony :cool2:

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Komponenty poliuretanowe do aut - zainteresowany ? pisz.

Opublikowano
OK, OK... W zasadzie chcialem zobaczyc co powie kolega Olo_, ale zeby nie denerwowac kolegi M-technica, konczmy ten watek. Jeszcze tylko jedno: nie powiedzialem, ze nie poslucham dobrej rady :wink:

 

Nie denerwujesz mnie :P Poprostu jak mniemam pytales o rade ktorej ci udzielilem :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
No wiem, zartowalem tylko :) Zrobie tak: pozostane na razie przy tradycyjnych silentblokach, a jakbym kiedys byl mniej leniwy, to sprobuje wymienic caly komplety na poliuretany. Chocby po to, zeby porownac :cool2:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No, i zmieniłem przód: wahacze, tuleje (guma plus metal) i sworznie. Okazało się, że tył jest super, więc nie ruszałem. Trzeba było zrobić geometrię i... chłopaki mieli problem z odkręceniem śrób (z tyłu). Kiedy zobaczyłem, że zaczynają znosić żelastwo - coraz dłuższe rury - kazałem im przestać, bo bałem się, że pourywają wszystko :mad2: Sam to podgrzeję i odkręcę. Dopiero potem tam wrócę. (Dobrze, że z przodem poszło łatwiej)

 

Morał: patrzeć na ręce non stop :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.